Playstation 3 uppdaterad

Robot
dzl
Medlem
Playstation 3 uppdaterad

Ganska tråkiga nyheter för att gå upp till 3.0

Medlem

Trevligt, åker och köper mig en PS3 Slim strax och Uncharted samt Star Wars. Blir en 50" Plasma nästa vecka med, känns bra


signatur

AYY LMAO

Medlem

Vänner grejerna borde ha varit med sen tidigare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Haziza:

Trevligt, åker och köper mig en PS3 Slim strax och Uncharted samt Star Wars. Blir en 50" Plasma nästa vecka med, känns bra

Jultomten kommer tidigt i år hör jag.

Inaktiv
Skrivet av Haziza:

Trevligt, åker och köper mig en PS3 Slim strax och Uncharted samt Star Wars. Blir en 50" Plasma nästa vecka med, känns bra

De e så de ska va kan varmt rekommendera båda spelen, ärskilt Uncharted och att sen lira de på 50" gör de ju inte sämre!


signatur

Where's your crown King Nothing?

Medlem

Fina uppdateringar!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Bra firmware uppdatering! Nu kan man ha ljud både från TV:n och Hemmabio systemet samtidigt! Skitbra fix enligt mig. Och att klockan inte blir skymd av batter ikonen är också riktigt bra. Plus nya temat är snyggt med!

Synd bara att fz slutat me tips tack?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

När det är en helt ny "intressant version" (3.0) så borde det ju vara stora förändringar, detta är ju mer småfixar.

Redaktör
Skrivet av HaZe303:

Synd bara att fz slutat me tipstack?

Glömdes bort - tack!


signatur
Inaktiv

Gillar uppdateringen, förutom utseendet på vänner sektionen, fy för vad fult!


signatur

PSN - Addeproffs

Inaktiv

Bara jag som stör mig på att allt blivit "superstort"? Kunde läsa texten från 10 meter tidigare men nu skulle jag, om jag hade ett vardagsrum på 100 meter, kunna läsa allt utan problem... Kan man göra allt mindre?

Medlem

3.0 är väl för att PS3 Slim har släppts.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Det finns antagligen inte stöd för NTFS än för externa diskar? :/

Medlem

Stöd för NTFS kommer någon gång nästa vecka tillsammans med cross-game voice chat.

Medlem

Hämtade nyss min PS3 slim på posten. Precis i rätt tid också -- konsolen i all ära, men funktioner som jag blivit van vid på min 360 (mest berörande online-delen) verkar komma först nu.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Helvette! Jag tror jag har uppdaterat min PS3a EN GÅNG sedan jag köpte den.

Problemet är att jag har bara en internetkabel och den sitter i datorn nu och jag spelar aldrig PS3 på internet...

Är det bra att ladda ner såna här uppdateringar?? Jag måste nog fan installera säkert 10 st om jag pluggar in internetsladden i PS3an!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Helvette! Jag tror jag har uppdaterat min PS3a EN GÅNG sedan jag köpte den.

Problemet är att jag har bara en internetkabel och den sitter i datorn nu och jag spelar aldrig PS3 på internet...

Är det bra att ladda ner såna här uppdateringar?? Jag måste nog fan installera säkert 10 st om jag pluggar in internetsladden i PS3an!

Behöver bara ladda ner senaste, alla uppdateringar till PS3 är full firmware, aldrig uppdatering av tidigare bara så blir aldrig problem på det sättet.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Trevligt, åker och köper mig en PS3 Slim strax och Uncharted samt Star Wars. Blir en 50" Plasma nästa vecka med, känns bra

det går bra för somliga. haha:up:

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av HaZe303:

Synd bara att fz slutat me tipstack?

Glömdes bort - tack!

Inga problem, tack själv ändå!

Var mer skämt än allvar...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

tycker slim versionen ser riktigt ful ut. den gamla är snygg

Medlem
Medlem
Skrivet av megaflus:

tycker slim versionen ser riktigt ful ut. den gamla är snygg

Offtopic dude, lame.

De gråa rutorna runt om en och vännerna är fan ugly, shit

Medlem
Skrivet av noaxark:

Hämtade nyss min PS3 slim på posten. Precis i rätt tid också -- konsolen i all ära, men funktioner som jag blivit van vid på min 360 (mest berörande online-delen) verkar komma först nu.

Det måste vara deprimerande att vara så bitter?

Medlem

nyheten med att se om man har några nyheter är super!

Medlem

Blev lite allmän uppiffning av dit och dat så det ser lite snyggare ut med... om det inte står i informationen som jag inte har läst då...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av noaxark:

Hämtade nyss min PS3 slim på posten. Precis i rätt tid också -- konsolen i all ära, men funktioner som jag blivit van vid på min 360 (mest berörande online-delen) verkar komma först nu.

Du vänjer dig nog.... 360´n är ju ganska omständig om man jämnför med PS3 tycker då jag!(JA...jag har 360 med) Synd dock att Thropys inte är riktigt lika bra som achivments...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Allt förutom kompisarna ser snyggare ut. Men de nya dynamiska temor har väl inte kommit än? Kunde inte hitta några i alla fall.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

varför är kompislistan grå ser bara fult ut dom borde ta bort det med en till uppdatering 3.10 eller något vet då fan:(

Medlem

Sluta gnäll för fan, alltid bra med uppdateringar till konsoller.

12
Skriv svar