Xbox 360 Elite blir billigare

Robot
Medlem
Xbox 360 Elite blir billigare

L33T!! Goda nyheter, min vita har börjat krångla! Kanske blir en svart nästa!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Inaktiv

Jaha..
Synd att man redan hade det då...

Medlem

Kul för folket som vill köpa en X360, och kul för folket som vill köpa en Ps3 att priserna sänks!

Själv ska jag åka och köpa en Slim när den släpps!

Medlem

Jag köper en nästa månad! sedär MS ni får med mej ... !

Medlem

inb4 PS3-trollen.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

haha jävla marknadsföringskrig

Medlem

och jag som köpte en för 4k+! f**k

Medlem

Tar de bort skiten så man måste betala för multiplayer _kanske_ det är intressant.

Medlem

Högst intressant! Då kanske jag säljer min gröna.

Medlem

Pris : 2549:- @ Webhallen - http://www.webhallen.com/prod.php?id=77068&view=1

Ja, den är billigare nu än Nintendo Wii. Blir faktiskt intresserad, men vet inte om man är sugen på att skaffa en dammsugare igen.

Medlem

Jag säger detsamma radiuz man blev änna lite småsugen.. får överväga och se!

En trevlig nyhet för alla som vill köpa ett PS3 eller Xbox360...

Förresten det är en sak jag aldrig riktigt fattat, måste man verkligen betala en utgift extra utöver internet abonnemanget för att kunna kör multiplayer online?

Medlem

Är det över huvud taget någon skillnad på Elite och Arcade nuförtiden? Om man bortser från hårddisken och färgen.


signatur
Medlem

tycker allt dom kunde gjort de för ett års sen! :@

Medlem

Kanske köper en och byter ut min arcade, 20gig hårddisk är lite väl snålt för tillfället.
Kommer nog att bli billigare än riktpriset då affärer redan idag säljer för billigare. Förhoppningsvis närmare 2k sträcket.

Medlem
Skrivet av pody:

och jag som köpte en för 4k+! f**k

men tänk så skoj du har haft sedan dess!

Medlem

Arcade har väl inte hdmi?

skönt att man precis tänkt köpa sig en elite. precis då ms väljer att sänka priserna med såpass mycket!:D

Medlem

Dags för köp lagom tilll Forza 3 då!

Medlem
Skrivet av SjdN:

Arcade har väl inte hdmi?

Jodå.

Inaktiv

Hehe nice. Jag som köpte min Xbox 360 20 GB för 4500 kronor på komplett.

Aja det är nice med prissänkningar!

Inaktiv

alla ni fanboys som snackar skit om allt ni inte själva äger, tänk på detta, ju bättre den konsollen ni inte har är, desto billigare blir den ni gillar. kapitalism e fint som fan

Medlem

Alltid bra med prissänkningar!

BME
Medlem

Hmm, så om man vill ha en vit/grå så måste man köpa Arcade, dålig still MS, de borde ha en konsol med 120gb och sedan får man välja färg själv


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Skit i prissänkningen och gör en Xbox360 slim istället. Då hade jag öppnat penningpungen... Åbäket är ju så satans stort, fult och högljutt!

Medlem

För dyrt ändå, hade köpt det för 499:-

Inaktiv

360Slim hade jag gärna sätt, men det här är väl bättre än inget!

Medlem
Skrivet av Kaptenkundvagn:

En trevlig nyhet för alla som vill köpa ett PS3 eller Xbox360...

Förresten det är en sak jag aldrig riktigt fattat, måste man verkligen betala en utgift extra utöver internet abonnemanget för att kunna kör multiplayer online?

Jo Xbox 360 är den enda plattform som tar betalt för multiplayer och vad jag förstått är fördelen att pengarna går till att förbättra deras LIVE.

Tycker dock inte om att spela multiplayer då det går ut på att gamla spelare letar upp nya spelare och avskräcker dessa med alla trick de kan. Känner fler som flyr multiplayer av den anledningen (de har alla Xbox 360).

Kunde nu tänka mig att även köpa en Xbox 360 när den 28 augusti är rätt billig men har inte tid att spela på ännu en konsoll.

Medlem

Thanks, but no thanks...


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

ska låna min gamla xbox360 av syrran ikväll, och nu när man ska insförskaffa sig imac, så blir det nog en xbox360 elite för att lira spel


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

12
Skriv svar