Tricia Helfer ger röst åt Kerrigan

Robot
Medlem
Tricia Helfer ger röst åt Kerrigan

Funkar inte vidare bra, känns om en ny karaktär som inte är dålig i sig, men det klaffar inte.

Medlem

Hon är med i tv-serien Burn Notice, jag kände inte igen henne utan upptäckte det först en dag i eftertexterna.

Hon är verkligen sjukt snygg där!

Medlem

Själv tycker jag att det är lite av slöseri med pengar när man sätter (hyfsat) kända skådisar som röstaktörer/aktriser. Men men, det är bara vad jag tycker.

Det märks att hon börjar komma allt närmre 40-strecket.

Medlem

Welcome aboard...

Medlem

Fick inte den förra röstskådisen något slags pris för sin roll som Sarah Kerrigan? Har för mig jag läst det någonstans men kan ha fel förstås. Tricia Helfer är iofs en duktig skådis, vet dock inte hur bra hon är som röstskådis vilket är något helt annat.

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Själv tycker jag att det är lite av slöseri med pengar när man sätter (hyfsat) kända skådisar som röstaktörer/aktriser. Men men, det är bara vad jag tycker.

Det märks att hon börjar komma allt närmre 40-strecket.

Håller med dig det är sama sack i modern warfare 2. Den jäven 50 cent är med i modern warfare :evil: ush

Medlem
Skrivet av NiXPhoenix:

Hon är med i tv-serien Burn Notice, jag kände inte igen henne utan upptäckte det först en dag i eftertexterna.

Hon är verkligen sjukt snygg där!

Jasså? Jag ligger lite efter med Burn Notice (jäkligt bra serie).
Men hon är ju alltid ögongodis.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Fick inte den förra röstskådisen något slags pris för sin roll som Sarah Kerrigan? Har för mig jag läst det någonstans men kan ha fel förstås. Tricia Helfer är iofs en duktig skådis, vet dock inte hur bra hon är som röstskådis vilket är något helt annat.

Glynnis Talken Campbell heter hon. Vet inte hur det är med rollen som Kerrigan, men hon har däremot varit med i prissammanhang för sina böcker. Hon har även sedan ett par år tillbaka gått under pseudonymen Sarah McKerrigan, som en liten vink till sitt arbete på Starcraft.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

hm är det hon som snackar i trailern we evolved bla bla så duger hon gott enligt mig

Medlem

Jag är iofs inte så insatt i det, men jag tycker också att rollerna som röstskådisar i spel borde gå till mindre kända personer. Det finns ju "talanger" och då får de också en chans att komma in i rampljuset.

Sedan så borde de ju kosta mindre för företagen, vilket ger en win-win situation tycker jag


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Hon var ju med i Command & Conquer 3, inte som röstskådespelare direkt men hon funkade ju bra i filmerna.

Medlem

Mjo, fler talanger åt folket. Merle Dandrige var väl ingen större kändis (förutom att hon var Broadway-skådis), men hon klarade ju rollen i Half-Life 2 rätt bra.

Fast kändisar drar väl större publik. 50 cent i MW2 känns dock lite väl.

Medlem
Skrivet av robba94:

hm är det hon som snackar i trailern we evolved bla bla så duger hon gott enligt mig

Det är hon som snackar i Starcraft 2 Old Rivals (CG-Trailer) iaf.

Inaktiv

vissa e fan otroliga på att gnälla e det inte de ena e det d andra...

orka gnälla för att de tar in en kändis att gör voicovers och bevisligen riktigt bra oxå?

i övrigt tycker jag det faktum att de kan få kändisar att göra just voiceovers till spel är ett bevis på hur stort det blivit med datorspel generellt sett och hur stort det blivit!

Medlem

Nu har ju Tricia Helfer en del voiceovers till spel under sitt bälte och hon är inte heller den kändaste kändisen (de där låter fel?). Men hon är ändå ganska duktig... för att vara en före detta modell.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av SkinVision:
Skrivet av NiXPhoenix:

Hon är med i tv-serien Burn Notice, jag kände inte igen henne utan upptäckte det först en dag i eftertexterna.

Hon är verkligen sjukt snygg där!

Jasså? Jag ligger lite efter med Burn Notice (jäkligt bra serie).
Men hon är ju alltid ögongodis.

Ögongodis? Hon ser som hämtad ur Desperate Housewives. MILF trenden är över, hon är bara gammal.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Warspawn:

...
i övrigt tycker jag det faktum att de kan få kändisar att göra just voiceovers till spel är ett bevis på hur stort det blivit med datorspel generellt sett och hur stort det blivit!

För de allra flesta stora skådisar som tex Pacino eller vad vet jag handlar det snarare om enkla pengar. Några hundra tusen för ett par timmars/dagars jobb för att fylla ut tiden mellan filmer.
Tvivlar på att det anses vara någon form av status eller "cred" att göra VO till spel. Undantagen skulle vara personer som tex Seth Green som själv är en gamer och får någon personlig "Awesomeness" känsla av det.
Bottomline: Stora skådisar gör det antingen för de snabba och "enkla" pengarna och/eller för att de råkar tycka om spel själva och ser det som en rolig grej.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Vilket jävla gnäll. Inget fel på den nya röstskådisen. Värre är det med Arthas/Lich King som Blizzard ändrat på för dom blivit snåla och inte ville ge röstskådisen "tillräckligt" med pengar.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av SkinVision:
Skrivet av NiXPhoenix:

Hon är med i tv-serien Burn Notice, jag kände inte igen henne utan upptäckte det först en dag i eftertexterna.

Hon är verkligen sjukt snygg där!

Jasså? Jag ligger lite efter med Burn Notice (jäkligt bra serie).
Men hon är ju alltid ögongodis.

Ögongodis? Hon ser som hämtad ur Desperate Housewives. MILF trenden är över, hon är bara gammal.

Ja, usch. Hon är ju hela 35 år gammal. Nästa steg på livsstegen är döden, eller hur är det?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Riktigt nice . Gillade trailern, hoppas på att hon lyckas föra fram känslan av Kerrigan's underliggande vrede et cetera .


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

En riktigt het brutta minsann mmmmmmysigt.:heart:


signatur
Medlem
Skrivet av mr.bear:

Ja, usch. Hon är ju hela 35 år gammal. Nästa steg på livsstegen är döden, eller hur är det?

Hur "gammal" någon är är alltid relativ ens egen ålder, vid 19 är 35 gammalt.. själv tycker jag nog att godsaken är i ungefär rätt ålder

Skrivet av Preed:

Ögongodis? Hon ser som hämtad ur Desperate Housewives. MILF trenden är över, hon är bara gammal.

Milf-trenden kommer ALDRIG vara över.

:heart:

Medlem
Skrivet av Rainbearer:
Skrivet av mr.bear:

Ja, usch. Hon är ju hela 35 år gammal. Nästa steg på livsstegen är döden, eller hur är det?

Hur "gammal" någon är är alltid relativ ens egen ålder, vid 19 är 35 gammalt.. själv tycker jag nog att godsaken är i ungefär rätt ålder

Jag är själv 20 och tycker knappast att 35 är någon riktig ålder. Visst, hon är äldre men gammal skulle jag absolut inte säga.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Vilken heting!


signatur

Meep!

Medlem

Inte för att jag vet om hon e kass eller något men jag diggade verkligen orginalet något ofantligt It wont be the same.

Medlem

oh noes!

Hade det spelat nån roll vem dom tog utan det är är minst 50% kritiker, man kan ju undra.

Medlem

röst som röst. Bara CGI:n är fin så bryr jag mig ej.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag är själv 20 och tycker knappast att 35 är någon riktig ålder. Visst, hon är äldre men gammal skulle jag absolut inte säga.

Givetvis varierar "gammal" från person till person, finns folk mellan 40 och 50 som tyckter att 19 är för gammalt...

Edit: On topic så hade jag hellre hört originalrösten

12
Skriv svar