Gamescom - de 10 hetaste filmerna

Medlem
Gamescom - de 10 hetaste filmerna

Shit Bad Company 2 video rocka röv!! Lite snoken stil!

Medlem

Guild Wars 2-filmen är den snyggaste och mest välgjorda jag sett på väldigt länge.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

Shit Bad Company 2 video rocka röv!! Lite snoken stil!

dock tror jag att det är förrenderat fast med ingame modeller, animationer och sånt är det väl mest som inte kommer se ut sådär då jag inte sett nåt spel där karaktärer ställer sig mot väggen med ryggen (som inte har ett cover system). men det skulle ju vara intressant om dom lagt in en mekanik för att kunna göra det, som att den känner av att man går längs en vägg och då vänder karaktären ryggen åt det hållet även om spelaren inte ser det, lite som att man rullade i bf2 när man sprang och lades sig ner åt sidan.

Medlem

wow, guild wars 2 ser riktigt bra ut faktiskt!

Medlem

Det är ju faktiskt värt att notera att blizzardspelfilmerna faktiskt är från Blizzcon och inte Gamescom, så nästan hälften av filmerna i den listan kvalificerar tekniskt sett inte.

Medlem
Skrivet av sarg:

Det är ju faktiskt värt att notera att blizzardspelfilmerna faktiskt är från Blizzcon och inte Gamescom, så nästan hälften av filmerna i den listan kvalificerar tekniskt sett inte.

I second that.

Medlem

Både Battlefield Bad Company 2 och Guild Wars 2 ser fantastiskt härligt ut! Jag vill bara sätta mig ner och lira båda två på en gång, men det kan jag ju inte...ännu =(

Medlem
Skrivet av naycon:
Skrivet av sarg:

Det är ju faktiskt värt att notera att blizzardspelfilmerna faktiskt är från Blizzcon och inte Gamescom, så nästan hälften av filmerna i den listan kvalificerar tekniskt sett inte.

I second that.

"I second that" betyder att man håller med om en åsikt, det du citera var inte en åsikt utan fakta.
är det bara jag eller har inte jag sett samma uttalande oftare och oftare när det använts fel?

Medlem

Aion klippet är korrupt.

Redaktör

Det stämmer att Blizzard-rullarna släpptes på Blizzcon, miss av mig där. Fast å andra sidan visades de nog även i Blizzards låsta bås på Gamescom så jag är inte säker på att vi har fel ändå.


signatur
Medlem

Nästan allting har en två bakom sig. So many good games, so little time and money.

Guild Wars 2 är i alla fall favoriten på listan, gav mig gåshud och har tittat på trailern säkert fem gånger. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Diablo 3 ser mumma ut.... lirade nyss igenom 2an... (för hundrade gången eller något i närheten)... kan inte vänta på 3an mycket längre!!!!

Fable 3 och Mass effect 2 ser också lovande ut...!


signatur

Jag skiter i allt...och det ska även du skita i

1
Skriv svar