NFS: Shift - se Road America

Robot
Medlem
NFS: Shift - se Road America

Sweet, har lagt många varv på Road America i ToCA Race Driver 2, får se hur det blir i Shift.

Hoppas dock att EA låter en ställa in alla knappar som man själv vill ha den i stället för någon skräpig förinställd layout som det har varit i Undercover och ProStreet på PS3:an.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ser snyggt ut! Däremot känns det som att det kommer bli samma typ av dynga de pumpat ut nu det senaste.
Allting ska vara så "flashigt" och tufft hela tiden i menyer och race starter m.m, om ni förstår vad jag menar?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Ser snyggt ut! Däremot känns det som att det kommer bli samma typ av dynga de pumpat ut nu det senaste.
Allting ska vara så "flashigt" och tufft hela tiden i menyer och race starter m.m, om ni förstår vad jag menar?

Det bottnar i målgruppen de valt att prioritera.

Medlem
Skrivet av aesdana:
Skrivet av Tommy_h:

Ser snyggt ut! Däremot känns det som att det kommer bli samma typ av dynga de pumpat ut nu det senaste.
Allting ska vara så "flashigt" och tufft hela tiden i menyer och race starter m.m, om ni förstår vad jag menar?

Det bottnar i målgruppen de valt att prioritera.

Säkerligen! Man blir ju förbannad..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jäklar i havet vad töntigt det känns :/


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Jag blev sjukt uttråkad av att titta på denna video.. Är de det som är grejjen med marknadsföringen eller? Nej ja tror inte det va..
Gå från galen polisjakt/underground race till nå pissigt seriös STCC wannabe race? Ja kommer endast testa detta lir om FZ ger det 5 pnts, annars no F way!

Medlem

Hahahaha Amerikaner: det låter som om det är Nurburgring han kommenterar. Herregud: a ja jag har inte köpt ett NFS sen porsche unleashed. Inte för att det spelar roll: finns väl tonvis med tonåringar som kommer köpa det här.

Inaktiv

Såg dött och trist ut, tacka vet jag forza 3, ser ut att bli riktigt bra tillskillnad från den här dyngan.

Medlem

Mkt tveksam till ett köp..ser lite ut som dom försökt ta efter Grid me kracherna och rörelseoskärpa, och ja, hela känslan i tidigare trailers. Och visst, är väl ok antar ja, men är väl egentligen bara ännu ett tecken på att NFS-eran är ganska, slutkörd.

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Jag blev sjukt uttråkad av att titta på denna video.. Är de det som är grejjen med marknadsföringen eller? Nej ja tror inte det va..
Gå från galen polisjakt/underground race till nå pissigt seriös STCC wannabe race? Ja kommer endast testa detta lir om FZ ger det 5 pnts, annars no F way!

Galen polisjakt håller jag med dig om men underground har ingenting med Need for Speed serien att göra.

Efter 2002 har allting varit EA producerad dynga.

1
Skriv svar