Se co-op i OFP 2

Medlem

Bara fyra pers?! Kunde man inte vara uppåt 30 i OFP?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Man såg hur helikoptern exploderade i luften, det är rätt svårt att få den att göra det av små sketna 5,56 metallbitar.

Tror snarare att någon annan sköt ner den med antingen en FIM-92 eller en AT4 <3

Medlem

Meen.. varför ska det alltid vara 4:a? Givf mera coop-spelare!

Medlem

kan bara hoppas på OFP2 nu, Arma2 var en riktig besvikelse med samma jäkla buggar så det är ospelbart även om den har patchas

Medlem

Jag gillar när han kastar granaten och den far som skjuten ur en kanon.

Men kom igen... bara 4 spelare? Som bara får gå på ett visst avstånd från varandra? Det är ju både kul och lite läskigt hur alla ens fördomar om detta spel verkar infrias.

Medlem

Tja, vi skulle ju inte ha fördomarna om vi inte får dem uppfyllda då och då. ^^

Haha så värdelöst.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

alla klagar på saker som faktiskt är realistiska och så klagar de på saker som inte finns på trailern ...tror ni att de visar allt på en trailer eller också tror jag att det finns olika sorters vapen
också och så gillade många ArmA2 och grafiken där var ju...*ahem*skit*ahem* men det var ju fortfarande ett bra spel
och till de som tycker att gameplayet är stelt så påminner jag om att detta är en realistiskt spel (näst intill simulator) förväntar ni er call of duty nu också angällande de som jämför detta med battlefield ...jaaa välkommen till jorden också tycker jag att
grafiksågningen har gått över styr "half-life mod från 1999"

nä skulle inte tro det remus verkar ju va den enda som förstår överhuvudtaget ......de flesta har ju bedömanden som underlägsna Homo Sapiens ...och en sista sak många klagar på
är att det bara finns stöd för fyra spelare co-op ja ps3 har ju plats för åtta kontroller men att åtta spelare delar på en tv...nä
och .....ee ja hörtalas om online....homo sapiens indeed


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

alla klagar på saker som faktiskt är realistiska och så klagar de på saker som inte finns på trailern ...tror ni att de visar allt på en trailer eller också tror jag att det finns olika sorters vapen
också och så gillade många ArmA2 och grafiken där var ju...*ahem*skit*ahem* men det var ju fortfarande ett bra spel
och till de som tycker att gameplayet är stelt så påminner jag om att detta är en realistiskt spel (näst intill simulator) förväntar ni er call of duty nu också angällande de som jämför detta med battlefield ...jaaa välkommen till jorden också tycker jag att
grafiksågningen har gått över styr "half-life mod från 1999"

nä skulle inte tro det remus verkar ju va den enda som förstår överhuvudtaget ......de flesta har ju bedömanden som underlägsna Homo Sapiens ...och en sista sak många klagar på
är att det bara finns stöd för fyra spelare co-op ja ps3 har ju plats för åtta kontroller men att åtta spelare delar på en tv...nä
och .....ee ja hörtalas om online....homo sapiens indeed

Vad yrar du om?

Det folk klagar på är att CM har lyckats slarva bort det mesta som gjorde OFP till vad det var.
T.ex. friheten i multiplayer, antal spelare, moddning, gameplay som mer liknar COD/BF än OFP osv .

Sen ser man hur mycket du vet om spelgrafik i allmänhet när du säger att den är skit i ArmA2.
Faktum är att ArmA2s grafik håller mycket högre kvalitet än DR (och även många andra nya spel). Texturerna och modellerna är enormt mycket bättre.
DR vekar inte använda någon normal/bump/parallax mapping i huvudtaget. Grafiken ser ut som om den skulle gå att göra med de instruktioner som finns i DX8.

Splitscreen? Det finns ingen splitscreen i DR. Detta är online-coop med 4 spelare.
kampanj-coopen spelas med max 4 spelare där man max kan röra sig 275m ifrån varandra pga att spelmotorn inte klarar mer, detta gäller både PC och konsol.
Vanlig coop och PvP kan spelas med max 8 spelare samt 24 AI på konsol.

Sen är väl Homo sapiens samma sak som en människa så...?

Medlem

Arma2 är snyggt men vad har det för betydelse om spelet är ospelbart

Medlem
Skrivet av Bush:
Skrivet av flamgorilla:

alla klagar på saker som faktiskt är realistiska och så klagar de på saker som inte finns på trailern ...tror ni att de visar allt på en trailer eller också tror jag att det finns olika sorters vapen
också och så gillade många ArmA2 och grafiken där var ju...*ahem*skit*ahem* men det var ju fortfarande ett bra spel
och till de som tycker att gameplayet är stelt så påminner jag om att detta är en realistiskt spel (näst intill simulator) förväntar ni er call of duty nu också angällande de som jämför detta med battlefield ...jaaa välkommen till jorden också tycker jag att
grafiksågningen har gått över styr "half-life mod från 1999"

nä skulle inte tro det remus verkar ju va den enda som förstår överhuvudtaget ......de flesta har ju bedömanden som underlägsna Homo Sapiens ...och en sista sak många klagar på
är att det bara finns stöd för fyra spelare co-op ja ps3 har ju plats för åtta kontroller men att åtta spelare delar på en tv...nä
och .....ee ja hörtalas om online....homo sapiens indeed

Vad yrar du om?

Det folk klagar på är att CM har lyckats slarva bort det mesta som gjorde OFP till vad det var.
T.ex. friheten i multiplayer, antal spelare, moddning, gameplay som mer liknar COD/BF än OFP osv .

Sen ser man hur mycket du vet om spelgrafik i allmänhet när du säger att den är skit i ArmA2.
Faktum är att ArmA2s grafik håller mycket högre kvalitet än DR (och även många andra nya spel). Texturerna och modellerna är enormt mycket bättre.
DR vekar inte använda någon normal/bump/parallax mapping i huvudtaget. Grafiken ser ut som om den skulle gå att göra med de instruktioner som finns i DX8.

Splitscreen? Det finns ingen splitscreen i DR. Detta är online-coop med 4 spelare.
kampanj-coopen spelas med max 4 spelare där man max kan röra sig 275m ifrån varandra pga att spelmotorn inte klarar mer, detta gäller både PC och konsol.
Vanlig coop och PvP kan spelas med max 8 spelare samt 24 AI på konsol.

Sen är väl Homo sapiens samma sak som en människa så...?

Hehe nu är du nog lite väl anti OFPDR här.

Först och främst ser det inte dåligt ut, och arma ser bra ut ja men dx8 , kolla igenom Beach Filmerna du igen och dra sedan en ny bedömning. Att man tittar på OFP2DR och säger att allt saknas visar ju bara på lite inkompetens , Dragon Rising är ingen sann uppföljare till OFP det vet de flesta, utan det är ett helt nytt spel med inspiration från OFP1 och som fortfarande går under namnet.

Online coop med 4 pers är ju riktigt bra , samtidigt som 275m limiten håller dig inom gruppen skapligt. Seriöst talat så vafan är poängen med en öppen värld om alla beter sig som iq befriade nollor vilket dem gör när man kör public i tex Arma 2.

Därav tex kommer Multiplayer i Dragon Rising bli begränsat till Chokepoints och fokusera mer på action, vilket är roligare än att spendera 3 timmar på att hitta någon.

Dessutom gör den är begränsningen i COOP saker bättre, de får mer kontroll, mindre påfrestningar osv, Arma 2 må ha frihet men vafan är det värt när spelet är buggigt, laggigt och rent allmänt förjävligt.

OFP2DR vinner i slutändan för en mer solid och komplett produkt.

Medlem

hoppas bilkörningen inte är som att köra på månen som i Arma2

Medlem

självklart så ska det komma ett spel som har 4 som man längtas till så mycket. Men plötsligt får man inte en anledning att spela 4 längre.. usch och fy

Edit - över nätet, som vanligt då..

Medlem
Skrivet av Vad Var Mitt Namn?:

självklart så ska det komma ett spel som har 4 som man längtas till så mycket. Men plötsligt får man inte en anledning att spela 4 längre.. usch och fy

Edit - över nätet, som vanligt då..

4 i soffan tiden e lite över nuförtin.

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

Arma2 är snyggt men vad har det för betydelse om spelet är ospelbart

Är det? För mig fungerar det bra.

Skrivet av zauii89:

Hehe nu är du nog lite väl anti OFPDR här.

Först och främst ser det inte dåligt ut, och arma ser bra ut ja men dx8 , kolla igenom Beach Filmerna du igen och dra sedan en ny bedömning. Att man tittar på OFP2DR och säger att allt saknas visar ju bara på lite inkompetens , Dragon Rising är ingen sann uppföljare till OFP det vet de flesta, utan det är ett helt nytt spel med inspiration från OFP1 och som fortfarande går under namnet.

Online coop med 4 pers är ju riktigt bra , samtidigt som 275m limiten håller dig inom gruppen skapligt. Seriöst talat så vafan är poängen med en öppen värld om alla beter sig som iq befriade nollor vilket dem gör när man kör public i tex Arma 2.

Därav tex kommer Multiplayer i Dragon Rising bli begränsat till Chokepoints och fokusera mer på action, vilket är roligare än att spendera 3 timmar på att hitta någon.

Dessutom gör den är begränsningen i COOP saker bättre, de får mer kontroll, mindre påfrestningar osv, Arma 2 må ha frihet men vafan är det värt när spelet är buggigt, laggigt och rent allmänt förjävligt.

OFP2DR vinner i slutändan för en mer solid och komplett produkt.

Spelar ingen roll om man är anti eller pro DR. Men att kalla mig inkompetent bara för att jag kritiserar DR är fel.
Det går ju inte att ta miste på alla negativa grejer som kommer fram ju närmare releasen vi är:
Ingen moddning
ingen leaning
man kan inte "gå"
Tether i coop
max 32 spelare utan någon extra AI för PC
Begränsade spelytor för annat än kampanj-coopen

Den "tether" och annan multiplayer begränsning som finns i spelet beror inte på att CM vill ha mer teamplay, det beror på tekniska begränsningar i spelmotorn. Detta är ingen som helst fördel utan endast nackdel. Det är inga problem att köra ArmA2 i multiplayer med fler spelare samt AI utspridda på banan. Om man vill så går det att begränsa spelutrymmet i ArmA2 också men att ha friheten att välja är den viktigaste delen.

Jag har redan sett alla videoklipp från DR och behöver inte se dom igen. Grafiken är ändå lättare att avgöra via screenshots.
De flesta texturer ser faktiskt rent horribla ut och jag kan inte se att de använder någon normal/bump/parallax mapping för t.ex. soldater/fordon/mark/vegetation.

På vilket sätt skulle DR vara en mer solid och komplett produkt?

Inaktiv

Nice.
hoppas bara att inte buggar kommer förstöra spelet ...Arma 2


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Man har lägre fps i arma på 1280x1024 än vad man har i crysis på 1920x1200

Medlem

Jag sågade inte bara grafiken. Jag tycker hela gameplayet med stela, ryckiga animationer, gubbar som "flyter" fram då benen inte ens är synkroniserade med förflyttningen, näst intill oexisterande rekyl vid automateld, att handgranaten flyger som skjuten ur en kanon, och att Mi-17 exploderar i luften ser ut att kunna vara från tidiga versioner av modden "Firearms" som kom 1998 till Half-Life.

Enstaka brister har jag överseende med, men den här videon är ju.... skrämselpropaganda. Såvida man inte är ett fan av gamla versioner av Firearms, förståss.

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Man har lägre fps i arma på 1280x1024 än vad man har i crysis på 1920x1200

Men sen är världen i ArmA en si sådär 10-20ggr större.

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Man har lägre fps i arma på 1280x1024 än vad man har i crysis på 1920x1200

Jag förstår inte varför alla måste dra upp ArmA2 hela tiden och säga hur dåligt och buggigt det är. Detta handlar faktiskt om DR. Även om du tycker att ArmA2 är dåligt så hjälper det inte DR att bli bättre, det finns heller inga bevis för att DR skulle vara mindre buggigt än ArmA2.

Jag har svårt att tro att man skulle få bättre FPS i Crysis än ArmA2 (om man nu inte skulle köra kampanjen i ArmA2 som är långt ifrån optimerad).
Istället för att bara säga detta så kan du väl posta några screenshots med fraps igång som bevis för ditt påstående.

Min FPS ligger runt 30 med very high och 1080p i Crysis: WH. ArmA2 med det mesta på high eller högre (postprocess avstängt) och 1080p så ligger det på runt 40fps.

Medlem
Skrivet av Bush:
Skrivet av MaLiBu:

Arma2 är snyggt men vad har det för betydelse om spelet är ospelbart

Är det? För mig fungerar det bra.

Skrivet av zauii89:

Hehe nu är du nog lite väl anti OFPDR här.

Först och främst ser det inte dåligt ut, och arma ser bra ut ja men dx8 , kolla igenom Beach Filmerna du igen och dra sedan en ny bedömning. Att man tittar på OFP2DR och säger att allt saknas visar ju bara på lite inkompetens , Dragon Rising är ingen sann uppföljare till OFP det vet de flesta, utan det är ett helt nytt spel med inspiration från OFP1 och som fortfarande går under namnet.

Online coop med 4 pers är ju riktigt bra , samtidigt som 275m limiten håller dig inom gruppen skapligt. Seriöst talat så vafan är poängen med en öppen värld om alla beter sig som iq befriade nollor vilket dem gör när man kör public i tex Arma 2.

Därav tex kommer Multiplayer i Dragon Rising bli begränsat till Chokepoints och fokusera mer på action, vilket är roligare än att spendera 3 timmar på att hitta någon.

Dessutom gör den är begränsningen i COOP saker bättre, de får mer kontroll, mindre påfrestningar osv, Arma 2 må ha frihet men vafan är det värt när spelet är buggigt, laggigt och rent allmänt förjävligt.

OFP2DR vinner i slutändan för en mer solid och komplett produkt.

Spelar ingen roll om man är anti eller pro DR. Men att kalla mig inkompetent bara för att jag kritiserar DR är fel.
Det går ju inte att ta miste på alla negativa grejer som kommer fram ju närmare releasen vi är:
Ingen moddning
ingen leaning
man kan inte "gå"
Tether i coop
max 32 spelare utan någon extra AI för PC
Begränsade spelytor för annat än kampanj-coopen

Den "tether" och annan multiplayer begränsning som finns i spelet beror inte på att CM vill ha mer teamplay, det beror på tekniska begränsningar i spelmotorn. Detta är ingen som helst fördel utan endast nackdel. Det är inga problem att köra ArmA2 i multiplayer med fler spelare samt AI utspridda på banan. Om man vill så går det att begränsa spelutrymmet i ArmA2 också men att ha friheten att välja är den viktigaste delen.

Jag har redan sett alla videoklipp från DR och behöver inte se dom igen. Grafiken är ändå lättare att avgöra via screenshots.
De flesta texturer ser faktiskt rent horribla ut och jag kan inte se att de använder någon normal/bump/parallax mapping för t.ex. soldater/fordon/mark/vegetation.

På vilket sätt skulle DR vara en mer solid och komplett produkt?

Du vill alltså att jag ska lista alla arma 2's problem som kommer ta mig ungefär ett helt dygn då spelet är otroligt buggigt.

Du behöver inte försvara Arma vi vet alla att arma är mer realistiskt, vi vet också att arma är bland de mest buggiga spelen som någonsin släppts, det är lite vad Bohemia Interactiv fått för rykte.

Jag byter gärna lite realism mot ett fungerande spel.

Tether har fördelar, ett fireteam IRL rör sig inte över 300m ifrån varandra ändå och det är precis vad spelet fokuserar på. Att sedan Multiplayer delen i sig har "banor" med osynliga barriärer visar ju bara att de är mer kompetenta när det gäller att göra spelet roligt, actionfyllt och stabilt.

Vem fan vill springa runt me 32 spelare på en ö som är så jävla stor där vilken snubbe kan lägga iväg vart fan han vill flera mil från området... right läs vad jag skrev innan igen kanske. Dessutom bidrar dessa saker till otroliga påfrestningar, se arma med sitt lagg överallt.

Det må vara tekniska restrictioner och andra sidan kommer spelet flyta bättre, i Arma heh sluta nu det går inte att lira mp utan att folk warpar och laggar sönder.

Det hela är ganska simpelt:

Byter lite realism, mot ett ett buggfriare och laggfriare spel helt enkelt, med som det låter mycket bättre ljud & action.

Jag har förövrigt köpt Arma 2 och jag det var tamefan sista gången jag köper nåt från Bohemia för dem klarar bara inte av att göra spel ordentligt. Det är dags att skräpa den där gamla motorn och börja om från scratch..

Medlem
Skrivet av zauii89:

Du vill alltså att jag ska lista alla arma 2's problem som kommer ta mig ungefär ett helt dygn då spelet är otroligt buggigt.

Nej det behövs inte då jag inte listade några buggar i DR. Det jag listade var viktiga funktioner eller andra viktiga saker som fattas i DR.

Citat:

Du behöver inte försvara Arma vi vet alla att arma är mer realistiskt, vi vet också att arma är bland de mest buggiga spelen som någonsin släppts, det är lite vad Bohemia Interactiv fått för rykte.

ArmA2 är långt ifrån lika buggigt som ArmA1 var, jag kommer inte ihåg hur OFP var när det släpptes men jag kan tänka mig att det inte var mindre buggigt än ArmA2.
Det enda som egentligen är buggigt i ArmA2 är faktiskt kampanjen resten fungerar för det mesta väldigt bra.

Citat:

JJag byter gärna lite realism mot ett fungerande spel.

Jag har inte snackat om någon realism förutom att det ser ut som COD/BF i gameplay. Jag pratar om saker som begränsar allt som gjorde OFP bra.

Citat:

Tether har fördelar, ett fireteam IRL rör sig inte över 300m ifrån varandra ändå och det är precis vad spelet fokuserar på. Att sedan Multiplayer delen i sig har "banor" med osynliga barriärer visar ju bara att de är mer kompetenta när det gäller att göra spelet roligt, actionfyllt och stabilt.

Visst kan det ha vissa fördelar. Men nu tvingas man använda detta och det ÄR inte bra.

Citat:

Vem fan vill springa runt me 32 spelare på en ö som är så jävla stor där vilken snubbe kan lägga iväg vart fan han vill flera mil från området... right läs vad jag skrev innan igen kanske. Dessutom bidrar dessa saker till otroliga påfrestningar, se arma med sitt lagg överallt.

Det må vara tekniska restrictioner och andra sidan kommer spelet flyta bättre, i Arma heh sluta nu det går inte att lira mp utan att folk warpar och laggar sönder.

Max 32 spelare utan AI. Du har aldrig spelat tex CTI? Där man har hundratals AI samt lagom många spelare över hela ön/banan.

Citat:

Det hela är ganska simpelt:

Byter lite realism, mot ett ett buggfriare och laggfriare spel helt enkelt, med som det låter mycket bättre ljud & action.

Jag har förövrigt köpt Arma 2 och jag det var tamefan sista gången jag köper nåt från Bohemia för dem klarar bara inte av att göra spel ordentligt. Det är dags att skräpa den där gamla motorn och börja om från scratch..

Vad är det som säger att DR kommer bli mindre buggigt?
Laggfritt kanske det blir men det är ju inte konstigt med alla begränsningar och kvalitén i grafiken osv. Ljudet har jag inte hört något som låter bättre, rösterna kanske är bättre men de lät väldigt löjligt i coop videon. Vad får dig tro att det blir bättre action i spelet?

Att börja om från början med en spelmotor är inte alltid bättre, kolla bara på DR med alla begränsningar osv. Mindre buggigt behöver det inte heller bli.

Medlem

Antingen blir ofp2 bra eller en besvikelse.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Bush:
Skrivet av zauii89:

Du vill alltså att jag ska lista alla arma 2's problem som kommer ta mig ungefär ett helt dygn då spelet är otroligt buggigt.

Nej det behövs inte då jag inte listade några buggar i DR. Det jag listade var viktiga funktioner eller andra viktiga saker som fattas i DR.

Citat:

Du behöver inte försvara Arma vi vet alla att arma är mer realistiskt, vi vet också att arma är bland de mest buggiga spelen som någonsin släppts, det är lite vad Bohemia Interactiv fått för rykte.

ArmA2 är långt ifrån lika buggigt som ArmA1 var, jag kommer inte ihåg hur OFP var när det släpptes men jag kan tänka mig att det inte var mindre buggigt än ArmA2.
Det enda som egentligen är buggigt i ArmA2 är faktiskt kampanjen resten fungerar för det mesta väldigt bra.

Citat:

JJag byter gärna lite realism mot ett fungerande spel.

Jag har inte snackat om någon realism förutom att det ser ut som COD/BF i gameplay. Jag pratar om saker som begränsar allt som gjorde OFP bra.

Citat:

Tether har fördelar, ett fireteam IRL rör sig inte över 300m ifrån varandra ändå och det är precis vad spelet fokuserar på. Att sedan Multiplayer delen i sig har "banor" med osynliga barriärer visar ju bara att de är mer kompetenta när det gäller att göra spelet roligt, actionfyllt och stabilt.

Visst kan det ha vissa fördelar. Men nu tvingas man använda detta och det ÄR inte bra.

Citat:

Vem fan vill springa runt me 32 spelare på en ö som är så jävla stor där vilken snubbe kan lägga iväg vart fan han vill flera mil från området... right läs vad jag skrev innan igen kanske. Dessutom bidrar dessa saker till otroliga påfrestningar, se arma med sitt lagg överallt.

Det må vara tekniska restrictioner och andra sidan kommer spelet flyta bättre, i Arma heh sluta nu det går inte att lira mp utan att folk warpar och laggar sönder.

Max 32 spelare utan AI. Du har aldrig spelat tex CTI? Där man har hundratals AI samt lagom många spelare över hela ön/banan.

Citat:

Det hela är ganska simpelt:

Byter lite realism, mot ett ett buggfriare och laggfriare spel helt enkelt, med som det låter mycket bättre ljud & action.

Jag har förövrigt köpt Arma 2 och jag det var tamefan sista gången jag köper nåt från Bohemia för dem klarar bara inte av att göra spel ordentligt. Det är dags att skräpa den där gamla motorn och börja om från scratch..

Vad är det som säger att DR kommer bli mindre buggigt?
Laggfritt kanske det blir men det är ju inte konstigt med alla begränsningar och kvalitén i grafiken osv. Ljudet har jag inte hört något som låter bättre, rösterna kanske är bättre men de lät väldigt löjligt i coop videon. Vad får dig tro att det blir bättre action i spelet?

Att börja om från början med en spelmotor är inte alltid bättre, kolla bara på DR med alla begränsningar osv. Mindre buggigt behöver det inte heller bli.

Som sagt det finns ju anledningar till begränsningarna , annars hade de "antagligen" laggat, warpat osv lika mycket som Arma som uppenbarligen inte klarar av att hantera spelet som det är gjort.. Dvs arma skulle behöva begränsa sig ordentligt också egentligen, och Arma är ju knappast roligt så som det beter sig.

Nej jag har inte lirat något spel med 100+ pers för att det slutar ofta i laggfest , du kanske inte tycker att det är mycket till lagg när folk warpar lite då och då som i MMO's det är väl okej för den sorten men inte för FPS speciellt inte spel med öppna världar som Arma..

Själv är jag van vid stabil och utförlig nätkod a la Red Orchestra , Call of Duty aka Quake & Unreal engines.

Säger bara att allt både tyder och bådar för att OFP2DR blir ett mer komplett spel, sen om individen tycker det är roligare eller inte är väl upp till honom/henne.

OFP2DR släpps också till konsol, vilket kommer betyda mindre buggar automatiskt i och med att de inte kan släppa ett inkomplett spel utan att få massa problem.

Medlem

Du kanske inte har spelat på en tillräckligt bra server?
Jag har inte spelat med 100+ spelare heller och jag pratade inte om 100+ spelare det var hundratals AI i speltyper som CTI som jag pratade om, inga problem där.
Men det finns en grupp som har kör med runt 100 vanliga spelare på helgerna i ArmA, som ska ha fungerat bra, de har nu gått över till ArmA2 men jag vet inte om de har börjat spela än.
http://ic-arma.net/
http://cfarma2.com/

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Meh...

Aja, bara fortsätta spela Project Reality då. Att det ska vara så jävla svårt att göra ett vettigt spel nuförtiden...

Det har vi konsolor att tacka för. Tragiskt att så få inser det och bojkottar skiten.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

12
Skriv svar