Dyk in i Avatar genom vårt filmarkiv

Robot
Medlem
Dyk in i Avatar genom vårt filmarkiv

Ser välgjort ut

Medlem

OMFG @ FILMTRAILERN!! O___O


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag hoppas mer på filmen än spelet. 300 miljoner i budget kan bara betyda att vi får grymma specialeffekter.

Medlem

Filmen verkar lovande :] Men spelet.. Ah ser ju okej ut. Men alldeles för många film baserade spel har ju varit bajs. Får väl hoppas på det bästa.

Medlem

Det såg ut som min dator skulle explodera å sedan explodera igen ifall jag ens försökte installera det.

Medlem

Sjukt snygg graffe hoppas bara dom pallar optimera så det flyter på ordentligt.
med den här trailern drogs förväntningarna upp till max, så
ja hoppas ubisoft levererar den här gången


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av Naida:

Filmen verkar lovande :] Men spelet.. Ah ser ju okej ut. Men alldeles för många film baserade spel har ju varit bajs. Får väl hoppas på det bästa.

Spelet är inte baserad på Filmen. den har en egen story.

Medlem

Jävlar vad det laggade. 15 fps?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ser inte vad som är så bra med varken spelet eller filmen .

Medlem
Skrivet av Famest:

Ser inte vad som är så bra med varken spelet eller filmen .

Kanske kan berätta sen. Ska se 20 minuter specialvisning på bio om en dryg timme. Om filmen alltså.

Medlem

Ser riktigt najs ut ju! Ser verkligen fram emot filmen den 18 December.

Inaktiv

Hade helt missat den här filmen... Är ju den här typen av filmer jag älskar, hade missat den om jag inte sett den här nyheten. Spelet ser intressant ut också.

Medlem

Ok, har sett valda godbitar från filmen i 3D. Riktigt skön och spektakulär rulle att se fram emot. Attans, hade velat se hela på en gång!

Måste definitivt ses med 3D-brillor 8) och stor duk för total upplevelse.

Medlem

Jag väljer att tro på att både filmen och spelet levererar - tills motsatsen bevisas.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar