FF Versus XIII-utvecklingen går smidigt

Robot
Medlem
FF Versus XIII-utvecklingen går smidigt

vet faktist inte vilket spel jag skulle vilja ha mest om jag bara fick välja 1, känns kanske som versus har bätte folk samt mörkare brukar vara roligare, men är lite rädd att ff13 förklarar storyn lite bättre samt längre utvecklingstid brukar alltid vara bättre


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

tror nog att versus skulle kunna funka bättre än xiii i och med det att de säger att de ska bli mer regelrätt. Kan nog vara bra för spelet i sig att inte driva ut för mycket out of the box.

Vänta, Versus XIII kommer väl inte till 360?

Medlem

Fan vad det ska spelas Final Fantasy nästa år. Hoppeligen kommer det lite nyheter runt Agito snart också.


signatur
Medlem

mer Actionorienterat?? Versus är väl inte enns ett RPG så det är väll först och främst den stora skillnaden.

Jag tolkar spelet ungefär som spinoffen på FF7, som var en grypt kass shotter. Men vist kan ha fel, de har ju som sagt va inte gått ut med något mer än några CG sekvenser som är dötrista.

Inaktiv

Ser otroligt bra ut...


signatur

Älskar tv-spel!

Medlem

jag vill ha detta ....nu


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av UltimateForLife:

Vänta, Versus XIII kommer väl inte till 360?

Nope, Exklusivt till PS3.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Ludolf:

längre utvecklingstid brukar alltid vara bättre

Inte i Too Humans fall... Eller en viss Hertig...

Medlem
Skrivet av Disasterpiece:

tror nog att versus skulle kunna funka bättre än xiii i och med det att de säger att de ska bli mer regelrätt. Kan nog vara bra för spelet i sig att inte driva ut för mycket out of the box.

mer regelrätt ffvii tror ja, men nog inte mer regelrätt ff, störta e väll regissörerna men ser inte hur ff13 ska vara out of the box.

Skrivet av MugiMugi:

mer Actionorienterat?? Versus är väl inte enns ett RPG så det är väll först och främst den stora skillnaden.

de e väll fel?


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Inaktiv

citat: Final Fantasy XIII dyker upp här i väst redan i början på nästa år
kul att använda "redan" i den meningen...


signatur

"Någonting smart...!"

Inaktiv
Skrivet av jocke__r:

citat: Final Fantasy XIII dyker upp här i väst redan i början på nästa år
kul att använda "redan" i den meningen...

Tror knappst att det kommer att göra det, med tanke på all uppmärksamhet kommer att riktas mot FFXIII, så vill SE inte släppa ett spel så tätt in på... Q3-4 2010 skulle jag gissa på...


signatur

Älskar tv-spel!

Medlem

Seriöst! kommer detta till 360 också?

Inaktiv

Nope, dom har gjort fel bara

1
Skriv svar