MS-policy hindrar Final Fantasy XIV?

Robot
Medlem
MS-policy hindrar Final Fantasy XIV?

Ho Ho


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Så går det när man använder sig av slutna system. Men det är ju klart M$ vill ju inte att några andra skall bli feta på deras stora kassako Xboxlive. Ett annat exempel på samma filosofi är APPLE som vägrar släppa in Spotify då dom kan hota Itunes där Apple tjänar grova pengar. Sån tur man köpte en Hero istället där man själv får välja vad för program man lägger in i telefonen.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

jag fick nyss en revelation...SPELA PC FFS kanske bara skulle sälja konsol skiten och skaffa pc


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Visste inte att det skulle släppas till konsol ens. Man kanske skulle skaffa sig ett tangentbord till PS3 och lira på den. Är ju rätt så skönt att sitta i soffan istället för i den här obekväma datorstolen från Ikea som jag äger

Medlem

PC nya drivar upgradera varje månad känns det som och massa inställningar som läre ändras för att spelen ska flyta på
Konsoll : sätt i spelet kör igång och njut av allt awsomeness som flyter ut!..

och Nej, jag sitter inte på en skiten jävla 2k burk, jag har high end. men så mycket enklare me konsoll helt enkelt.

Medlem

Och stå ut med den värdelösa grafiken.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

MMO till konsol? Tja, kanske. Har rätt svårt att se mig själv sitta och spela det på en konsol dock.

Skrivet av Natrium:

sätt i spelet kör igång och njut av allt awsomeness som flyter ut!..

Flyter ut var väl sanning med modifikation va?
Vissa spel till konsol är det allt annat än flyt på.
Ta Overlord 2 som ett exempel. Tankade hem demot till 360 och det var ospelbart p.g.a låg fps. Sedan tankade jag hem samma demo till PC och njöt utav hur riktigt flyt skall va.

Medlem

Uppgradera varje månad, vad snackar du om Natrium? Håller inte med att det skulle vara så hela tiden. nästan aldrig för min del åtminstone, du kanske tycker det är svårt att installera spel eller göra något liknande på datorn och då är det väl iofs bra att ha en konsol också.

Medlem

Är väl bra om det kommer till 360n också, fler att spela med då (Antar att dom kör cross-platform, FFXI var väl det?)

1
Skriv svar