Ny The Old Republic-klass tillkännagiven

Robot
Medlem
Ny The Old Republic-klass tillkännagiven

"Hmm, interesting."
Jag tänker absolut att ge spelet en chans när det kommer ut.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det blir Bounty Hunter för min del.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Umi
Medlem

Bara jag som tycker spelet ser lite tråkigt ut ? Designen känns väldigt kantig och karaktärerna stela

Medlem
Skrivet av Umi:

Bara jag som tycker spelet ser lite tråkigt ut ? Designen känns väldigt kantig och karaktärerna stela

Kantig vet jag väl inte, men lite stela karaktärer jovisst, men det kommer dem nog fixa innan release, och om inte i nån patch är jag 100% säker om!

Kommer bli Sith Warrior för min del i alla fall, ska bli kul, alltid velat svinga dubble lightsabers i ett MMO, och äntligen kommer det ett spel som är värdigt för detta, eller verkar i alla fall bli värdigt!

Medlem

Jag kommer lira sith warrior.

Medlem

Jag har skrivit det tusentals gånger förut och jag skriver det igen:

OM jag ska spela detta spelet så SKA JAG spela Sith Warrior! 100% sanning!

EDIT: Det ända som är så jävla synd just nu med detta spelet är att det ser så jävla ljust och "cartoonigt" ut! Precis som den där jävla "Clone Wars" filmen som har en av världens fulaste grafik stilar! Som jag dessutom bojkottat hitills och troligtvis för alltid!

Siths ska se ut så som dom gör i "trailern" där dom bokstavligen kraschar in i Jedi templet i Coruscant!

DET ÄR BADASS.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag har skrivit det tusentals gånger förut och jag skriver det igen:

OM jag ska spela detta spelet så SKA JAG spela Sith Warrior! 100% sanning!

EDIT: Det ända som är så jävla synd just nu med detta spelet är att det ser så jävla ljust och "cartoonigt" ut! Precis som den där jävla "Clone Wars" filmen som har en av världens fulaste grafik stilar! Som jag dessutom bojkottat hitills och troligtvis för alltid!

Siths ska se ut så som dom gör i "trailern" där dom bokstavligen kraschar in i Jedi templet i Coruscant!

DET ÄR BADASS.

Så du menar att när du startar din sith på level 1 så ska han se ut som han i filmen? Verkar ju onekligen orealistiskt när det är inom Star Wars termer tycker du inte?

Självfallet så kommer du se ut så vid ett senare stadium av spelet. Bara att vänta och se.

Inaktiv

Ser tyvärr ut som målgruppen är den samma som Clone Wars-filmerna 9 - 12. Ska man ta ta ett visst kundsegment från WoW så kanske det är vägen.

Animationerna ser bra stela ut jämfört med det gamla goda SWG.

:\

Medlem

Såg ut inte som en Sith precis...

Inaktiv

ää, visade dem inte en sån i filmen för ett par dagar sedan?

Medlem
Skrivet av erikakasinnes:

ää, visade dem inte en sån i filmen för ett par dagar sedan?

Jopp.

Medlem

Umi: Det är inte ens PRE ALHPA än.. de kommer garanterat åtgärda designen på något sätt. de flesta på swtor.com är också missnöjda med det, men 90% av oss tror att det kommer att lösa sig.

Själv kör även jag + en polare Sith Warrior.


signatur

They tried to bury their sins, but instead planted the seeds of their doom.

Medlem
Skrivet av anon_3159:

Ser tyvärr ut som målgruppen är den samma som Clone Wars-filmerna 9 - 12. Ska man ta ta ett visst kundsegment från WoW så kanske det är vägen.

Animationerna ser bra stela ut jämfört med det gamla goda SWG.

:\

Har väldigt svårt att tro småungar i åldrarna 9 - 12 skulle uppskatta den mängd av dialog som kommer användas i det här MMO:et.

Förstår verkligen inte varför alla klagar på grafiken... De har valt att använda sig av en stil som troligen kommer hålla i ett par år. Skulle de ha valt att gå åt det mer realistiska hållet hade det nog sett mycket mer föråldrat ut efter bara något år, jämfört med vad det kommer göra med nuvarande stilen. Och dessutom är den lite säregen, vilket gör att den står ut i mängden av alla dessa "generic MMO:s".


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Boomer:

Det blir Bounty Hunter för min del.

same here, bounty hunter skills lockar mer atm.

Medlem

Tycker ni Everquest 2 är snyggt? För det hade "OMG-grafik" när det släpptes. Everquest 2 ser ut som de brinnande resterna av en påse hundbajs på en trapp. Det är stört fult. Helt galet jävla fult.

Så fult kommer ALLA spel vara fem år efter att grafiken var top of the line, alltså satsar man på att göra lättdriven grafik som fortfarande ser bra ut efter några år.

Fattar ni inte att det är därför WoW ser ut som det gör också?

Inaktiv
Skrivet av natogundalf:

Tycker ni Everquest 2 är snyggt? För det hade "OMG-grafik" när det släpptes. Everquest 2 ser ut som de brinnande resterna av en påse hundbajs på en trapp. Det är stört fult. Helt galet jävla fult.

Så fult kommer ALLA spel vara fem år efter att grafiken var top of the line, alltså satsar man på att göra lättdriven grafik som fortfarande ser bra ut efter några år.

Fattar ni inte att det är därför WoW ser ut som det gör också?

Men det ser ju inte bra ut nu. hur nu lättdriven grafiken än är. Jag tror jag förstår hur du menar. Vi gör det hundbajsfult redan nu.

Medlem

haha har varit ett jävla liv när jag blandannat och många andra har påpekat att det kommer bli tråkigt när alla ska spela jedi/siths/bountyhunters och kommer dra till sig en hel del tråkiga personer. Men så kollar man i denna tråd vilka klasser folk säger att dom ska köra när inte ens 80% av klasserna har blivit officiella... Bådar gott detta hehe.

Inaktiv

Blir att testa detta... men väldigt tveksam till om det är något bra. Speciellt med dialog systemet blandat med MMORPG. Nej tack till att stressa för att random sith warrior #58 vill grinda ny lightsaber och sabbar dialogerna för en när man gruppar för dom delar av spelet jag misstänker kräver grupper...

Inaktiv

Blir inte en karaktär med lightsaber för min del, först & främst så kommer en hel armee av dom redan existera, tippat på att jag självfallet skulle ta en om jag var 13år. Sen så har man ju redan gjort det där svingandet i ett antal star wars spel redan, kommer att vara kul att jaga jedi eller sith som en bonty hunter ec.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Känns som att det liknar Battlefield Heroes (som i sin tur liknar Team Fortress 2) med den nästan cartoo-liknande grafiken. Fast med lite bättre grafik. Men gillar definitivt inte dem stora ljussablarna. Längden är väl okej men tjock-leken är för tjock helt enkelt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar