Resident Evil lagom till vintern

Medlem
Resident Evil lagom till vintern

Lagom till jul alltså.
Fick faktiskt Resident Evil 4 (GC) på julafton.

Medlem

Umbrella Chronicles föll mig inte i smaken. Kan inte påstå att jag är superhypad över detta.

Inaktiv

Nää inte till pc vad fuskigt O.o... roligare om det blir till pc

Medlem

Jag älskade Umbrella Chronicles, så detta spel är givet att införskaffa.

Medlem

Tragiskt att Nintendo med Wii lyckades göra en sämre konsol än GameCube. Nu förpassas vi till rälsskjutare istället för riktiga Resident Evil-spel.

Medlem
Skrivet av pikzel:

Tragiskt att Nintendo med Wii lyckades göra en sämre konsol än GameCube. Nu förpassas vi till rälsskjutare istället för riktiga Resident Evil-spel.

Du glömmer att Capcom har valt det själv och att de hade alla möjligheter att göra ett vanligt RE till Wii som stödjer/kräver GC kontrollen eller Classic Controller istället.

Medlem
Skrivet av reVVe:
Skrivet av pikzel:

Tragiskt att Nintendo med Wii lyckades göra en sämre konsol än GameCube. Nu förpassas vi till rälsskjutare istället för riktiga Resident Evil-spel.

Du glömmer att Capcom har valt det själv och att de hade alla möjligheter att göra ett vanligt RE till Wii som stödjer/kräver GC kontrollen eller Classic Controller istället.

jo tyvär har ju Capcom blivit mentalt störda på senaste tid.. eller sen dem fick en helt underbaride om att dem ska ändra hela Resident evil serien AKA REsident evil 4

mer on topic så hade jag sett fram emot spelet tidigare, helst nära All helgona då jag alltid kör en skräck maraton och pangar igenom alla resident evil spelen, men julen blir bra, då det är lite mörkt

1
Skriv svar