De nio helveteskretsarna på rörlig bild

Robot
De nio helveteskretsarna på rörlig bild
Inaktiv
De nio helveteskretsarna på rörlig bild

Ok musiken passade och så men fick ju ingen närmare blick i vad man gör i spelet eller hur man gör det.. målet med spelet osv.. iofs bara en trailer ev teaser..

Medlem

Nah, jag vete fasen vad jag ska tycka. Det känns som ett "been there, done that-spel" , men samtidigt får man ett litet sug av att få testa själv...

Medlem

ahahah trodde namnet tydde på nåra riktigt grymma datorkomponenter först
9 kretsar (alltså som i kretskort) from hell, dvs riktigt starka rackare.

Medlem

Såg riktigt kul ut, dock skulle en minut till eller två inte ha skadat, man fick se lite lite

Medlem

Bara jag som tror att utvecklan av denna trailen tyckte de var skönt att skriva "Go to Hell". Tanke på vad de flesta säger om EAs spel

KoP
Medlem
Skrivet av linuxares:

Bara jag som tror att utvecklan av denna trailen tyckte de var skönt att skriva "Go to Hell". Tanke på vad de flesta säger om EAs spel

Ja, det är nog bara du som tänkte så. För det kändes ganska långsökt. Dessutom är EA anrika utgivare, har inga som helst problem med dem. Publicerat många bra spel förr i tiden och många bra spel i modern tid.

Medlem

Ser ju bra trevligt ut.

Medlem

Ooo, dramatisk musik!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Riktigt cool trailer men de måste visa mer gameplay för att övertyga mig. De har en riktigt bra grund att arbeta utifrån så vi får hoppas de lyckas med det

/ LordDaimos

Inaktiv

De har en mekanik där man kan möter olika npc i spelet som man kan straffa eller ge absolution. Det som gör detta mer intressant är att de lagt in historiska figurer i spelet som då straffas på ett eller ett annat sätt i helvetet. På EA's presskonferens så visade de ett exempel med Kejsare Frederick II.

Med detta så har de plötsligt samma djup som Bioshock, där man kunde välja moralisk väg genom att harvesta eller rädda Little Sisters.

Video för Inferno nya righteousness system:
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-dantes-inferno/54690

Medlem

gött att det kommer till psp hoppas bara att det blir en värdelöst anpassad kopia
a'la NFS undercover annars blir det väl till 360


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Måste ha!


signatur

Rawr

1
Skriv svar