Wii Sports Resort säljer en miljon

Robot
Medlem
Wii Sports Resort säljer en miljon

Det var ett par ex, intressant...

Medlem

Jag vill ha det här, men jag tycker det är så jäkla dyrt bara!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Wii Sports har hittills sålt hela 45,7 miljoner exemplar. Srsly, det är en smått sinnessjuk siffra.

Kom igen nu, visst kan vi hålla lite högre standard på språket än så? :\

Medlem

Funderar på om man skall vänta på och se om de släpper uppdaterade wiimotes med den där extra sensorn inbyggd.
Som det är nu så är det ju kaka på kakka där bar på wiimoten.
(wiimote - motionplus - wirelessnunchuck adapter)


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Jarulf:
Skrivet av Sebastian Lind:

Wii Sports har hittills sålt hela 45,7 miljoner exemplar. Srsly, det är en smått sinnessjuk siffra.

Kom igen nu, visst kan vi hålla lite högre standard på språket än så? :\

Den typens text är vanlig på FZ nu för tiden.
Läser man en artikel på till exempel IDG så märker man STOR skillnad i språket.

Medlem

sen så att det sålde 45 miljoner är inte så förvånade då det följde med i princip alla wiis..

sen så om man läser en nyhet från sebastian lind så är det alltid att vänta något oseriöst i texten eller liknande.

Jarulf & Revve:
Vi skriver om tv- och datorspel. Det är underhållning, inte världspolitik. Slappna av.

Vad var mitt namn:
Det stämmer i Europa och Nordamerika. I Japan såldes spelet separat.

Medlem

Roligt med såna små kommentarer i slutet av nyheterna, fortsätt så Sebastian.

Medlem

Tänk om Sony hade bundlat PS2 med ett spel, hade blivit en jävla massa "sålda" spel.

Medlem
Skrivet av reVVe:
Skrivet av Jarulf:
Skrivet av Sebastian Lind:

Wii Sports har hittills sålt hela 45,7 miljoner exemplar. Srsly, det är en smått sinnessjuk siffra.

Kom igen nu, visst kan vi hålla lite högre standard på språket än så? :\

Den typens text är vanlig på FZ nu för tiden.
Läser man en artikel på till exempel IDG så märker man STOR skillnad i språket.

kan ju bero på att de är nog mer låsta och måste skriva korrekt... jag skulle snarare påstå att det är roligare att läsa texter som är skriva på ett "mindre journalistiskt korrekt språk". Men nu är vi ju i Sverige, då kan man inte skriva så bla bla bla... dumt att testa något nytt... typiskt svenskar säger jag bara...

Över till topic... wii sport resort är riktigt bra, speciellt pingis, bågskytte och så golf och bowling förståss.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar