Se co-op i OFP 2

Se co-op i OFP 2

Det ser ju för jäkligt... kul ut!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Spelet verkar bra i det stora hela, men ser det inte lite stelt ut ibland?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Får nog hålla med om att det ser ganska stelt ut.

Inaktiv

vettefan om detta kommer i år alltså. dom verkar ju hyffsatt jävla orutinerade. skjutit upp releasen en månad i taget hur länge som nu. sopiga jävlar. blir bojkott på rent jävelskap.

Medlem

Jag tycker detta ser rent utsagt dåligt ut. Jag hoppas verkligen PC version är betydligt bättre.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Ljudet var dåligt syncat i denna filmen.. Ljudet spelades typ 1 - 2 sekunder före allt hände på skärmen.

Medlem

Suck, där dog förhoppningarna...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Inaktiv

Animationerna på gubbarna kunde ha varit bättre.

Medlem

Sköt han precis ner en Mi 17 (Helikoptern) med en SAW... Trodde detta skulle vara en soldatsimulator :\ tror inte 5,56 mm kulor skulle göra stor skada på en sådan? Rätta mig om jag har fel.

Medlem

Träffar du cockpit och får in ett skott på piloten är det väl möjligt att slå ut en Mi-17, väldigt svårt att tro det dock men OFP:DR är ju knappast ett spel för de som gillar realism.

Medlem

90% + av PC Gamer.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det var väldigt platt och ful grafik. Marken såg ju ut som America's Army.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

AAAAAH varför Semi-automatisk Sniper !!! :/
Vill ha repeter som te.x Remmington 700 SNYFT

Medlem

Ser ju intressant ut

Medlem

Ren Battlefield kopia.. Knappt nånting hämtat från gamla OPFP så att ens jämföra dom två känns helt fel.

Medlem

Håller med om att gubbarna såg stela ut i rörelse. Skit trist faktiskt, och som jag sagt flera gånger nu, vapen ljuden är några av dom sämsta jag nånsin hört. Inte själva ljudet och kvaliten, utan hur snabbt vapenljuden låter eller segt dom låter? Men jag kommer nog köpa ändå, kan vara kul hur som helst. Vill ha ett nytt krigs/online spel... Arma2 kan man ju knappt lira för alla buggar och skit...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Uj uj ett givet köp, bryr mig inte om det är stelt. Men lite vegas i det hela vore inte fel


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Inaktiv

Remus snälla sluta med det där, håll det för dig själv tack.

Medlem

förra trailern jag såg var mycket bättre,, men den var nog gjord från PC :/

Medlem

Meh...

Aja, bara fortsätta spela Project Reality då. Att det ska vara så jävla svårt att göra ett vettigt spel nuförtiden...

Medlem

Har FZ laddat upp fel video? Det ser snarare ut som en Half-Life mod från 1999 än något gjort 2009.

Medlem

Sluta kalla det för simulator. Så jävla löjligt!

Medlem

Spelet ser bara sämre ut för varje video. Snacka om att förstöra allt OFP stog för. Nä fan, ArmA 2 vilken dag som helst över det här urblekta/filter skadade arkadliret.

Inaktiv
Skrivet av Jarran:

Sköt han precis ner en Mi 17 (Helikoptern) med en SAW... Trodde detta skulle vara en soldatsimulator :\ tror inte 5,56 mm kulor skulle göra stor skada på en sådan? Rätta mig om jag har fel.

MI17 är en transporthelikopter och har i princip inget skydd.

Det är inte bara flygföraren som är känslig, hela maskinen är känslig...

Just vid luftlandsättningar är den kritiska delen när man sätter ned helikoptern och är inom effektivt avstånd från handeldvapen.

absolut inte orealistiskt!

Medlem

Tyckte inte att det såg för sugigt ut. Muzzle flash suppressors är inget de tänkt på dock =(.

Medlem

Filmen är dåligt gjord och den är inte ens i HD skulle jag tro, Iriterande musik osv osv Spelet är nog bättre än denna skitfilm som knappt visar något, BTw *enter that position* Vilken jädrans iriterande röst

*edit

Jag fattar inte, varför är denna film så JÄVLA dålig och grafiken är typ på lägsta? Kolla på denna
http://www.youtube.com/watch?v=OzUHhBC4Fbs
Grafiken är SJUKT mycket snyggare och detdär är GAMEPLAY från Gamescom!!!!!

Kolla bara på youtube det finns hur många filmer som helst som är bättre än denna, det finns tillockmed coop

Är detta verkligen en ny OPFP2 film? eller är den från ett tidigt stadium?

Medlem

SOLDAT SIMULATOR?!?!?!?!?!?! Ni menar action spelet?

Förresten brukar spel hypa med deras filmer men när de kommer ut blir de inte så bra.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Filmen är dåligt gjord och den är inte ens i HD skulle jag tro, Iriterande musik osv osv Spelet är nog bättre än denna skitfilm som knappt visar något, BTw *enter that position* Vilken jädrans iriterande röst

*edit

Jag fattar inte, varför är denna film så JÄVLA dålig och grafiken är typ på lägsta? Kolla på denna
http://www.youtube.com/watch?v=OzUHhBC4Fbs
Grafiken är SJUKT mycket snyggare och detdär är GAMEPLAY från Gamescom!!!!!

Kolla bara på youtube det finns hur många filmer som helst som är bättre än denna, det finns tillockmed coop

Är detta verkligen en ny OPFP2 film? eller är den från ett tidigt stadium?

Du sågar först filmen pga av dess kvalitet, sen refererar du till en annan "skit" film!? Allt kan bli/se snyggt ut med lite blur&bloom/pissig film...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

när dom säger co-op menar dom 4 splitscreen på xbox/ps3 då eller? för såg lite ut som cod world at war när man körde split, allt vart fulare.

12
Skriv svar