Halo 3: ODST - spelläge förklaras

Robot
Medlem
Halo 3: ODST - spelläge förklaras

Ser bra ut

Medlem

Synd att, så vitt jag vet, man bara kan spela som Sgt. Johnson om man beställer från en av de Amerikanska återförsäljarna. Det hjälper ju inte mycket om man bor i Sverige :\


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

verkar rikitgt coolt!! ser fram emot detta


signatur

ROW, ROW, Fight the Power!

Inaktiv

överskattat!


signatur

Älskar tv-spel!

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Synd att, så vitt jag vet, man bara kan spela som Sgt. Johnson om man beställer från en av de Amerikanska återförsäljarna. Det hjälper ju inte mycket om man bor i Sverige :\

Game har bl.a. erbjudantet, sen har jag för mig att play.com också hade det.


signatur

Who Dares, Wins

Medlem
Medlem
Skrivet av Vapor17:

överskattat!

This.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ser roligt ut, hoppas bara resten av multiplayern är lite annorlunda från Halo 3 och inte precis likadan


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Vapor17:

överskattat!

This.

*facepalm* Och detta kommer från personer med killzone, MGS, resident evil 5 och halflife 2 i sin topplista med en FF avatar på köpet. Teh irony.

Halo är grymt kul i co-op, resten av spelet ger jag inte mycket för. Går det att lira co-op i detta med?

Medlem
Skrivet av shad0w:
Skrivet av Red_warning:

Synd att, så vitt jag vet, man bara kan spela som Sgt. Johnson om man beställer från en av de Amerikanska återförsäljarna. Det hjälper ju inte mycket om man bor i Sverige :\

Game har bl.a. erbjudantet, sen har jag för mig att play.com också hade det.

Jävlar vad billigt det var. Tackar.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av shad0w:
Skrivet av Red_warning:

Synd att, så vitt jag vet, man bara kan spela som Sgt. Johnson om man beställer från en av de Amerikanska återförsäljarna. Det hjälper ju inte mycket om man bor i Sverige :\

Game har bl.a. erbjudantet, sen har jag för mig att play.com också hade det.

Och webhallen som jag bokar ifrån även. 479kr.

Medlem

Gääsp, men omslaget är fint...

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Vapor17:

överskattat!

This.

*facepalm* Och detta kommer från personer med killzone, MGS, resident evil 5 och halflife 2 i sin topplista med en FF avatar på köpet. Teh irony.

Halo är grymt kul i co-op, resten av spelet ger jag inte mycket för. Går det att lira co-op i detta med?

Jadå, det ska gå.
Spelet ser rätt bra ut, önskar att de ska fixa 60fps och sätta siktet i mitten bara.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av shad0w:
Skrivet av Red_warning:

Synd att, så vitt jag vet, man bara kan spela som Sgt. Johnson om man beställer från en av de Amerikanska återförsäljarna. Det hjälper ju inte mycket om man bor i Sverige :\

Game har bl.a. erbjudantet, sen har jag för mig att play.com också hade det.

Discshop lottar även ut koder, om du bokar spelet. Jag kan knappt vänta på detta, firefight blir ju fett, älska co-op.

Medlem

förhandsbokade det för typ en månad sen

Medlem

ingen recoil.

Medlem

Nice. Hur är det med Auto-Aim, auto-ammo och automatiskt-liv?

Om ja på alla tre kan jag endast beskriva allt med denna smiley: :crazy:

Umi
Medlem

Mer Halo åt folket , not ! Bungie gör nåt annat nu för h*lv*t*

Medlem
Skrivet av Phyrex:

Nice. Hur är det med Auto-Aim, auto-ammo och automatiskt-liv?

Om ja på alla tre kan jag endast beskriva allt med denna smiley: :crazy:

Halo använder en regenererande sköld som är ganska klen. Samt en form av "autoaim" där man får viss hjälp med följa ett mål som rör sig, men det är inte autoaim på det sättet man ofta här där man kan sikta breve en fiende och ändå träffa.

Men iofs tror jag inte du bryr dig utan inlägget var bara standard "LULZ FPS PÅ KONZOLLZ!"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Phyrex:

Nice. Hur är det med Auto-Aim, auto-ammo och automatiskt-liv?

Om ja på alla tre kan jag endast beskriva allt med denna smiley: :crazy:

Precis, då odst erbjuder livpack och inget livregen, inte någon auto-aim och inte heller auto-ammo utan vanlig reload...

KAnske borde krypa ut från under stenen och kolla lite mer info innan det börjar gnällas

Inaktiv

OMG ser skit bra ut. Ser verkligen fram emot detta. Roligt att det kommer flera spel och jag älskar bungie. Skulle verkligen vilja se en gammal map : Blood Glutch från dom tidigare Halo.

1
Skriv svar