Harvest Moon till Wii i oktober

Robot
Medlem
Harvest Moon till Wii i oktober

Ah det var grymt kul till snes

Medlem

Oh shit.. Minnen


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Åh, harvest moon till SNES var grymt, för då var det nyskapande. Det till N64 var inte så dåligt heller, men sen har det bara gått utför serien tycker jag. Det är bara samma sak hela tiden. De skulle kunna ha utvecklat det så mycket, men de verkar inte fatta vad som gjorde orginalet så bra

Medlem

Coolt! Men vänta lite.. Mjölka kor, fiska etc.. För i helvete!!!

Inaktiv

Tror de blir ett köp, kan vara kul för resten av familjen, för dem som inte gillar våld

Annars så har Harvest Moon serien var mycket underhållande tycker jag.

Medlem

Tror jag testa det här till gameboy...det var skit kul! xD

Medlem

Helt klart ett av de bästa spelen till Super Nintendot. Lite besviken på versionen som kom till Playstation dock. Och eftersom inte Wii är någon konsol jag håller högt så lär det inte bli något Harvest Moon denna gången.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det förra som släpptes till Wii, vad det nu heter, var så brutalt tråkigt och segt. Gubben blev fan helt slut av att hugga ner ETT träd så då var det bara att lägga sig och sova till nästa dag.

Medlem
Citat:

Titeln blir den första att skapas från grunden med Wii i åtanke

Jaha, vad hade dem i åtanke när de skapade Wii Sports då? N64?

Medlem

Detta spelet har ju funnits ute i USA och Japan i över ett år. Så det är inte direkt ett nytt spel. Jag har dock spelat det och det är riktigt roligt. Lika beroendeframkallande som alla andra Harvest Moon. Jag väntade på att EU skulle få ett datum så att man slipper chippa eller importera sitt Wii för att kunna spela.

Medlem

Harvest moon är bara skit nu, det till SNES var riktigt roligt, det till N64 och det första till PS1 var helt ok också. Sen dog spelena..

Medlem

Då måste du testa detta.

Medlem
Medlem
Skrivet av RazorShard:
Citat:

Titeln blir den första att skapas från grunden med Wii i åtanke

Jaha, vad hade dem i åtanke när de skapade Wii Sports då? N64?

Hur kan man missförstå det? O.o

1
Skriv svar