Vinn District 9-biljetter

Robot
Medlem
Vinn District 9-biljetter

Såg den igår med en vän på Bergakungen, riktigt bra film får jag säga.

Sim
Medlem

Håller med föregående talare..
kan mycket väl tänka mig se den igen ,)


signatur

Arff

Medlem

Fy fan vad dem har satsat på marknadsföring av denna film. Det är reklam för den precis överallt och i hela världen!

Medlem

Konstigt att tävlingen inte avslutades lagom till premiären :S

Medlem

Hoppas man har tur Jag är en stor Peter Jacksson fan


signatur

Game long and prosper

Medlem

Själv tycker jag inte att filmen var så bra jag hade förväntat mig något hellt annat en vad som vissades. Om jag skulle ranka den skulle den få 2/5.

Medlem
Skrivet av reVVe:

Fy fan vad dem har satsat på marknadsföring av denna film. Det är reklam för den precis överallt och i hela världen!

Inte direkt, Filmen är en budget film som gått på ca 220 Miljoner att spela in och det är mindre än vad Transformers kostade att marknadsföra..

Ska lätt se denna film

Medlem

alla kommer delas ut inom redaktionen ändå

Medlem

rätt sjysst rulle. fick en b-känsla i vissa delar men annars helt okej.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Går den bara i typ Göteborg eller Stockholm? "Storfilm"? Storfilmer brukar ju faktiskt gå i städer på 60000 invånare men icke...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Såg den i går. Fantastiskt rolig och tänkvärd splatteraction som bryter med alla sci-fi regler. Rekommenderas

Medlem
Skrivet av s3ng:

Såg den igår med en vän på Bergakungen, riktigt bra film får jag säga.

Samma här. 14:40-bion blev det för att få en bra plats.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Såg den igår med. Fantastiskt rolig splatteractionthriller som bryter med alla sci-fi konventioner. Rekommenderas varmt.

KoP
Medlem

19:50:10

Skrivet av carsid:

Såg den i går. Fantastiskt rolig och tänkvärd splatteraction som bryter med alla sci-fi regler. Rekommenderas

20:01:17

Skrivet av carsid:

Såg den igår med. Fantastiskt rolig splatteractionthriller som bryter med alla sci-fi konventioner. Rekommenderas varmt.

Alzheimers?

Medlem

Såg den idag. Den var väldigt annorlunda och erbjöd en trevlig upplevelse. Helt klart en bra film. 3/5 eller en svag 4:a.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Har jag vunnit?

Medlem

Vem Vann nu då?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Sevärd film, men långt ifrån jättebra.
Som Science Fiction tycker jag att den saknade substans. Alla budskap var så kasta-i-ansiktet övertydliga. Bristen på twister och mysterier gjorde mig otillfredställd.

Jag hade nog blivit djupare berörd om budskapet hade berättats utan metaforer och men människor från olika folkgrupper istället för utomjordingar.

Menmen, filmen kanske fungerar för folk som vill ha ett verkliget budskap paketerat som SciFi, men inte har hjärna nog för att läsa t.ex. Asimov.

Medlem
Skrivet av Javas:

Hoppas man har tur Jag är en stor Peter Jacksson fan

Är dock bara han som har producerat filmen.

Regin sköts av Neil Blomkamp


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar