Battlefield 2 patchas nästa vecka

Medlem

Gott! Kul att den äntligen kommer... Spelat av och på sen BF 1942... Sen väntar jag på nya BF 1943 till PC.

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

DICE gör det igen, släpper värdelös patch som förstör mer än vad den rättar till.

Fan va 2000 å whina på forum.


signatur

---
Boo!

Medlem

Får väl bli att testköra den nya patchen i alla fall, även om jag tyvärr slutat spela BF2 annars.

Medlem

nu kan jag tänka mig att skaffa bf2

Medlem
Medlem

Jag håller på och moddar en hel del, hoppas de inte ändrat så man måste göra om textur atlaser o.s.v i sin mod (skulle besvära mig rejält ifall jag må ste göra om något)

Medlem

Jag tycker det är underbart att de fixat bort commanderhack, fixat dolpfin dive miffonen samt att lite extra buggfixar. Jag har kört beta patcharna, de funkade utmärkt. Märkte inte av ett ända commander hack som total förstörde för mig med BF2.

Medlem

Blir bra det här gubbar!


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Haha, man kanske ska damma av BF2 och testa patchen då.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Nice.. man får booster packen!
jag är glad!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv
Skrivet av Tigersharkswe:

DICE gör det igen, släpper värdelös patch som förstör mer än vad den rättar till.

På vilket sätt är den värdelös? Den verkar bra. Mycket positivt.

Medlem
Skrivet av Bazooka:
Citat:

- Players can now pass claymores by going prone

Tammefan det bästa med hela patchen tror jag! Äntligen kan man smyga sig förbi minorna och kniva det lilla missfostret i röven utan att i onödan riskera att få sitt eget arsle bortsprängt

haha made my day

Inaktiv

Var kan man hitta den här patchen?

URK
Medlem
Skrivet av johan.zzz:

Var kan man hitta den här patchen?

på fz om 1,5timmar har jag för mej


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

123
Skriv svar