Jämför nya Perfect Dark med din barndoms

Robot
Medlem
Jämför nya Perfect Dark med din barndoms

"barndoms"? Originalet är väl inte så gammalt?
(fast det är kanske inte skribenten heller )


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Första Perfect Dark var awesome men det nya tyckte jag förstördes pga av att allt kändes så grötigt såsom animationer och sådant.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Medlem

Suddigt, mindre suddigt...

Medlem

Lustigt egentligen. "Perfect Dark", fick 9,9 av GameSpot. Det måste ha irriterat Rare.

Medlem

Goldeneye 007 var bättre

Medlem

Vill ha! Släpp till PS3 också

Men håller med om att Golden Eye va bättre. Hade dom släppt det i uppdaterad version så hade jag på allvar övervägt att köpa en xbox.

Medlem
Skrivet av w4rhog:

"barndoms"? Originalet är väl inte så gammalt?
(fast det är kanske inte skribenten heller )

Hur gammalt behöver något vara för att ha haft en barndom då?

Medlem

Perfect Dark var bra fram tills de började blanda in en massa aliens och annat nonsens. Spelade aldrig klart spelet av den anledningen.

Golden Eye var som sagt mycket bättre.

Medlem

jag spelade hellre detta än Golden Eye när det skulle dödas split screen.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Perfect Dark spelades betydligt mer än Golden Eye här hemma, men det berodde nog främst på att det fanns AI-spelare att skjuta. Det var skitroligt att spela på samma lag som brorsan mot en massa AIs.

Det var inte lika roligt att spela mot honom på Golden Eye, för han slog bara mig i huvudet med handkontrollen om jag dödade honom. I och för sig slog han mig i huvudet om jag ens plockade upp farsighten för att "fragsteala" också, men han satt ju alltid i ett hörn och styrde Slayerraketer, vilket kanske inte heller räknas som den mest offensiva spelstilen som finns.

KoP
Medlem

Om det hade funnits spel såsom Perfect dark i min barndom hade jag svimmat. Men men.. Pole position på Atari 2600 var ju kul det med.

Medlem

Vilka minnen som väcks... Men lirar nog det hellre på min N64... Ska nog gå och lira lite nu...

Medlem

Vi fick inget GoldenEye, men Perfect Dark... Score.

Bah.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

perfect dark och goldeneye var mina två mest spelade till n64 xD blir lätt att man köper detta ^^ dags att förstöra den stackars barägarens flaskor igen


signatur

always use the nubs for cover

1
Skriv svar