Hörlurstävling - vinn c-Jays!

Robot
Hörlurstävling - vinn c-Jays!
Medlem
Hörlurstävling - vinn c-Jays!

Mina.

*EDIT*
Å nej! Jag hatar sådana där motiveringar.

Medlem

Uff, dom var ruskigt fula, avstår nog tävlingen

Medlem

1. Hur lång sladd har c-Jays?

Syftar det på förlängningssladden då eller?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

vilket asiatiskt om labelat märke är detta då ?

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

1. Hur lång sladd har c-Jays?

Syftar det på förlängningssladden då eller?

Uppenbarligen en miss från FZ:s sida, men är ju inte så svårt att pricka in "rätt" svar iaf...

Medlem

Jag skulle också vilja bli av med dom.

Medlem
Skrivet av Arnellarn:
Skrivet av Zelaxe:

1. Hur lång sladd har c-Jays?

Syftar det på förlängningssladden då eller?

Uppenbarligen en miss från FZ:s sida, men är ju inte så svårt att pricka in "rätt" svar iaf...

Hmmm... skönt o se de kommentarerna, blev lite förvirrad där ett tag! 8)


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Redaktör

Det syftar på sladden som går mellan hörlurarna/bågarna och kontakten man pluggar in i sin musikspelare/dator/stereo. Jag trodde det var ganska självklart - dylika sladdar är tveklöst mest framträdande på en uppsättning hörlurar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Det syftar på sladden som går mellan hörlurarna/bågarna och kontakten man pluggar in i sin musikspelare/dator/stereo. Jag trodde det var ganska självklart - dylika sladdar är tveklöst mest framträdande på en uppsättning hörlurar.

Problemet är att inget av alternativen är rätt. Däremot stämmer ett alternativ in ypperligt på förlängningssladden, därav frågan.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Det syftar på sladden som går mellan hörlurarna/bågarna och kontakten man pluggar in i sin musikspelare/dator/stereo. Jag trodde det var ganska självklart - dylika sladdar är tveklöst mest framträdande på en uppsättning hörlurar.

Problemet med frågan kvarstår, det "rätta" svaret ni vill ha gäller förlängningskabeln, inte kabeln som sitter fast i lurarna.

Redaktör

Ser nu att det var en miss av oss, det handlar om förlängningssladden. Men om man letar efter svaret på rätt sätt finns bara ett korrekt svar, så risken att folk faller bort torde vara minimal hoppas jag.


signatur
Medlem

Måste man veta vad det är för komediserie dom pratar om eller är det bara en klurig fråga? (fråga 3)

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Måste man veta vad det är för komediserie dom pratar om eller är det bara en klurig fråga? (fråga 3)

Är också fast på den, fattar inte den ;P


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

okej ne fattar inte ett dugg och vad har det med c-Jays att göra :P?

Medlem

Det du...:P


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem
Skrivet av Tompa:

Det syftar på sladden som går mellan hörlurarna/bågarna och kontakten man pluggar in i sin musikspelare/dator/stereo. Jag trodde det var ganska självklart - dylika sladdar är tveklöst mest framträdande på en uppsättning hörlurar.

Kanske borde ta bort det som står ovan..?

Eller be om ursäkt..?

Knappast ett lämpligt uttalande från en Redaktör..

Medlem

försöker också fatta den sista frågan....

Medlem

blir en chansning då..

Medlem

Skönt att det är många som är fast på sista frågan, då kanske man har större chans att vinna. =P


signatur

Korvspad.

Medlem
Skrivet av bMess:

Skönt att det är många som är fast på sista frågan, då kanske man har större chans att vinna. =P

Du har sett serien?:(


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem
Skrivet av Manley:
Skrivet av Tompa:

Det syftar på sladden som går mellan hörlurarna/bågarna och kontakten man pluggar in i sin musikspelare/dator/stereo. Jag trodde det var ganska självklart - dylika sladdar är tveklöst mest framträdande på en uppsättning hörlurar.

Kanske borde ta bort det som står ovan..?

Eller be om ursäkt..?

Knappast ett lämpligt uttalande från en Redaktör..

Skrivet av Tompa:

Ser nu att det var en miss av oss, det handlar om förlängningssladden. Men om man letar efter svaret på rätt sätt finns bara ett korrekt svar, så risken att folk faller bort torde vara minimal hoppas jag.


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Jee
Medlem
Skrivet av Flomer:
Skrivet av bMess:

Skönt att det är många som är fast på sista frågan, då kanske man har större chans att vinna. =P

Du har sett serien?:(

Tror/hoppas att dom flesta har sett serien. I alla fall om man är född innan millennieskiftet. Var dock tvungen att tänka till lite.


signatur

Eller inte?

Medlem

svensk eller utlänsk tv-komediserie ? xD

Medlem

Svensk dårå.

Medlem

Jag kommer inte vinna............


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Någon får gärna "förklara" sista frågan när tävligen är slut.


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Rätt ondskefullt att ha 20 ord i utslagsfrågan, 30 kunde ni gott och väl sträckt er till.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag tänker virtuellt strypa den som avslöjar svaret på sista frågan. När det för en gångs skull kommer en fråga som inte alla kan så kanske man har chansen att vinna

@Zelaxe: Jag tror inte du blir diskad om du skriver en motivering med 25 ord...

Inaktiv

Har ett ganska bra svar på utslagningsfrågan, men jag är osäker om jag svarade rätt på tredje frågan. Klurig, eftersom jag såg nästan aldrig på komedi...

Skrivet av MrMadMan:

Jag tänker virtuellt strypa den som avslöjar svaret på sista frågan. När det för en gångs skull kommer en fråga som inte alla kan så kanske man har chansen att vinna

@Zelaxe: Jag tror inte du blir diskad om du skriver en motivering med 25 ord...

Håller med, äntligen en tävling där inte alla (inklusive mig? ) klarar frågorna.

Fast kanske lite för fult, eftersom det verkar vara helt irrelevant med hörlurarna.

Liten fråga FZ, vad får ni priserna ifrån? Är det något som ni fått (sponsorer), köpt eller har använt men inte behöver längre? Eller något annat sätt? Man blir lite tveksam hur det går ihop ekonomiskt när ni bara spottar ut tävling efter tävling.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

12
Skriv svar