Köp Nvidia-kort - få Batman på köpet

Robot
Inaktiv
Köp Nvidia-kort - få Batman på köpet

Ääh, köper det istället för boxen.

Ati ftw

Medlem

"Batman-kopian är en digital nedladdning och inte boxad" + "gäller så länge lagret räcker." = episkt misslyckande xD

Zpiritual:
Hahahaha... förtydligat en aning.

Inaktiv

Hahhaha

Såg en "comparison", jämförelse alltså.

PhysX vs No PhysX.

Vilket jävla bullSHioT


signatur

a"C"RED -

Medlem

man har (JÄMT?) Fått med spel när ma köpt grafikkort, Boundle, iaf man får ju det nästan jämt?


signatur

The King is Back

Medlem

bara jag som tyckte beskrivningen var jävligt rolig '' Batman har tecknat en deal med Nvidia som ger honom fett med cash i fladdermusgrottan. ''


signatur

When theres no more room in hell, the dead will walk the earth

Inaktiv
Skrivet av theluser39:

bara jag som tyckte beskrivningen var jävligt rolig '' Batman har tecknat en deal med Nvidia som ger honom fett med cash i fladdermusgrottan. ''

Du är inte ensam. ^.^

Medlem

HAhahaha.. fett nice beskrivning xD! go FZ

Medlem

Det här visste jag skulle hända, kul att man kan se in i framtiden ibland...

Medlem
Skrivet av FortuN:

man har (JÄMT?) Fått med spel när ma köpt grafikkort, Boundle, iaf man får ju det nästan jämt?

Förvisso, men oftast så har det inte varit så här nya spel. Min erfarenhet av det har varit att man fått med spel som man i sort sett kan maxa ut grafiken i när man köper ett grafikkort och då blir det ofta spel som funnits ute nått halvår till år.

/ LordDaimos

Medlem

själv köpte jag ett GTX 275 förra månaden. Då fick man med Terminator salvation som digital nerladdning, gick väldigt smidigt att få hem förrutom att man inte fick upp någon riktig nerladdninshastighet.
Spelet däremot var riktigt ruttet, så de som får med Batman istället ska vara glada att de slipper Terminator


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Skrivet av anon_19389:
Skrivet av theluser39:

bara jag som tyckte beskrivningen var jävligt rolig '' Batman har tecknat en deal med Nvidia som ger honom fett med cash i fladdermusgrottan. ''

Du är inte ensam. ^.^

Vad ska han med cash till när han har : http://www.youtube.com/watch?v=p_9MQTzSjgQ:P


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

synd att man köpte nytt kort nyligen då....


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

"Batman-kopian är en digital nedladdning och inte boxad" + "gäller så länge lagret räcker." = episkt misslyckande xD

gäller så länge lagret av korten räcker?

Medlem
Citat:

Nu meddelas att alla som köper ett GTX 260, GTX 275 eller GTX 285 får ett exemplar av Batman: Arkham Asylum gratis på köpet

Ingenting som kostar pengar är gratis. Hade Nvidia skivit så där här i Sverige hade dom blivit stämd.

1
Skriv svar