Helgens digitala erbjudanden vecka 35

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 35

Inte så värst intressanta deals denna vecka. Fast det kanske blir ett köp av Forsaken Gods..eller nej. Det blir det inte alls.

Medlem

THQ packen är lite intressant. Synd man redan äger några av titlarna som ingår =(

Medlem

IronMan, en klassiker

Inaktiv

Tråkiga erbjudanden, i princip samma som förra veckan.

Inte ens Steams weekend deal var något vidare rolig: http://store.steampowered.com/search/?publisher=Rebellion&adv...


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

KRAM!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Tror det blir ett köp av Sniper Elite, har alltid velat testa det.

Medlem

Evil Genius för 4,99 euro! Givet köp!

Medlem
Skrivet av LoseCK:

Evil Genius för 4,99 euro! Givet köp!

I second that.

Medlem

Synd bara att man redan har det.

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

Tråkiga erbjudanden, i princip samma som förra veckan.

Inte ens Steams weekend deal var något vidare rolig: http://store.steampowered.com/search/?publisher=Rebellion&adv...

JUDGE DREDD!
Köpes dirr!

Redaktör

Meta-skitsnack: jag får en flytande känsla av att den där rubrikbilden är hopplöst daterad.


signatur

THQ packet var ju fint. Men har ju redan S.T.A.L.K.E.R och det enda som intresserar mer än der är Titan Quest och DoW II.

Medlem

Hmm, hur ser det ut med skyddet på Chaos Theory? Billigt och najs, men gillar inte Starforce som jag vet kom med titeln.


signatur

Videomupp

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Mabec:

Hur kan de ta så pass mycket lägre priser på nycklarna än de riktiga butikerna? EA, Steam, Blizzard dvs.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av WildThing:

Hmm, hur ser det ut med skyddet på Chaos Theory? Billigt och najs, men gillar inte Starforce som jag vet kom med titeln.

Har hört med Steam-supporten tidigare angående DRM och enligt dem så listas alltid tredjeparts-DRM under spelinformationen. Listas inte Starforce ska det alltså inte finnas med.

Dessutom har väl Ubisoft övergett Starforce efter all kritik.
"Ubisoft has decided to use an alternative copy-protection system to Starforce for upcoming releases".
Källa - överallt på google

Därför funderar även jag på att införskaffa Chaos Theory igen. Har inte installerat min retail-version på min halvnya dator och jag är lite sugen.

Inaktiv

evil genius är ju prisvärt

Medlem

TheWaleHunter: Köp DoW 2 på www.play.com, det gjorde jag. Kostade drygt 140 kronor och fri frakt från england. Enda nackdelen var frakten som tog 10 dagar. Fortfarande värt det med tanke på priset.

GOG har 10% rabatt på Shogo: MAD nu också, tror inte det är helgspecifikt och inte blir det mycket pengar heller då det redan är så billigt, men spelet är lätt värt det: Här. Rabatten syns inte men läggs till i kassan.

Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Mabec:

Hur kan de ta så pass mycket lägre priser på nycklarna än de riktiga butikerna? EA, Steam, Blizzard dvs.

För att det är en grålaglig sida som köper nycklar från lågprismarknader och sedan säljer dem regionsoberoende. Tror inte utgivarna är så förtjusta i den och själv tycker jag det är ett lågt sätt att tjäna pengar på som butik. De behöver inte ens stå för bandbredd när spelen laddas ned.

Inaktiv
Skrivet av peak_performance:

GOG har 10% rabatt på Shogo: MAD nu också, tror inte det är helgspecifikt och inte blir det mycket pengar heller då det redan är så billigt, men spelet är lätt värt det: Här. Rabatten syns inte men läggs till i kassan.

Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Mabec:

Hur kan de ta så pass mycket lägre priser på nycklarna än de riktiga butikerna? EA, Steam, Blizzard dvs.

För att det är en grålaglig sida som köper nycklar från lågprismarknader och sedan säljer dem regionsoberoende. Tror inte utgivarna är så förtjusta i den och själv tycker jag det är ett lågt sätt att tjäna pengar på som butik. De behöver inte ens stå för bandbredd när spelen laddas ned.

Jag googlade runt lite nyss, och sidan verkade rätt skum. Har man tur fungerar det, har man otur så fungerar inte nycklarna man får då de redan är använda eller bannade. Sedan att vissa utvecklare aktivt bannar nycklar från G2Play får mig att undvika de nu. Sidan verkar skum öht.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av peak_performance:

GOG har 10% rabatt på Shogo: MAD nu också, tror inte det är helgspecifikt och inte blir det mycket pengar heller då det redan är så billigt, men spelet är lätt värt det: Här. Rabatten syns inte men läggs till i kassan.

Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Mabec:

Hur kan de ta så pass mycket lägre priser på nycklarna än de riktiga butikerna? EA, Steam, Blizzard dvs.

För att det är en grålaglig sida som köper nycklar från lågprismarknader och sedan säljer dem regionsoberoende. Tror inte utgivarna är så förtjusta i den och själv tycker jag det är ett lågt sätt att tjäna pengar på som butik. De behöver inte ens stå för bandbredd när spelen laddas ned.

Jag googlade runt lite nyss, och sidan verkade rätt skum. Har man tur fungerar det, har man otur så fungerar inte nycklarna man får då de redan är använda eller bannade. Sedan att vissa utvecklare aktivt bannar nycklar från G2Play får mig att undvika de nu. Sidan verkar skum öht.

Jag och ett par kompisar har köpt följande som har fungerat: 2x Orange Box, 2x CS 1.6, 1x CoD4


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av peak_performance:

GOG har 10% rabatt på Shogo: MAD nu också, tror inte det är helgspecifikt och inte blir det mycket pengar heller då det redan är så billigt, men spelet är lätt värt det: Här. Rabatten syns inte men läggs till i kassan.

Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Mabec:

Hur kan de ta så pass mycket lägre priser på nycklarna än de riktiga butikerna? EA, Steam, Blizzard dvs.

För att det är en grålaglig sida som köper nycklar från lågprismarknader och sedan säljer dem regionsoberoende. Tror inte utgivarna är så förtjusta i den och själv tycker jag det är ett lågt sätt att tjäna pengar på som butik. De behöver inte ens stå för bandbredd när spelen laddas ned.

Inget fel på den sidan och är fullkomligt lagligt. Enligt Eu's lag så får man återförsälja spelen på det viset. Det är bara EULA man inte får det och den kan ta och dra för att lagen går föra sånt skit.
Hälften av det i EULA gäller inte enligt våra lagar.
Har köpt 10+ spel där utan problem. Både Steam, EA och retail key.

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

Tråkiga erbjudanden, i princip samma som förra veckan.

Inte ens Steams weekend deal var något vidare rolig: http://store.steampowered.com/search/?publisher=Rebellion&adv...

Evil Genius vore ju ett givet köp om jag inte redan haft det ståendes i hyllan så helt illa är det ju inte

/ LordDaimos

Medlem

Impulse har Trine med 25% rabatt

Medlem

Gothic paketet var ju trevligt, synd bara att första inte verkar gå att installera

1
Skriv svar