Öppen Aion-beta på gång

Robot
Medlem
Öppen Aion-beta på gång

Gött. Är väldigt nyfiken på Aion och om betan är bra så blir det köp.

Medlem

Hmm, antar man måste testa och se hur det är

Trevligt, trevligt.


signatur

Jag hatar dig - Love Lagerkvist

Medlem

Där ser man...

Medlem

Helt klart värt att testa, själv tycker jag det är bra.

Medlem

20% klart... seedar 1.4mb/s

Medlem

Ska testa den här klienten istället, får bara gameguard error med CB klienten.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

MMO nummber 324876 av NCSoft....och alla ser likadana ut, jag passar på detta

Medlem

Detta kan bli kul.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Är detta okej så blir de nog å lägga warhammer på hyllan ett tag tror ja.

Medlem

Riktigt trevligt spel tycker jag

Passa på att gå med i fz:s aion guild om ni har bokat eller ska köpa spelet.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ja jag tycker med att det verkar vara ett bra spel... körde den asiatiska versionen ca 30-35 timmar.. så visst... Kör på och testa!!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

"Get on the starting line if you do not have an eligible Aion account already! Eligible accounts include any previous closed beta participants and those who have preordered or prepurchased Aion."

Så man måste alltså förbeställa Aion för att få tillgång till open beta? Motarbetar det inte syftet med en beta?


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Synd att det är så "instängt" bara... Väldigt begränsade områden.

Medlem

Underbart, bara att tacka! Blir alltså ett stort lir för FZ. Kolla trådarna om Aion så hänger vi ihop


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Ville se gameplay på youtube innan jag tanka det här, det gjorde jag precis och jag hoppar över det här spelet utan tvekan, Blizzard är extremt ohotade efterett till FAIL spel helt enkelt.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Ville se gameplay på youtube innan jag tanka det här, det gjorde jag precis och jag hoppar över det här spelet utan tvekan, Blizzard är extremt ohotade efterett till FAIL spel helt enkelt.

Och vilka andra spel är fail menar du? syftar du på AoC, WAR etc? finns inget fail med de 2 spelen. Aion var inte i min smak men hoppas det blir bra för er andra.

Inaktiv
Skrivet av Tekesh:

MMO nummber 324876 av NCSoft....och alla ser likadana ut, jag passar på detta

Och folk jag vet som har spelat det säger att det är hyffsat som wow med quest och så, men att det i grunden är GRIND FIESTA precis som L2. Som alla andra Korea MMORPG.
Plus att stora delar av den ryska L2 communityn ska spela detta, vilket innebär att Bot program och andra fusk kommer vara ute 2 veckor efter release.

Medlem

Har kollat på det hos polaren (closed beta) så ska testa det iaf.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

kostar det att testa betan

Medlem
Skrivet av jonapaloma:

kostar det att testa betan

Du måste ha en key för att kunna vara med. Det kommer finnas en hel del av dem så kika runt lite.
Första September kommer det bland annat finnas från Aion själva att hämta. Mne kan tänka mig att dom som redan har beställt får köra utan att leta key.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Verkar som man måste vara FilePlanet subscriber för att få vara med på betan, dvs att det kostar.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

"Get on the starting line if you do not have an eligible Aion account already! Eligible accounts include any previous closed beta participants and those who have preordered or prepurchased Aion."

Så man måste alltså förbeställa Aion för att få tillgång till open beta? Motarbetar det inte syftet med en beta?

Jag tolkar texten som att folk som har förbeställt, eller deltagit i en tidigare beta redan har access till den öppna betan. Övriga personer måste skaffa en nyckel.

Dock står det längre ner att FilePlanet kommer ha hand om distribueringen av nycklar, vilket brukar innebära att man måste vara en betalande medlem där.

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Tekesh:

MMO nummber 324876 av NCSoft....och alla ser likadana ut, jag passar på detta

Och folk jag vet som har spelat det säger att det är hyffsat som wow med quest och så, men att det i grunden är GRIND FIESTA precis som L2. Som alla andra Korea MMORPG.
Plus att stora delar av den ryska L2 communityn ska spela detta, vilket innebär att Bot program och andra fusk kommer vara ute 2 veckor efter release.

och det är bara ryssar som fuskar eller ??? lite av påhopp där kanske ?


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Jag hoppas att ingen lyssnar på det folk som inte har prövat retail versionen påstår.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Tekesh:

MMO nummber 324876 av NCSoft....och alla ser likadana ut, jag passar på detta

Och folk jag vet som har spelat det säger att det är hyffsat som wow med quest och så, men att det i grunden är GRIND FIESTA precis som L2. Som alla andra Korea MMORPG.
Plus att stora delar av den ryska L2 communityn ska spela detta, vilket innebär att Bot program och andra fusk kommer vara ute 2 veckor efter release.

och det är bara ryssar som fuskar eller ??? lite av påhopp där kanske ?

Säger inte att bara de fuskar, men de ligger bakom de flesta programvarorna till l2, så som L2Aim och sådant. Samt att de var de som låg bakom Adena duplicering som sabbade hela L2:s ekonomi.
Sen att Ncsoft ställer sig bakom L2walker är bara pinsamt. Man kan prenumerera på L2walker om du har ett koreanskt l2 konto... tamme fan patetiskt.

Medlem

Mer folk som seedar OBT-CBT filen skulle uppskattas...


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ursh vilken smörja, jag var inte imponerad sist jag spelade closed betan.

*går tillbaka till eve*


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

not my cup of coffe, nej tack jag håller mig kvar hos WAR

12
Skriv svar