Vinn biljetter till District 9!

Robot
Vinn biljetter till District 9!
Medlem
Vinn biljetter till District 9!

Mysigt. Klart man vill vinna biobiljetter. Finns ju få saker som får en på så gott humör som bio med flickvännen.

Lycka till allihop.

Medlem

"Tävlingen avslutas 2009-09-30 23:59"

Ni måste ju seriöst mena 2009-08-30?

Ja det gör ni, står ju att den pågår till Söndag. Men ni kanske ska ändra datumet ändå

Medlem

Faktiskt inte ens hört talas om denna film innan, låter intressant. Hoppas på biobiljetter

Redaktör
Skrivet av Fr0gg0.:

"Tävlingen avslutas 2009-09-30 23:59"

Ni måste ju seriöst mena 2009-08-30?

Ja det gör ni, står ju att den pågår till Söndag. Men ni kanske ska ändra datumet ändå

Oops! Tack, ändrat.


signatur
Medlem
Skrivet av davidrone:

Faktiskt inte ens hört talas om denna film innan, låter intressant. Hoppas på biobiljetter

Inte hört talas om, spoling?? Det här kommer bli den saftigaste rullen sedan Nu blåser vi snuten!

Medlem

Satt faktiskt och läste klart artikeln om District 9 i senaste Empire på muggen nyss, har haft ögonen på rullen sen de första "hemliga hemsidorna" dök upp på the internetz. Förmodligen sommarens bästa film, efter Inglorious Basterds såklart (skall ses i veckan!)!

Hoppas på att man som fattig student får tag i några plåtar, det gör gott för både plånboken och humöret!


signatur
Medlem

den här filmen är ett måste på bio, går ej på dvd o sånt crap
tack for chansen men det finns ju typ 378 miljoner användare här.. vinner aldrig

Medlem

Den här har jag varit inställd på att se sedan en månad tillbaka. Verkar spännande!

Oj.. spännande. Har sett fram emot den här filmen.

Medlem

Jag antar att biljetterna funkar på vilken sf bio som helst i Sverige?

Medlem
Skrivet av Mormis:

Jag antar att biljetterna funkar på vilken sf bio som helst i Sverige?

Tvivlar jag starkt på. Det finns 2 stora kedjor av biografer i sverige. Sedan finns det massor av mindre kedjor och ensamägda.

Skulle tippa på att detta är SF biljetter

Medlem

Hört mycket om den här filmen de senaste dagarna på diverse podcasts. Den verkar väldigt intressant. Funderade lite på om jag skulle gå och se den, på vägen hem idag. Skulle vara mäkta trevligt. GLHF!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag vet inte så mycket om filmen men jag lovar att jag går och ser den om jag får gratis biobiljetter!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Sådär då är man med och tävlar om jag vinner så får jag tvinga 5 polare att hänga med.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

ska denna bio visas gratis i sverige eller ? .tycker vartenda sida delar ut gratis biljetter . GR delade ju ut typ 800 biljetter först till kvarn förra veckan.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Självklar vill man vinna!

Medlem

Fasen att det inte finns nån SF Biograf i min stad :/ ajja, lycka till ni andra, verkar vara en grym rulle


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Då är man med i denna tävlingen också:) Lycka till alla!


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Den här filmen har blivit grymt hyllad och har toppbetyg på IMDB. Är väldigt hypad.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Oj hade inte heller hört talas om den förns nu o den har fått 8,7 isnitt på IMDB!! :O:O:O

Snart 30,000 pers har röstat vilket gör den nästan lika sevärd som The Dark Knight som har 8,9 poäng.

Medlem

Vad är denna film för kategori?? Drama? Komedi? Action? Skräck?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dramascifi.

Det är en väldigt bra film, såg den i förra veckan när jag var i NYC, klart över förväntan...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Remus:

Vad är denna film för kategori?? Drama? Komedi? Action? Skräck?

http://www.imdb.com/title/tt1136608/

Står där

Medlem

Eh jag gick in på svensk textade wikipedia om denna film, och läste hela handlingen kortfattat från början till slut...

så extrem spoiler varning om du tänkt wikia denna film!

Medlem

Lycka till då:)

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Mormis:

Jag antar att biljetterna funkar på vilken __sf__ bio som helst i Sverige?

Tvivlar jag starkt på. Det finns 2 stora kedjor av biografer i sverige. Sedan finns det massor av mindre kedjor och ensamägda.

Skulle tippa på att detta är SF biljetter

Var det inte just det han frågade efter...?

Så, ja... Biljetterna borde gälla på alla biografer inom SF-kedjan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

District 9 verkar vara bra så ett par biobiljetter till den filmen hade inte varit helt fel.

Medlem

Undrar vad Peter Jackson har gjort, förutom producerat?

Medlem

Tycker verkligen folk ska gå och se denna film.
Man har sätt "internet" versionen innan men man vill gå och se den igen på bio ...

12
Skriv svar