Film - multiplayer i Modern Warfare 2

Robot
Medlem
Film - multiplayer i Modern Warfare 2

härlig film, längtar

Medlem

Haha, fan vad nice det där verkar.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem
Citat:

gott mos

Medlem

Hmm, jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka! Det känns nästan som att de försöker ta med för mycket saker i spelet! Det bli nog lätt lite rörigt med femtioelva olika killstreaksrewards och så vidare...

Å andra sidan så är det ju trots allt ett Cod-spel, som tillsammans med Bf-serien är de bästa onlinespelen!

Medlem

Vart är allt blod? Det som är bra med CoD WaW är våldet och det där lite "otäcka" i det hela. Armar och ben sprängs bort. Lite blod här och var. Det räcker med det.

Men i CoD 4 MW då? Jo där kommer det lite blod när man träffar fienden. Det är allt. Ingenting mer.

och dom vill ha det realistiskt? Eller har jag drömt? Och sen står "blood" med på "ratingen" men det enda man ser är något rött när man träffar dom.

Kunde lika gärna varit paintball färg.

Jag hoppas verkligen att det blir lite våldsammare så man nästan inte vill skjuta någon och tycker "synd" om den spelaren man skjuter mot.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ser riktigt grymt ut, fartfyllt och tung action. Lätt köp!

Inaktiv

Stackars FourZeroTwo


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Stackars FourZeroTwo

haha ja han råkar alltid illa ut i slutet av videosarna

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag hoppas verkligen att det blir lite våldsammare så man nästan inte vill skjuta någon och tycker "synd" om den spelaren man skjuter mot.

Jag tror alla njuter av att klyva människor med motorsåg i Gears och det är sannerligen våldsamt. Tycker ärligt talat att ju mer våldsamt desto mer tillfredställande. Men det kanske bara är jag som har den morbida inställningen .

Tycker dock inte att massa gore skulle passa i MW.

Personligen har jag inte fastnat för något spel i CoD-serien. Tråkigt scriptad singelplayer och multiplayer som känns som Counter-Strike 2(har aldrig gillat CS).

Medlem

Första filmen såg faktist tråkigt ut Men andra var ju lite mer roligare. Men, den som lever får se hur det är

Medlem

Kommer det finnas co-op mode?

Medlem

Han som spelade var typ imba.

Medlem
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av Remus:

Jag hoppas verkligen att det blir lite våldsammare så man nästan inte vill skjuta någon och tycker "synd" om den spelaren man skjuter mot.

Jag tror alla njuter av att klyva människor med motorsåg i Gears och det är sannerligen våldsamt. Tycker ärligt talat att ju mer våldsamt desto mer tillfredställande. Men det kanske bara är jag som har den morbida inställningen .

Tycker dock inte att massa gore skulle passa i MW.

Personligen har jag inte fastnat för något spel i CoD-serien. Tråkigt scriptad singelplayer och multiplayer som känns som Counter-Strike 2(har aldrig gillat CS).

Jo, jag hoppas det blir "blod fläckar" som i cod waw där man träffar på kroppen och att det är allmänt mer blodigt.

Team fortress 2 är blodigare än det här JUST NU.

Kanske borde göra en tråd i officiella forumet?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

sköld ala CS... fail

Medlem

Ser häftigt som vanligt när det gäller CoD-spelen. Tyvärr är det troligtvis fortfarande för enkelt.

Får hoppas att SP är lika bra som i de tidigare WW2 versionerna(första MW var mindre bra, imo).

Medlem
Skrivet av Whip:

Ser häftigt som vanligt när det gäller CoD-spelen. Tyvärr är det troligtvis fortfarande för enkelt.

Får hoppas att SP är lika bra som i de tidigare WW2 versionerna(första MW var mindre bra, kan dock bero på att jag har blivit äldre och sätter högre krav än tidigare).

Medlem
Skrivet av erlandsson:

Kommer det finnas co-op mode?

Tydligen ska det finnas sido uppdrag du kan köra med polare, dock inte kampanjen.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Jo blir väl ett köp till ps3:an. Dock är det galet hetsigt, får hoppas man orkar med.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Jo blir väl ett köp till ps3:an. Dock är det galet hetsigt, får hoppas man orkar med.

Därför man köper till PC där folket kan tweaka/modda sina serverar och filer , kan man chilla på utan nade spawn och allt även i public.

Medlem

att dom inte fixar så man får välja mapp själv på multiplayer. server osv! är ju så på många spel. ibland när man startar så kommer det upp en bana man verkligen hatar som BOG exempelvis på cod 4. sen disconektar man och vill ha en annan och klickar igen så blir det samma otaliga mapp igen plzzz fixa detta infinity ward!! någon annan som håller med om samma sak?? /// Konsolversionerna

Medlem

Hehe dem visar att det kommer bli en trilogi med tanke på 3:an som är brevid 2:an i slutet av filmen. Såg kul ut detta.

Medlem

längtat efter detta

Medlem

hmm. killen i videon är ju galen!!! fint tp iallafall. videon i sig var helt okej. för att vara cod men jag köper nog detta! var fail på cod waw och vart lite besviken. men detta blir nog bättre

Medlem

Multiplayer beta nao!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av snefan:

sköld ala CS... fail

ja man blir ju lite orolig...

Medlem

Än en gång alldeles för scriptat och arcadigt med massa symbol texter och skit som flyger upp i rutan så min hjärna dansar hula hula innanför pannbenet...
Varför kan de inte slöa ner det lite i stil med RO, R6 t.ex.? Sen använder det fortf. ingen fysikmotor till kropparna? Enligt mig så har det inte utvecklats något märkbart sen CoD4.

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Varför kan de inte slöa ner det lite i stil med RO, R6 t.ex.? Sen använder det fortf. ingen fysikmotor till kropparna? Enligt mig så har det inte utvecklats något märkbart sen CoD4.

För att Call of Duty inte är den typen av spel. Kropparna har varit ragdolls sen cod4, dock kombinerat ragdoll + animation (ser mycket bättre ut).

Inaktiv

Tycker det är trevligt att det går snabbt. Lite Quakekänsla över det hela. Vore trist om alla spel skulle vara "soldatsimulatorer".

12
Skriv svar