Robot
Trials HD

Doften av bensin sträcker sig ända ut i vardagsrummet. Det går undan och ingen som inte har en dödslängtan skulle försöka sig på något liknande i verkligheten. Som tur är går det tack vare Trials HD att köra som en vettvilling utan att riskera mer än en vrickad tumme.


Medlem
Vi testar Trials HD

Fasen, trodde att det här skulle vara sågningen som ska komma i veckan....*Besviken* ^^

Nu tippar jag på GI Joe istället

Medlem

Grymt bra spel! Helt klart värt slantarna jag betalade, har bara kvar två banor som jag inte klarar, 2 och 4 på extreme


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Det här spelet rockar fett!! så coolt å jävla roligt!!!:up::up::up: (till pc allså)

Medlem

två små frågor från en novis:

hur mycket svenska kronor är 1 200 Microsoft-poäng.

Måste man ha guld-tjofräs för att köpa spelet och iståfall hur skaffar man enklast det.

Medlem

har för mig att 1000 poäng gick på 113 kr då jag köpte poäng senast (bara några dagar sedan)
Och nej, du behöver inte guld för att köpa XBLA spel.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Grymt roligt spel på PC iaf
Kul att se att dom puttar ut saker mot xkex

Medlem

"det känns ibland som att man fastnat i vinkelvolten." Hahaha

Medlem

Elastomania med bra grafik eller?


signatur

SneL fezt heSt

Kom igen nu o lägg till era 360 profiler så jag kan adda er

har bara en friend som har Trials HD o hans rekord har jag redan slagit i nästan allt hehe

Lägg till :MillaRicke så kan vi fajtas lite (Även om jag har ganska låga rekord):P


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Fan detta spel vill jag ha, men har pajjat mitt Xbox. =/


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

KoP
Medlem
Citat:

Och det har den gjort i spelsammanhang ända sedan åttiotalet (du minns väl Kikstart 2?).

Det kan du fethajja! Trials HD, förövrigt ett mycket tokroligt spel.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kom igen nu o lägg till era 360 profiler så jag kan adda er

har bara en friend som har Trials HD o hans rekord har jag redan slagit i nästan allt hehe

Lägg till :MillaRicke så kan vi fajtas lite (Även om jag har ganska låga rekord):P

Nu ska du få stryk!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Skrivet av Shrudder:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kom igen nu o lägg till era 360 profiler så jag kan adda er

har bara en friend som har Trials HD o hans rekord har jag redan slagit i nästan allt hehe

Lägg till :MillaRicke så kan vi fajtas lite (Även om jag har ganska låga rekord):P

Nu ska du få stryk!

Hähä Var tjejen som körde peggle men snart vankas smisk..

Ja va faen har bara klarat 1 extrem bana föresten tror jag ...sjukt svårt o komma förbi vissa hopp


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Elastomania med bra grafik eller?

Jo likt Half-life vs Doom?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Ja jävlar det här spelet driver en till vansinne, sitter fast på ett hinder på sista banan som jag försökt klara runt 400 gånger nu. Annars mycket roligt men som det står i artikeln, somliga banor är så svåra att det inte är ett dugg roligt, man vill bara klara dem och aldrig se dem igen...

(Vill nån tävla mot mig är det bara att adda känner ingen som har Trials)

Medlem

Väldigt kul är det även om Inferno 2 är näst intill omöjlig att klara.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Frusterande att det inte finns "gyro-verkan" på framförallt bromsen. Varje gång jag håller på att stegra över i luften bromsar jag max för att motverka, men det hjälper ju ingenting. Omöjligt att få in i mitt huvud att det inte hjälper att bromsa/gasa för att motverka rotation i luften.

Skulle det fungera skulle jag ge spelet 5 av 5 möjliga. Nu blir det bara en 4.

Medlem

Ni får gärna lägga till mig också - Mac Arclander. När jag recenserade spelet insåg jag ganska snart att jag aldrig kommer att komma upp i topp-tio world-wide, men jag har inte gett upp ännu.

Och jag har en extra kommentar till spelet med tanke på några av kommentarerna här ovanför. De flesta av er tycker som jag, det är hur kul som helst. Spelet bygger enbart på att ha kul. Ibland är det så svårt att man bara blir förbannad, men visst vill man tillbaka till spelet efter en stund. Om nu handkontrollen höll efter att ha blivit kastad i väggen.

Medlem
Skrivet av MalcolmE:

"det känns ibland som att man fastnat i vinkelvolten." Hahaha

:up::up::up:

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Elastomania med bra grafik eller?

Tack. Inte bara jag som lagt märke till det då. Fanns ju till och med ett annat SW-spel innan Elastomania som var exakt likadant. Kommer inte ihåg vad det hette dock. DOS-spel har jag för mig.

Medlem
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av IcePillow:

Elastomania med bra grafik eller?

Tack. Inte bara jag som lagt märke till det då. Fanns ju till och med ett annat SW-spel innan Elastomania som var exakt likadant. Kommer inte ihåg vad det hette dock. DOS-spel har jag för mig.

menar du Action Supercross aka ACross ?

Trials är inte som varken across eller elastomania men det påminner dom är lite annorlunda.
Trials går väll bara ut på att köra frammåt medans across/elma så skulle man köra lite hur som hellst och gunga osv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Adex:

Ja jävlar det här spelet driver en till vansinne, sitter fast på ett hinder på sista banan som jag försökt klara runt 400 gånger nu. Annars mycket roligt men som det står i artikeln, somliga banor är så svåra att det inte är ett dugg roligt, man vill bara klara dem och aldrig se dem igen...

(Vill nån tävla mot mig är det bara att adda känner ingen som har Trials)

nu är ju banerna ganska lätta men det finns ju ett ofantligt sug att få guldmedalj och e jovisst jag ska adda dig (fast jag suuuuuger)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv

Jävligt roligt spel! I'm hooked! Lite tråkigt att man bara kan ladda hem kompisars banor. För jag känner ingen som har Trials ^^
Om jag inte minns fel så heter jag samma på xbox som här, dvs Zwanco. om någon vill "kriga"

Medlem

haha! awesome. måste fixa!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

1
Skriv svar