Mafia II vet hur man övertalar

Robot
Inaktiv
Mafia II vet hur man övertalar

MAFIA 2 FTW!. fast lipsyncen ser lite dålig ut...


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

hehe bara i videon ju kommer nog inte vara osynkat i spelet

Medlem

Denna videon är ju gammmmmmmal! Har legat på Mafia2 hemsidan i flera månader. Sen dom nylanserade sidan. Det borde ni veta på Fz....

Medlem

Jag hade då inte sett den. Och den fanns inte när dom öppnade Mafia 2 hemsidan. Det är jag helt säker på.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Jag hade då inte sett den. Och den fanns inte när dom öppnade Mafia 2 hemsidan. Det är jag helt säker på.

Jo den fanns där när den nya hemsidan kom upp och det var ett tag sen.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Efter det här spelet får det räcka med Mafiaprylen, så jäkla kul är det inte att spela maffioso...

Medlem

ganska gamal trailer

Medlem

Ser fram emot detta spel

Medlem
Skrivet av depthless:

Efter det här spelet får det räcka med Mafiaprylen, så jäkla kul är det inte att spela maffioso...

Say what?? :\


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Skrivet av sebulba666:

Say what?? :\

Jo han sa att: EFTER DET HÄR SPELET FÅR DET RÄCKA MED MAFFIAPRYLEN, SÅ JÄKLA KUL ÄR DET INTE ATT SPELA MAFFIOSO


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Jo han sa att: EFTER DET HÄR SPELET FÅR DET RÄCKA MED MAFFIAPRYLEN, SÅ JÄKLA KUL ÄR DET INTE ATT SPELA MAFFIOSO

Que?

Personligen så tycker jag att de kan få pumpa ut hur många MAFIA uppföljare som helst. Kan inte säga att jag har spelat så många andra maffiosospel. The Godfather 1&2 testade jag och kräktes lite i munnen, gangland har jag inte testat sen så kan jag inte komma på några mer maffiosospel så här på rak arm.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

... Jag tyckte videon var lite tråkig. Hade förväntat mig mer, liksom.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar