Molyneux om Fable II-hundens återkomst

Robot
Medlem
Molyneux om Fable II-hundens återkomst

Hatbrev och döds hot över ett spel, dom borde inte spela till att börja med. Vilka idioter det finns.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Hahaha! Folk är roliga att betrakta.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Du kan gå ut och ta en nypa frisk luft.

Inaktiv

"I slutet av Fable II fick som bekant spelarna ett svårt val; offra sin hundkamrat eller rädda honom och samtidigt utsätta alla andra för fara. "

Mm, tack så mycket för den spoilern då.

Medlem
Skrivet av Havox1:

"I slutet av Fable II fick som bekant spelarna ett svårt val; offra sin hundkamrat eller rädda honom och samtidigt utsätta alla andra för fara. "

Mm, tack så mycket för den spoilern då.

Du kunde ha hoppat över att läsa. Det stod att det var en spoiler innan man gick in på nyheten.

Dessutom, fattar inte varför folk klagar på slutet. Tyckte det var ett bra slut. Man får väl välja vafan man vill, kan folk sluta gnälla.
Jag valde iaf att alla mina käraste dog så snäll som jag är :B
Märkte sen att det var lite jobbigt om man nu skulle köra DLC eller köra lite extra.. Men så ere här i världen, kan inte få allt

Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av Havox1:

"I slutet av Fable II fick som bekant spelarna ett svårt val; offra sin hundkamrat eller rädda honom och samtidigt utsätta alla andra för fara. "

Mm, tack så mycket för den spoilern då.

Du kunde ha hoppat över att läsa. Det stod att det var en spoiler innan man gick in på nyheten.

Dessutom, fattar inte varför folk klagar på slutet. Tyckte det var ett bra slut. Man får väl välja vafan man vill, kan folk sluta gnälla.
Jag valde iaf att alla mina käraste dog så snäll som jag är :B
Märkte sen att det var lite jobbigt om man nu skulle köra DLC eller köra lite extra.. Men så ere här i världen, kan inte få allt

Meh vafäääään, jag är ju så Fable-kåt att jag inte läser ingressen.

Medlem

Det där var väl en trevlig reaktion, att de var engagerade, det kan man inte säga att man blir ofta i dagens spel...

Medlem

Kommer ihåg att jag valde rikedom vid första genomgången av spelet.

Saknade faktiskt hunden när den var borta :(. Så andra gången jag spelade igenom den fick den leva då!

Medlem

"Många valde antagligen att offra hundskrället."

Jag valde ju lätt hunden. Den hjälper i alla fall en...

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Du kunde ha hoppat över att läsa. Det stod att det var en spoiler innan man gick in på nyheten.

Jag klickade mig in på nyheten via RSS-feeden, där fanns ingen spoilervarning att skåda.

För övrigt anser jag att detta är en otrolig icke-nyhet och att man kanske kunde struntat i att posta den överhuvudtaget.

Medlem

Tråkigt att hunden är så ful i ansiktet. Finns ingen sweetness :). Men den ska leva ändå. En hund är värd mer än några människor.

Inaktiv

Inte undra på att ens val i spel har så få konsekvenser av spelarens val om folk dödshotar skaparna av spelet om dom måste göra ett "svårt" val...

Medlem

Valde hunden utan att tveka:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar