Pc-utgåvan av Battlefield 1943 nästa år

Medlem

Men för h-e, suck. Jag som haft dåndimpen som innan julafton när man var liten. Nåväl, inte mycket att göra något åt.

Medlem

Hoppas iaf att Dice gör något vettigt med tiden... Kanske ingen regenerativ HP och en medic klass på PC versionen?

Kan ju hoppas iaf.

Medlem

Awwwww, jag som hade sett fram emot det!

Medlem

Nej! Vad tråkigt... Jag e en gammal BF spelare som har spelat alla delar, sitter fortfarande med BF2..:)

Okejdå, då blir det nästa år ändå...

Medlem

Först sa jag högt "VA! :evil:" men sen såg jag 32-spelar stödet.

Medlem

Skitbra beslut och imponerande. Hoppas dice kan göra mer av detta i framtiden, "When it's done". Är alltid det bästa alternativet.

Medlem

Har det till 360 och var lite sugen på att skaffa det till PC i väntan på MW2. Så visst, det är lite trist, men hellre att det tar tid och att det är klart så man slipper vänta i flera månader på patchar för att det ska bli spelbart.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Ärligt talat?? Vem fan bryr sig om det här?? BF3 och Bad Company 2 till PC räcker för mig. Ingen jävla remake på Andra Världskriget.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det är ju...FANIMEJ KATASTROFALT!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Onödigt sura PC-spelare är alltid lika patetiskt. Innan man själv ägde en konsol hade man förutfattade meningar om att konsolspelarna var omogna småungar, men nu har man börjat inse att det nog stämmer bättre in på många av PC-användarna.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

:'(


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Lika bra. Annars kommer folk bara gnälla på buggarna och säga att Dice failade på det istället.

Medlem

En orsakt till varför man köpte en 360 igen.

Medlem

Och det här är tacken efter att alla vi PC spelare fick DICE kända i huvudtaget!

Medlem

säger bara flopp, troligt att man köper BF1943 nästa år, när spel som L4D2 och COD6 släpps redan i år, och tidigt nästa år släpps Starcraft 2. Fattar inte hur folk på DICE arbetar? Hur kan man lyckas försena ett spel så grovt? Säger bara flopp åter igen..
Men de e väl nöjda att spelet är släppt till konsol...

Medlem
Skrivet av quilombos:

Och det här är tacken efter att alla vi PC spelare fick DICE kända i huvudtaget!

DICE kan tacka Commodore och deras Amiga för att de blev kända.

Medlem

Gött att man köpte till Den Svarta Smaragden istället då


signatur
Medlem
Skrivet av Exeron:

Bah! Inte ens värt att vänta på längre...

Jävla sell outs, dröjer väl inte länge förän dom dissar PC helt och hållet

Jag håller med, man väntar i tusen år, och det är klart man tröttnar tillslut.
Jag har hängt med ända sedan 1942 och jag älskar BF serien, men det kan lika gärna kvitta, och det känns bara som att dom skiter i PC ändå för att gotta sig i konsolpatrask..
Allt handlar om pengar!

F---ING SELL-OUTS!!!!!

Dessutom suger FPS på konsol.
Allt är bara fördummat med en sån sak som t.ex. autoaim, vilket resulterar i noll känsla och inlevelse.

Battlefield är ett PC-spel. :evil:

Medlem

Nästa år... då är det försent att köpa spelet för min del. Kommer ett flertal stora titlar innan BF1943 så det lär hamna i skymundan, tyvär.
Säger inte att Dice skall rusha ut titeln, tvärtom.
Dom skulle vart snabbare att starta projektet då dom viste att det var debuten för Frostbite till PC och dom lär vara väl medvetna vad som krävs för att göra ett PC-spel vid det här laget.
Men det är ju ingen hemlighet att dom lagt all krut på konsol versionerna.
Synd, såg fram emot ett FPS till datorn nu i höst. Något köp till xboxen blir det då inte.

Medlem

känns som Dice överger pc mer och mer...Men jag tackar dem för gamla hedrliga bf1942 och bf2...Några sånna spel till pc lär man väl alldrig se mera på pc....

Medlem

OMG....


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem
Medlem

det är inte så att man blir förvånad.............

Dice vill väl att man ska slänga sina pengar på BC2 till pc till våren och släpper nog detta efter:/

inK
Medlem

Tur att man har PS3 och redan har spelet. :]


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv

Fan också! Jag blev besviken jag med, har gått och blivit allt mer sugen sen dom sa att det skulle komma i September, och nu dröjjer det ända tills nästa år!! Självklar är det bättre att dom gör färdigt spelet så det faktikst fungerar till PC istället för nått halvdant buggigt skit, men dom borde ju fan ha sett att det skulle bli mer arbete med detta redan innan och därmed börjat arbeta med pc-varianten tidigare. Nu kommer alltså PC-varianten mer än 6 månader efter konsollernas version... det är alldeles för länge! Det hade ju varit perfekt om det kom ut nu i höst så hade man nått att spela tills BF:BC2 och BF3 kommer ut. Nu blir ju BF43 så jäkla tätt inpå BC2, fast med tanke på denna försening är det väl inte helt orimligt att tänka sig att PC-versionen av BC2 också kommer dröja längre, sa någon hösten 2010?

Medlem
Skrivet av robba94:

dice suger pung fan trodde de skulle komma i septemper?
jävla lögnare

Tecken på mognad och intelligens syns inte till någonstans?!

Är väl bara bra att de gör det ordentligt! Jävligt bra att de lägger till joystick stöd och 32 spelar läge:D

Tycker dock de kunde gjort en komplett remake med alla maps, skulle även vilja se att de började med mer än 64 spelare som max!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

men sug min lilltå säger jag bara **mutter, mutter**


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Onödigt sura PC-spelare är alltid lika patetiskt. Innan man själv ägde en konsol hade man förutfattade meningar om att konsolspelarna var omogna småungar, men nu har man börjat inse att det nog stämmer bättre in på många av PC-användarna.

så du tyckte att konsol spelare var omogna småungar när du körde pc, och nu när du kör konsol tycker du pc spelare är omogna småungar? vad har egentligen förändrats?

Medlem

Fan tycker det är dumt av speltillverkare att ge ut ett släppdatum från första början om de inte är helt säkra på att bli klara tills dess.

Och överhuvudtaget visa upp ett spel som ska komma. Visa spelen 1-2 månader innan release för satan ;D (syftar på spel i allmänhet)


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Så otroligt dåligt, kom de på detta först nu? De måste väl insett för länge sen att sista september inte funkade.

Eller var deras plan kanske att släppa det sista september och sen pumpa ut massa patchar månaderna efter det, hmmm :/

Skriv svar