AvP-släppet påverkar Colonial Marines

Robot
Medlem
AvP-släppet påverkar Colonial Marines

Meen jag vill ju ha Colonial marines.. skiter i AvP 3 :/

Medlem

Ska man jämnföra spelen så är ju Colonial Marines helt ointressant, så det gör inget.

Medlem

Satan!!! A:CM har man ju suktat över länge nu, 1,5 år till. Damn!

Medlem

Va inte oroliga, AvP kommer sälja som smör så A:CM kommer komma utan tvekan i höst nästa år!

Medlem

Låter vettigt, och sant, jag är mer intresserad av Colonial marines än avp 3.

Medlem

AvP3 > Colonial Marines

Älskar AvP spelen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

AvP spelen har hållt hög klass hittills. Av det man har sett hittills så imponerar dock AvP3 inte på något sett.

Min röst Colonial Marines > AvP3

Medlem

Jag vill hellre ha colonial marines, men fan va drygt om dom försenar det bara för avp kanske säljer lite dåligt..

Medlem

Vill också ha Colonial marines före AvP
Tycker AvP verkar drygt...iaf som preditor

Medlem

Vad är det som får er att sukta efter Colonial Marines mer? Jag är inte alls inne på spelet och har inte direkt nån aning om vad det handlar om och så. Kan nån snälla berätta?

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Vad är det som får er att sukta efter Colonial Marines mer? Jag är inte alls inne på spelet och har inte direkt nån aning om vad det handlar om och så. Kan nån snälla berätta?

Co-op genom hela singel plus tänk l4d fast med aliens till viss del.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Birchoff:

Vad är det som får er att sukta efter Colonial Marines mer? Jag är inte alls inne på spelet och har inte direkt nån aning om vad det handlar om och så. Kan nån snälla berätta?

Co-op genom hela singel plus tänk l4d fast med aliens till viss del.

Ah ok. Får väll prova själv sen när det kommer.

Medlem

Alternativt tänk dig att du och dina polare spelar Aliens 2 filmen ihop.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Vill ha båda och rostfria fillingar så det passar mig utmärkt.

Medlem

Vilka "svin"... fel prioritering!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

-_- Det enda man kan läsa här är:

"Jag vill ha AVP" eller "Jag vill ha Colonial Marines"
Det gav ju världen mycket...

Medlem
Skrivet av Loading:

Meen jag vill ju ha Colonial marines.. skiter i AvP 3 :/

Samma här!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Fin bild! Ser ut som en....

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Fin bild! Ser ut som en....

Ja det lägger ju alien i magen på dig vilket gör dessa facehuggers mer vidriga än aliens.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Ska man jämnföra spelen så är ju Colonial Marines helt ointressant, så det gör inget.

+1


signatur
Medlem
Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Birchoff:

Ska man jämnföra spelen så är ju Colonial Marines helt ointressant, så det gör inget.

+1

+2

Inaktiv

Känns trist.men jag förstår det beslutet.

Medlem

Hmm, men, man förstår strategin, det blir för mycket på en gång...

Medlem
Skrivet av reVVe:

-_- Det enda man kan läsa här är:

"Jag vill ha AVP" eller "Jag vill ha Colonial Marines"
Det gav ju världen mycket...

ja då följer jag väl de andra och säger AvP
men jag tänker skriva varför också
(hör och häpna......) colonial är ju ett fps, ett bra jovisst men inte intressant överhuvudtaget
hur kul skulle det inte vara och spela som alien eller predator (mest alien Pre liret imponerar inte)
stealth eller everyday FPS, AvP verkar helt enkelt lite annorlunda . over and out.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

AVP SUUUGER ju jämfört med colonials. Hur tänker ni egentligen saknar ni smak alls?


signatur
Medlem

Jag trodde Sega lagt ner Colonial marines spelet. Inte så uppdaterad men hade för mig jag läste om det för några månader sen. Men fan vad najs att det kommer, det var en jäkla bra överaskning

meh såg nu att de va ett annat aliens spel som sega lagt ner

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

AVP SUUUGER ju jämfört med colonials. Hur tänker ni egentligen saknar ni smak alls?

Colonial Marines suger jämfört med AvP. Hur tänker du egentligen, saknar du smak alls?

Hur lät det? Illa. Acceptera att alla har olika smak så kommer du klara av livet lättare

Inaktiv

Är spelen så lika att dom inte kan släppas vid ungefär samma tid så tror jag inte det är någon förlust att det ena eller andra skjuts upp ett tag...

12
Skriv svar