Nytt om Heavy Rain

Robot
Medlem
Nytt om Heavy Rain

Engelska tack.

Medlem

Engelska med svenskasubbs tack, så kan man lira och ändå följa med i storyn när man lirar sent på natten och inte vill väcka familjen/grannarna.
Iof engelska med engelska subbs funkar också.

Längtar:heart:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Orka lägga ner tid på så extremt många översättningar, kan förstå de asiatiska språken men att så många europeer inte kan engelska är skrämmande.

Medlem
Medlem

Jag fattar inte vad meningen med trophies är?
Ok i MP-spel som MW2, men i singleplayerspel, "woohoo, jag fick en trophy för att jag klarade den nivån!" eller vad?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Där har vi ett företag som är vänlig mot alla slags fans. De som vill ha originalspråk och de som vill ha annat. Varför gör inte alla företag såhär?

Medlem

Men det blir ju svenska undertexter?

10 languages with audio and text:

* English (original version)
* Japanese*
* French
* German
* Spanish
* Italian
* Dutch
* Portuguese
* Russian
* Polish

(*only available for the Japanese territory)

6 languages with subtitles only:

* Chinese
* Korean
* Swedish
* Danish
* Finnish
* Norwegian

Medlem
Skrivet av simulacra:

Jag fattar inte vad meningen med trophies är?
Ok i MP-spel som MW2, men i singleplayerspel, "woohoo, jag fick en trophy för att jag klarade den nivån!" eller vad?

Throphies är till för att förhöja replay value i spel. Många thropies är betydligt svårare än att "jag klarade banan" och de är till för att låta spelare upptäcka nya saker i spelen eller helt enkelt ge spelaren utmaningar. Thropies är både kul och frustrerande. Men ofta tillfredsställande

JAg längtar grymt mycket efter detta spel!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tycker att man får de flesta trophies/achievments på ps3/360 just genom att klara självklara saker som banor, quests etc. Tyckte att skill-pointsen i ratchet&clank serien var mycket roligare och mera utmanande(undrar om det var därifrån micro fick inspiration till achievments?)


signatur

Where are we runnin'?

1
Skriv svar