Tropico 3-demo i görningen

Robot
Medlem
Tropico 3-demo i görningen

Cuba - The Game


signatur

La la la lag!

Medlem

Ser extremt dåligt ut, även väldigt stelt =(

Medlem

Själv tycker jag det ser väldigt mysigt och underhållande ut. Kommer nog prövas.

EDIT: Jag är överraskad över att det verkar vara så få som har hörtalas om Tropico-serien innan. Jag har själv inte spelat någon av de tidigare titlarna, men har alltid tyckt att de ser intressanta ut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Vaaaaaaah? Vad är detta för skit? SimCity på Cuba?

Medlem

Verkar som om många inte har en susning om vad det här är för spel, vilket får mig att känna mig gammal hehe. Gillade föregångarna och hoppas att 3:an blir mer av samma, men snyggare.

Medlem

Ska bli kul att testa.

Medlem

Det blir säkert bra, lite oroväckande att det är till både 360 o pc men men

Medlem

Jag tyckte alltid att de tidigare delarna i serien verkade lite småroliga. Det som oroar mig är dock att även om jag brukar ha stenkoll på vilka spel som kommer till X360, så hörde jag talas om det här spelet för mindre än en månad sedan, och det släpps om mindre än en månad. Så kort varsel brukar inte båda gott.

Medlem

Ska bli roligt! Hoppas bara den gamla känslan är kvar. Skulle inte vilja se något "Sim City - Cuba" som många nämner.

Ge mig Tropico 1 med fler möjligheter så är jag nöjd!

Inaktiv

Fatta vad jag längtar tills det här släpps. Tycker fortfarande originalet är kul att spela.

Medlem

Förvånande att så få har hört talas om de tidigare spelen i den här serien.

Medlem

Tropico 1 var ju helt bedårande underbart. Det här ska testas!

Inaktiv

Spelet verkar kung blir ett garanterat köp sålänge det får över 80 i PCG. Mest intressanta spel jag sett på länge


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

1
Skriv svar