Spana in trailern på WoW: Cataclysm

Robot
Medlem
Spana in trailern på WoW: Cataclysm

woho DM / SFK Heroic men det är TO F*CKING L8 BLIZZ!

Medlem

får inte igång trailern...

Inaktiv
Avstängd

WoW får dödsspasmer. ser visst det intressant ut men det känns ändå som att dom hämtar vatten ur en tom brunn . Ursäktar på förhand för dålig linelse men jag är trött, förvirrad och kluven

Medlem
Skrivet av HaZZe:

woho DM / SFK Heroic men det är TO F*CKING L8 BLIZZ!

QQ.

Medlem
Medlem

Ser ut att bli den bästa WoW expasionen hittils


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

kommer bli gnäll som vanligt men det kommer äga som vanligt

Inaktiv
Medlem
Skrivet av SparkZ:

WoW får dödsspasmer. ser visst det intressant ut men det känns ändå som att dom hämtar vatten ur en tom brunn . Ursäktar på förhand för dålig linelse men jag är trött, förvirrad och kluven

Tänkte precis samma sak, inte det mest kreativa Blizzard har kokat ihop.

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av SparkZ:

WoW får dödsspasmer. ser visst det intressant ut men det känns ändå som att dom hämtar vatten ur en tom brunn . Ursäktar på förhand för dålig linelse men jag är trött, förvirrad och kluven

Tänkte precis samma sak, inte det mest kreativa Blizzard har kokat ihop.

Haha, jag antar att den "tomma brunnen" ni referar till är den med 13 miljoner spelare i...?

Inaktiv
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av SparkZ:

WoW får dödsspasmer. ser visst det intressant ut men det känns ändå som att dom hämtar vatten ur en tom brunn . Ursäktar på förhand för dålig linelse men jag är trött, förvirrad och kluven

Tänkte precis samma sak, inte det mest kreativa Blizzard har kokat ihop.

Haha, jag antar att den "tomma brunnen" ni referar till är den med 13 miljoner spelare i...?

Tror han syftar på att deras idéer är lite kassa, och kletar bara ut spelet.

Väldigt intressant, kul att de uppdaterar Azeroth med flying mount (whoo) men jag tycker ändå att de nya klasserna är lite... meh. Hur som helst, blir ett köp

Andra MMOs kommer inte ha en chans!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Det här känns som en grym idé inte alls som en vanlig expansion här snackar vi om en expansion som gör om hela classic spelet. Trailern äger jag får rysningar då jag tänker på att kunna flyga med flying mount överallt! Jag menar nu kan man flyga i alla zoner vilket ger WoW ännu mer frihet.

Det nya vattnet såg också nice ut. Kommer garanterat att hålla ögonen öppna på det här vi får se det kanske blir The Old Republic online men det här verkar helt klart som en toppen expansion.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Detta fick mig att tänka på global warming och WW3.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av SparkZ:

WoW får dödsspasmer. ser visst det intressant ut men det känns ändå som att dom hämtar vatten ur en tom brunn . Ursäktar på förhand för dålig linelse men jag är trött, förvirrad och kluven

Tänkte precis samma sak, inte det mest kreativa Blizzard har kokat ihop.

Haha, jag antar att den "tomma brunnen" ni referar till är den med 13 miljoner spelare i...?

Han menar troligen den stackars loren Blizzard har våldtagit.

Medlem
Skrivet av gorman:

kommer bli gnäll som vanligt men det kommer äga som vanligt

Japp, inget får en Blizz fanboy att tappa hoppet

Inaktiv

Man blir blöt i byxan, detta är vanilla wow + ännu bättre för fan! GEIF

Medlem

Det där verkar ju skit rent utsagt.

Fan, Blizzard är ett gäng affärsgenier!

Medlem

ser riktigt schysst ut, grafiken får sig ännu ett ansiktslyft ser det ut som!


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av unavailable:
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av SparkZ:

WoW får dödsspasmer. ser visst det intressant ut men det känns ändå som att dom hämtar vatten ur en tom brunn . Ursäktar på förhand för dålig linelse men jag är trött, förvirrad och kluven

Tänkte precis samma sak, inte det mest kreativa Blizzard har kokat ihop.

Haha, jag antar att den "tomma brunnen" ni referar till är den med 13 miljoner spelare i...?

Han menar troligen den stackars loren Blizzard har våldtagit.

Tumme upp

Inaktiv

Lägg ner WoW skiten nu för helvete.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Tauren Paladins?
Oh dear.

Medlem
Skrivet av darknshy:

Lägg ner WoW skiten nu för helvete.

Det är så löjligt och se alla dessa WoW hatare, alla kan inte gilla alla spel, ska vi börja gnälla på ALLA spel vi inte gillar? fjantigt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Även om end game inte håller speciellt länge för mig så ska det bli kul att utforksa och levla igen Så blir nog en comeback till releasen av detta.

Medlem

Sämsta skit jag sett på länge, först så får jag reda på att Diablo 3 kommer om en miljon år och sen får man se ännu ett försök att mjölka WoW-konceptet. Total våldtäkt av de gamla delarna som gjorde wow bra ..yay.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

ser riktigt schysst ut, grafiken får sig ännu ett ansiktslyft ser det ut som!

Grafik? ansiktslyft? Kan dem inte göra om hela skiten, sorgligt. Human karaktären i slutet där ser ju helt hemsk ut. "armor" är bara målat på en extremt lågpoly karaktär. Och nej jag hatar inte wow men spelar det inte längre. Men det känns bara så.... meh nu för tiden.

Inaktiv
Skrivet av Xsear:

Tauren Paladins?
Oh dear.

Holy cow! You serious?

Medlem

Nästan så man vill spela igen, cool trailer, coola nya klasser.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

vem vill köra en DM heroic !

123
Skriv svar