Nedskärningar hos Raven

Medlem
Nedskärningar hos Raven

Trist, och åter trist, men det är ju så idag att nästan ingen kan jobba med en sak, eller stanna på ett arbete i flera år...

Medlem

Det finns tydligen inga säkra jobb.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

De och id software tillhör mina favoriter. Förresten var är review av Wolfenstein?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Trist, men jag tycker inte det är speciellt oväntat. De har inte gjort något spel jag gillat på många år och sedan förstörde Jedi Knight serien med sin uråldriga och trista bandesign.

Inaktiv

X-Men Origins: Wolverine är riktigt bra, men det sålde inte speciellt mycket. Enligt VGC endast 0.38 miljoner på XBox 360 t.ex.

Medlem

gör man mediokra spel som nya wolfenstein och låter ett tattargäng göra MP delen så får man skylla sig själv.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

gör man mediokra spel som nya wolfenstein och låter ett tattargäng göra MP delen så får man skylla sig själv.

Kan inte göra mer än hålla med fullständigt! Iförsig var Wolverine ett helt ok spel, men Wolfenstein stinker...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av nudelsdesign:

gör man mediokra spel som nya wolfenstein och låter ett tattargäng göra MP delen så får man skylla sig själv.

Kan inte göra mer än hålla med fullständigt! Iförsig var Wolverine ett helt ok spel, men Wolfenstein stinker...

Ja med lite tur så fixar wolfpro modden till det så det går att spela i alla fall Annars blir det väl wolfenstein: enemy territory i några år till...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

wolfenstein sög.

Medlem

Jag saknar SOF I och SOF II. Speciellt SOF II som jag spelade i flera år på internet. Fan vad det var bra. En av dom bästa multiplayer upplevelserna som någonsin skapats!

VÅldet med blodet, liken som ligger kvar och alla inälvor som sprutar. Det var brutalt, rått och svårt. Sammarbete emellan spelarna krävdes det mycket av. Det kändes så coolt när man var ondingarna som hade rånarluva och stormade flygplatsen med vapen i högsta hugg.

Jag har fortfarande inte gett upp hoppet om ett SOF III till PC!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Måste kännas kul när Wolfenstein precis har släppts ^^


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

1
Skriv svar