Robot
Shadow Complex

När den blygsamme och soldattränade ynglingen Jason Flemming och hans fruntimmer en vacker dag av misstag råkar snubbla in på den politiskt tveksamma organisationens Progressive Restorations bakgård står det snabbt klart att dess medlemmar inte är några mystomtar i stickade yllekoftor. Följ FZ när vi närmare granskar partihögkvarteret med ficklampa och automatvapen.

#epic, #chair-entertainment, #shadow-complex, #gryzor, #microsoft


Medlem
FZ recenserar Shadow Complex

Okej, låter lite halvintressant, inte så dyrt jämfört med min jäger-redbull igår för 99kr(4cl). En riktig våldtäkt.

Medlem

99 kr för en redbull jaeger är ändå inte så farligt.
Men om man går till dem riktigt billiga krogarna så kan man få dem för 40 kr.
Då äre dock inte redbull utan någon annan slags energidryck

ontopic: riktigt underhållande spel

Medlem

Har haft lite svårt att bestämma mig om jag skulle köpa detta eller inte men efter den här recensionen så känns det som att jag nog måste det

/ LordDaimos

Gen
Medlem

Vi som spelat Duke Nukem : Manhattan Project eller Bionic Commando : Rearmed lär nog gilla detta.

Medlem

Kan inte argumentera emot betyget. Möjligtvis att jag själv skulle varit något mer givmild, men tycker inte minuset motiveras tillräckligt i recensionen. Om jag tillåts gnälla lite. Att spelet inte har multi, men utsökt levererar en polerad upplevelse på ett antal timmar - till det priset! Antal timmar som kan mäta sig mot en fullpristitel utan egentligen mycket mer innehåll, förutsatt att man tar spelets långa och mer belönande rutt.
Det förefaller att recensenten inte ens tittat på den mängd utmaningar som till trots erbjuds, de som är minst lika roliga och möjliggör just det "andrahandsvärde" som efterfrågas.
Frågar inte 'why so low?', undrar bara om artikeln kunde getts mer tanke.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Smaken är verkligen som baken. Jag skulle ge det här spelet en fullpott.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Lätt det bästa XBLA jag har spelat och Splosion Man

Medlem

Jag känner som många andra. Spelet är en hel klar 5/5 IMO. Flerspelarläget behövs verkligen inte! Spelet är riktigt köttigt, har ca 9 timmar spelat, har skaffat 100% items men jag måste sedan spela klart det på svåraste! Har kört på hardcore nu, och det blir lite för lätt när man får all den bästa utrustningen

Men ja, recensenten har gjort bra ifrån sig, men det känns som att den skulle pressas fram tidigt. Utan att man har fått en riktig smak av spelet.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Smaken är verkligen som baken. Jag skulle ge det här spelet en fullpott.

Jag har inte lirat spelet men nästan alla säger att det är helt perfekt(5/5) men det skulle det vara om man kunde lira co-op enligt mig.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Tänk om alla arcade spel hade lika hög kvalite som det här spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd

Ser riktigt kul ut, synd med flerspelarläget dock.

En fråga bara, 800 Points kostar 139kr drygt hur får ni då 1200 points till 135kr?

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Ser riktigt kul ut, synd med flerspelarläget dock.

En fråga bara, 800 Points kostar 139kr drygt hur får ni då 1200 points till 135kr?

Sist jag kollade (igår) köpte jag 2000 MS Points för 236 kronor - direkt via Xbox Live. Plus minus nånting litet.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

1000ms är 113 kr på xboxlive 500ms är 56kr och 2000ms är 226 kr

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Ser riktigt kul ut, synd med flerspelarläget dock.

En fråga bara, 800 Points kostar 139kr drygt hur får ni då 1200 points till 135kr?

errr, vartfan köper du om du får 800 poäng för 139 spänn?
1000 kostade för några dagar sedan 113 kr via xbox live.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Är det bara jag som tycker han är lik Nathan drake?

Medlem

värt varenda poäng. Köpte det igår, skulle testa innan sängen, gick å la mej 7 i morse ^^

Inaktiv

Fan vad glad man blir när sådana här spel släpps.

Medlem

inget internet. då kan man ju fan ladda ner de -.-

Medlem

Detta är helt klart det 360-exklusiva spel jag vill spela mest, önskar att det kunde släppas på PSN!

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

värt varenda poäng. Köpte det igår, skulle testa innan sängen, gick å la mej 7 i morse ^^

haha det där brukar hända mig också ibland, livet är för kort! ^^

Helt suveränt spel, finns inget på Arcade som kan vara mer värt för så pass lite pengar. 5/5 tveklöst.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

jag blir ju inte mindre sugen efter all god kritik=) rätta mig om jag har fel, men är det inte skaparna av gears som gjort detta?


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Inaktiv
Skrivet av bigspliff:

jag blir ju inte mindre sugen efter all god kritik=) rätta mig om jag har fel, men är det inte skaparna av gears som gjort detta?

Eftersom det är ett Live spel så finns det en demo, bara ladda ner och prova om det är något som faller i smaken.

Medlem

Jag testade demot och även om det var charmigt så var det inget jag fastnade för.

Medlem
Skrivet av fAkkfAcE:

Är det bara jag som tycker han är lik Nathan drake?

Nä, även om de inte menade det så borde de ändrat något i hans utseende för att inte folk ska blanda ihop de, fast det kanske är mycket förrederade scener som de inte orkar rendera om?

Medlem

Heja platformsspel!

Medlem

Det här spelet är så j#¤la bra.. köpte det igår och är verkligen helsåld !


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Inaktiv

Ofan verkar riktigt nice någon som vet om en demo kommer ut på live?


signatur

[/5] "powernap over"

Inaktiv
MFZ
Medlem

grymt bra spel!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

12
Skriv svar