245 000 besökare på GamesCom 2009

Medlem
245 000 besökare på GamesCom 2009

Aion för Online! Underbart :D. IMO är detta hundra gånger bättre än E3!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det var några besökare, ja.

Medlem

Kul att initiativet var uppskattat. Man får hoppas på att detta evenemang återkommer under en lång tid framåt.

Medlem

Bara en enda Booth babe?

Medlem

Trevligt med en så stor mässa i Europa. Kanske kan börja få live streams och samma uppståndelse som E3 snart? Får hoppas det

btw. Uncharted 2! Längtar så mycket!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

245.000 besökare är en mycket hög siffra, måste ha varit världens grej, bra rapportering från FZ...

Medlem

Mycket rapportering från FZ - men var är alla trailers / in-game filmer från Supreme Commander 2? Jag hittade någon på Youtube, men det var kass kvalité och ägget som spelade körde utzoomat hela tiden.

Finns det verkligen inget bättre material?


signatur
Medlem

Bra rapporterat FZ! Gamescom kommer nog gå om E3 när det gäller "spelavslöjanden" i framtiden, om inte E3 gör något åt det...

Medlem

Felet är att många demos och sånt är på tyska, tyvärr anses gamescon vara en tysk mässa fortf, det måste de ändra på om de vill bli störst...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Den mässan ska inte jag bry mig om nästa år, SC2 bästa spelet haHAHA Dune2 kopia.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Den mässan ska inte jag bry mig om nästa år, SC2 bästa spelet haHAHA Dune2 kopia.

Jag är väldigt nöjd över rapporteringen ifrån mässan. Har alltid funnits någonting nytt att läsa om. Hoppas även att evenemanget återkommer, eftersom det är tydligt att intresset är stort.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tackar för bilderna.

1
Skriv svar