Uncharted 2 "omöjligt" på Xbox 360?

Robot
Medlem
Uncharted 2 "omöjligt" på Xbox 360?

Nyheten funkar ej?

Medlem

Äntligen en nyhet om Uncharted som jag gillar, en oläslig nyhet... Första spelet sög, andra kommer säkert suga ännu mer. Skönt att FZ "råkar" kvadda artikeln så det inte går att läsa.

Medlem

Känns skönt att ha en PS3 just nu.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Naughty Dog är ju extremt duktiga på ps3:ans hårdvara


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av chewiee:

Äntligen en nyhet om Uncharted som jag gillar, en oläslig nyhet... Första spelet sög, andra kommer säkert suga ännu mer. Skönt att FZ "råkar" kvadda artikeln så det inte går att läsa.

I lol:d.

För övrigt - det vanliga "Det här spelet funkar inte på den konsolen"-tjatet. Jag tror inte att någon bryr sig ärligt talat. De har ju aldrig släppt något på Xbox så det är väl ingen som förväntar sig något annat heller.

Medlem

LET FANBOY RAVINGS BEGIN!

Medlem

pju:) kommer ju bara färre spel till 360 känns det som, sålde min för 2 dagar sne och har nu köpt ett ps3:a och är skappligt nöjd med det köpet: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Och återigen låter de folk kommentera.. kan ju gissa på vad som händer härnäst här

Inaktiv

Det är lite vågat att påstå att PS3an är maxad till 100% med det här spelet...tror PS3an har mer att ge

Medlem

Naughty Dog är riktigt duktiga på sin sak, tveklöst.

Har ingen PS3'a själv, men blir definitivt en Slim nu :).

Medlem

de ända som kommer att maxa ps3 potencial är nog square enix med nån Final Fantasy, de har alltid varit duktiga på att få det riktigt nära max


signatur

I got an offer you cant refuse!

Inaktiv
Skrivet av chewiee:

Äntligen en nyhet om Uncharted som jag gillar, en oläslig nyhet... Första spelet sög, andra kommer säkert suga ännu mer. Skönt att FZ "råkar" kvadda artikeln så det inte går att läsa.

Gå o lägg dig troll, första spelet ägde hårt.

Medlem

Spelet ser riktigt bra ut... men sånt här är pr-skitsnack för att väcka fanboy whine på forum. All publicitet är bra publicitet.

... tydligen fungerar det, iaf på FZ.se. :/

Inaktiv

FZ är för omogna fanboys, dom som påstår något annat är FZ fanboys.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Spelet ser riktigt bra ut... men sånt här är pr-skitsnack för att väcka fanboy whine på forum. All publicitet är bra publicitet.

... tydligen fungerar det, iaf på FZ.se. :/

Håller med. Var väl kanske bara en tidsfråga innan FZ skulle hamna i träsket också. Jag skiter i vilken plattform det rör men sånt här är ju bara löjligt.

Medlem

Jag är i och för sig övertygad att han är sanningsenlig, oavsett syfte eller sammanhang i uttalandet. Jag tror mycket väl att Naughty Dog, som PS3-exklusivt spelföretag, kan kräma ur mer den maskinen än vad de skulle kunna få ut av Xbox360. Har inte jämfört de båda i rena specs, och orkar så heller inte göra, men är också övertygad i att PS3 är den kraftfullare utav de båda. Inte för att detta spelar någon större roll, så länge var titel anpassas till den hårdvara utsedd och gör det bästa utav det.

Varför detta är en "nyhet" flyger mig över huvudet dock. Visst är det trevligt att de suger musten så gott de kan ur den plattform de jobbar med, men det hoppas jag väl att alla storbudgetutvecklare siktar mot.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Deamon:

FZ är för omogna fanboys, dom som påstår något annat är FZ fanboys.

Så vart går de "mogna" fanboysen då?

Förbannat snyggt spel. Men jag tycker då inte att det klår Crysis, som man har hört från olika håll.

Inaktiv

PR för att elda på fanboy krigen... Sånt behöver vi väl alltid mer av?

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Umi
Medlem

inget är väl omöjligt? Och alla fanboys kommentarer är löjliga , oavsett vilket format

Inaktiv

Första spelet var faktiskt roligt och rätt så bra med men det är som sagt lite vågat att säga att just detta spelet krämar ut 100% utav PS3 enheten men utan tvekan så är ju PS3 spelen bättre å då menar jag de exklusiva som Metal Gear Solid 4 som utnyttjar sig utav Blu-Ray utrymmet. Det var ett dåligt steg av Microsoft att låta Xbox 360 bara köra DVD-DL skivor. Tillochmed Forza 3 skulle ju bli på 2st DVD DL skivor läste jag. Är inte fanboy då jag faktiskt äger en Xbox 360 som det spelas på flitigt.

Medlem

gör det till PC då!

Medlem

wii är elakt, den förstör mina krukor och lampor


signatur

always use the nubs for cover

Umi
Medlem
Skrivet av Kinya:

Det var ett dåligt steg av Microsoft att låta Xbox 360 bara köra DVD-DL skivor.

Tyckte det med men vem kan förutspå att Blu-ray is the next thing liksom ?

Men ta t.ex. Wii som det har gått skitbra för men som inga hardcore gamers vill ha för att det finns inga bra spel som tilltalar dem . Men som sagt det handlar om spelen sen om folk kör det på olika format det rör inte mig i stjärten som man säger

Medlem

Jaja, visst visst, låt epic får avgöra det istället..

Medlem
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av Deamon:

FZ är för omogna fanboys, dom som påstår något annat är FZ fanboys.

Så vart går de "mogna" fanboysen då?

Sorry, finns inga mogna fanboys...

Medlem

Nej, låt tiden få avgöra.

Vad alla är neggiga (negativa), någon som känner som träffad av något slag kanske?

Medlem
Skrivet av erikakasinnes:
Skrivet av chewiee:

Äntligen en nyhet om Uncharted som jag gillar, en oläslig nyhet... Första spelet sög, andra kommer säkert suga ännu mer. Skönt att FZ "råkar" kvadda artikeln så det inte går att läsa.

Gå o lägg dig troll, första spelet ägde hårt.

Du har missuppfattat dethär med troll.

Någon som tycker något annat än dig är inte ett troll.

123
Skriv svar