Se gameplay ur The Old Republic

Robot
Medlem
Se gameplay ur The Old Republic

Gameplay wise ser det sjukt kul ut, men är så orolig över community delen, känns som det kommer bli för mycket folk mellan 12-14 år.

Som väntat så är klasserna uppbyggda på AoE, DPS, CC och förmodligen healing osv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

men är så orolig över community delen, känns som det kommer bli för mycket folk mellan 12-14 år.

Blir nog lika blandat som med WoW. Men jag kan knappt vänta för spelet alltså, det är SJUKT kul ut. Flashpoints är ju nästa steget inom questing.

Medlem

Nice! Det ser ju sjuk skoj ut 8)
Förväntningarna steg just några snäpp till...


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Skithäftigt med ljussabel fajt, i synnerhet när de har visat 10 min med ljusabel vs vanligt svärd. Skillnaden är bara att de blixtrar lite mer...wow, verkligen, lika häftigt som Hercules på TV.

Trodde det skulle bli lite mer som NWN eller Baldurs Gate nu när Bioware håller i det.

Medlem

Verkar bli sjukt roligt!
Jag slutar aldrig att hänföras av Bioware och deras gedigna spel.

Medlem

Varför känns det som att det är enbart ett singelplayer spel?
Vad händer om någons internet lägger ner under konversationen?
Vad händer om ena personen inte vill döda kaptenen medan den andra vill det?

Medlem

Ser spännande ut, men jag kan inte fatta varför de måste ha fem år gammal grafik- kolla exempelvis på den oerhört styltiga gångstilen.

Medlem
Skrivet av Petah:

Varför känns det som att det är enbart ett singelplayer spel?
Vad händer om någons internet lägger ner under konversationen?
Vad händer om ena personen inte vill döda kaptenen medan den andra vill det?

Svar: Bioware

De löser det säkert på något sjukt bra sätt.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Känns mer singleplayer med co-op tycker jag på något sätt. Skulle vara ball om den ena dödar kaptenen och den andre blir förbannad och i sin tur dödar honom

Har dock stort förtroende för Bioware så det blir nog bra till slut.

Medlem

Ser riktigt kul ut.

Medlem

Om jag skulle köpa detta spelet så skulle jag absolut ge mig på Sith "warriorn" direkt. Han såg roligast ut. Ganska brutal.

Men han såg väldigt tunn och mesig ut. Jag skulle vilja ha min Sith mörk och ond. Gärna en sån där Sith mask som dom använder i trailern som släpptes för ett tag sen.

Inte riktigt imponerad än.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Nevynswe:

Ser spännande ut, men jag kan inte fatta varför de måste ha fem år gammal grafik- kolla exempelvis på den oerhört styltiga gångstilen.

Fem år gammal grafik? World of Warcraft besitter fem år gammal grafik, inte det här. Dags för dig att öppna ögonen.

De har däremot valt en rätt speciell grafikstil, men att den skulle se ut att vara flera år gammal om håller jag absolut inte med om. Det här är ju ett av de snyggaste MMORPG:en om du frågar mig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

"First gonna wave at somebody.. That's what you do in massive multiplayer games." - Haha underbart. Jag är riktigt nöjd med det lilla jag såg här. Och det här med att det finns alternativ i form av svar på viktiga frågor i uppdrag osv. är något som jag är riktigt nyfiken över. Jag hoppas verkligen att dem lyckas med det här spelet.. Det är på tiden att byta mmo spel känns det som.

Inaktiv
Medlem

Vet ej om jag gillar att alla ska känna sig som en star wars hjälte... kan dom inte återlåta det åt NPCs istället och låta spelarna vara personerna i mängden istället.

Medlem

Hoppas det blir bra, men jag tvekar. Jag vill verkligen att det ska lyckas.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Nevynswe:

Ser spännande ut, men jag kan inte fatta varför de måste ha fem år gammal grafik- kolla exempelvis på den oerhört styltiga gångstilen.

Fem år gammal grafik? World of Warcraft besitter fem år gammal grafik, inte det här. Dags för dig att öppna ögonen.

De har däremot valt en rätt speciell grafikstil, men att den skulle se ut att vara flera år gammal om håller jag absolut inte med om. Det här är ju ett av de snyggaste MMORPG:en om du frågar mig.

du vet, foto realism är ett måste annars är det gammalt.

ser väl bra ut för en mmo tycker jag, lagom med hype.

Junko Zane i början ju

Medlem

Spring animationen såg ful ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Spring animationen såg ful ut.

Speciellt arslet

Star Wars TOR ser ut att bli det MMO man har väntat på. Synd bara att man aldrig har tid med MMO spel som nästan kräver att man spelar regelbundet sen att månadskostnaden säkert kommer bli dyr.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

Ser ut som Hellgate London fast mer pretto and fail.

Inaktiv
Skrivet av Aneo:

Ser ut som Hellgate London fast mer pretto and fail.

Vilket onekligen är en bedrift med tanke på var HG:L landar på fail-stegen


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem

Är också något orolig över själva "multiplayer" delen. Som någon sa så verkar det mer vara singleplayer med co-op. Det jag funderar på är vad som kommer hända när själva storylinen är färdig. Släpper BioWare en expansion med 50 timmars extra gameplay storyline? Content patches? Som sagt... vad händer när man är "färdig" med deras storyline? BioWare har aldrig pysslat med MMO's tidigare, och de har onekligen en säregen stil när det kommer till själva skapandet av spel (tänker mest på deras fokus).

Jag är inte helt övertygad, även om jag är grymt sugen och kommer med största sannolikhet att köpa liret. Något säger mig att BioWare kommer fixa detta till slut ändå.

Medlem

Ser väldigt öde ut för att vara ett mmo. Kändes mer som SP. Men det var ju visserligen bara en kort demonstration så det ska bli spännande att se hur det utvecklas.

Medlem

Ser riktigt bra ut

Jag hade redan bestämt mig för att vara en Bounty Hunter men Sith Warrior ser riktigt roliga ut.

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Är också något orolig över själva "multiplayer" delen. Som någon sa så verkar det mer vara singleplayer med co-op. Det jag funderar på är vad som kommer hända när själva storylinen är färdig. Släpper BioWare en expansion med 50 timmars extra gameplay storyline? Content patches? Som sagt... vad händer när man är "färdig" med deras storyline? BioWare har aldrig pysslat med MMO's tidigare, och de har onekligen en säregen stil när det kommer till själva skapandet av spel (tänker mest på deras fokus).

Jag är inte helt övertygad, även om jag är grymt sugen och kommer med största sannolikhet att köpa liret. Något säger mig att BioWare kommer fixa detta till slut ändå.

Du kan nog hoppa på andras storyline också, dessutom så är ju storyline slut i singleplayer med när du spelat färdigt, så blir väl inte värre än det.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Striderna påminde om de i Tabula Rasa, fast mer statiska. Kan inte påstå att jag kissar på mig av upphetsning inför det här spelet.

Medlem

"First, I gonna wave at somebody. That's what you do in MMOs" hahaha. Nä men allvarligt, spelet ser ju rätt bra ut.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Termometern inför detta spelet känns jävligt JUMMEN! Inte så värst imponerad...

Men om det blir ett spel i min samling så blir det Sith Warrior 100%!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ja, vad säger man, det känns både som Star Wars, och inte som Star Wars, märklig känsla...

Skriv svar