GTA:s glade Tony debutfilmad

Medlem

Varför inte på PSN?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Jericho:

Iskall musik

Eric Prydz - Pjanoo

Jag förstår verkligen inte varför inte fler utvecklare gör så här. Dvs, att de bygger en skådeplats som de lägger ner enormt mycket energi på, och sedan återanvänder den om och om igen. Nu har Liberty City bara varit med i tre spel än så länge, men personligen har jag inget emot att fortsätta ännu längre. Ännu bättre hade varit om världen inte var avgränsad av vatten överallt som i Liberty City, utan att man kunde utökat staden med expansioner, och även kanske lagt till förorter eller grannstäder.

För det finns en väldig attraktion att spela på minnen och nostalgi i spel. Bara det att man får se Nico skymta förbi i trailern gör ju att man vill spela spelet, bara för att få se hur det går för killen man fäst sig vid så mycket. Personligen skulle jag gärna se ytterligare en expansion i slutet av hela serien som avhandlar alla inblandade och hur deras liv fortsatt.

Inaktiv

Vilket spel! Ska köpas Synd bara att dom pissar på PS3 användarna även om jag har 360, tycker alla borde få spela detta spel som kommer bli stört bra

Inaktiv

fan att det inte kommer till ps3.....men jag får allt vänta till mafia 2

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

äntligen återkommer fallskärmen

Hoppas verkligen man kan använda den på samma sätt som i San Andreas.

12
Skriv svar