Gran Turismo 5 släpps i år

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 släpps i år

Bara full interiör på 170 bilar och inte alla får full skademodell?

Jag hade hellre tagit 500 bilar med full skademodell och interiör... Till och med 400.

Medlem

1000 bilar? Imponerande. Blir lätt ett köp för min del.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

1000 bilar? Imponerande. Blir lätt ett köp för min del.

Absolut. Här med.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Bara full interiör på 170 bilar och inte alla får full skademodell?

Jag hade hellre tagit 500 bilar med full skademodell och interiör... Till och med 400.

Jo ... dåligt. När de ändå lagt ner så mycket tid på spelet så kunde de väl gjort det lite mer ordentligt när de ändå var igång.

Medlem

låt spelet börja med 170 bilar istället och lägg in fler desto mer bilar de fixar.

Medlem

Kom ihåg att denna information togs ned kort efter att den hade lagts upp. det är inte säkert att allt stämmer. Vi får helt enkelt se på TGS. Dock kommer spelet släppas i år, det är i alla fall säkert.

Hur som helst, kommer garanterat köpa det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Givet köp. Verkar bli helt enormt stort, Även om man bara kör varje bil i 5 minuter måste man hålla på i 3.5 dygn nonstop för att plöja igenom alla modeller.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Wohooo!
Hoppas Chevrolet Lacetti är fullt modellerad från början.
Jag vill nöta 'Star in a Reasonably-Priced Car'...

Medlem

Det mest sannolika är att ALLA bilar kommer ha interiör och utséende i klass med bilarna i GT5: Prologue. Men att endast 170 kommer ha skademodeller. Och dessa 170 antas (enligt tidigare uttalanden med mera) vara race/tävlingsbilar. D v s rallybilar, nascar, JGTC o s v.
Med andra ord - skadorna kommer finnas där, där de spelar en riktig funktion och inte bara är en gimmick!
Men det återstår att se tills det kommer definitiv info från polyphony digital själva.

Medlem

snackades om oktober men ja antar att klämmer dom ut sån info så blire vid jul...

Medlem

Jag har just nyligen lärt mig gillar GT 5 Prologue, detta blir ett klart köp för mig, tillsammans med Forza 3

Medlem

HAHAHAHA!! Ska inte alla bilar ha samma möjligheter? låter ju skitlöjligt

Medlem

Äntligen, de tog fan tid!

inK
Medlem

Hoppas en trophie är att äga alla 1000 bilar.


signatur

Every trophy counts...

1
Skriv svar