Modern Warfare 2 till DS på trailer

Robot
Medlem
Modern Warfare 2 till DS på trailer

haha men shit omfg

Medlem

men vilket skit. hur kan ett sånt spel ens släppas... eller vänta.. jaha, någon vill ha pengar? ja men det förklarar ju allt. *facepalm*

Medlem

Om man ändå hade en Nintendo DS. :'(


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hehe kunde likväl vart en trailer för ett nytt häftigt spel till N64 eller PS1 snacka om retro vibbar

Medlem

Kommer nog inte köpa detta.

Medlem

omg, satt hela trailern och tänkte "vafan är det här för skit, är det ett skämt eller??" innan jag läste om topicen och såg att det var för DC
Trodde ju det var till PC först, men den sunkiga grafiken fick det inte att stämma ^^

Medlem

"Mobilised" stavas med ett z:a - "mobilized".

Medlem

Är det inte dags snart för Nintendo att släppa en ny generation bärbar? DS har mågna år på nacken nu. Men det känns ändå som att det är avlägset.

Medlem

om detta spelet hade släppts till n64 eller liknande så hade det varit förmodliegn sin tids bästa spel men nu ser det bara löjligt ut...

Medlem

Ja tacka gudarna att man inte är dum i huvudet och köper vareviga version av ett spel. Jag tror jag håller mig till Final Fantasy Tactics, Broken Sword och lite Pokéman på min bärbara lilla ruta, funkar bäst så.


signatur
Medlem

Hmm, ja som många sagt ser det ju ut som ett N64 spel som släpptes -97 :s
Vrf inte bara skippa DSen och släppa den på PSPn där man faktist kan ha grafik från detta årtionde?

Medlem

seriöst hur orkar spelutvecklare lägga tid på att göra sånna här värdelösa spel och jag antar att inte många köper skiten heller då det finns till bättre konsoler och pc.....

Medlem

Jag hade lätt köpt detta + CoD4 + CoD WaW + DS, om det inte varit så att jag prioriterar datorn. Tror faktiskt att dessa spel är riktigt underhållande i bärbart format, troligen inte lika bra kontroller, men man väner sig antagligen.

Medlem

Det där... var det tattigaste jag sett på mycket länge! Snacka om att bara vilja komma åt folks pengar!

1
Skriv svar