Ljudtalang i Dragon Age

Robot
Medlem
Ljudtalang i Dragon Age

Skönt, då blir det kvalitet på voice acting i alla fall (inte för att jag trodde något annat när det kommer från Bioware).

Medlem

Trevligt med filmer med fokus bakom kulisserna.

Medlem

Det är 800.000 ord dialog, inte rader (enligt Lead Writer David Gaider och han borde ju veta ).

Och spelet är försenat till 5 november.


signatur

[size="9"]It's a handicap isn't it? Being so obviously American? - Illya Kuryakin[/size]

Medlem

Tim Curry?? WHAT A TIMEWARP!!

"I remember doing the TIme Warp
Drinking those moments when
The blackness would hit me and the void would be calling
Let's do the time warp again...
Let's do the time warp again!"

Ska baske mig se Rocky Horror Picture Show så fort jag får händerna på Dragon Age

Medlem
Skrivet av Saarbrücken:

Det är 800.000 ord dialog, inte rader (enligt Lead Writer David Gaider och han borde ju veta ).

Och spelet är försenat till 5 november.

Nein? Han säger lines of dialogue? I filmen i nyheten i fråga?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Saarbrücken:

Det är 800.000 ord dialog, inte rader (enligt Lead Writer David Gaider och han borde ju veta ).

Och spelet är försenat till 5 november.

Nein? Han säger lines of dialogue? I filmen i nyheten i fråga?

Mycket rätt, det verkar som att Saarbrücken inte riktigt lyssnade på vad som sades i videon.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

har stort förtroende för mr curry. tycker han gjorde ett väldigt bra i gabriel knight.

Medlem

Capt. Janeway och Mr. Curry. Tro vilka fler trevliga skådisar som kommer att låna ut sina röster?


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Varför har man börjat spoila slutet på alla kommande spel i videos? Tror det här är tredje spelet som de har spoilat slutet på innan det ens har blivit släppt. :S

Inaktiv

Kate Mulgrew, Tim Russ, Claudia Black, and Steve Valentine

C.Black "Aeryn Sun" farscape :heart: längesen jag såg den serien. dags att rota fram skivorna

Medlem

Tim Curry är så fantastisk vill jag tillägga!

Medlem

Alltid trevligt med kända röster. Hade gärna velat ha det till datorn, men den lär nog inte palla det så det får bli till lådan..men det funkar det med


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Medlem
Skrivet av Wartex:

Varför har man börjat spoila slutet på alla kommande spel i videos? Tror det här är tredje spelet som de har spoilat slutet på innan det ens har blivit släppt. :S

Mjo sånt är fruktansvärt jobbigt. Känns som de börjat härma hollywood när det gäller trailers...

Medlem

Visste inte att Captain Janeway skulle vara ombord, givet köp för mig, Tim Curry är bra han med...

KoP
Medlem

Tim Curry! Tänker alltid på clownen i 'IT' då jag se honom.

Inaktiv

Utav någon anledning för Tim Curry tankarna till gothiga transvestiter...

Medlem

"Spelet väntas ut den 23 oktober till pc, 360 och PS3"

RRRRRRRR. Fel. Men försök gärna igen


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

harpa och mr.bear:

Jag hörde vad han sa, men den informationen är fel och har rättats (dock inte av David Gaider utan av David Sims).

Källa:
http://www.dragonagecentral.com/single/1251430740


signatur

[size="9"]It's a handicap isn't it? Being so obviously American? - Illya Kuryakin[/size]

1
Skriv svar