Aion visar upp sig

Robot
Medlem
Aion visar upp sig

Ser helt galet bra ut! Videon hackade lite för mig men det kanske bara var nå tillfälligt. Underbart spel, så sjukt snyggt och tunga häftiga miljöer!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Filmen är ju trasig? Den hackade och blev korrupt typ vart 5'e sekund, både i opera och explorer.

Medlem

Finns annars på youtube med HD kvalité:
http://www.youtube.com/watch?v=diCX1VkL2Bw

Kör den tills FZ fixat


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vad fan är det för sorts varelse man ser på 1:30?

Om spelet har så bra PVP som många säger att det har så kanske jag testar det ifall om det får bra betyg på olika sidor och ifall om fortfarande ca 80% av spelarna som köpte det på relase köper mer speltid.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Mm spelet har gått guld medans vi på Windows Vista 64 bits ska få en passa problem. Aja dom håller på att jobba på det och dom borde få igång det för oss också!

Förövrigt är det en skit grymt bra trailer.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Mm spelet har gått guld medans vi på Windows Vista 64 bits ska få en passa problem. Aja dom håller på att jobba på det och dom borde få igång det för oss också!

Förövrigt är det en skit grymt bra trailer.

Inga problem för mig på Betan med mitt 64-bitars Vista.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Mm spelet har gått guld medans vi på Windows Vista 64 bits ska få en passa problem. Aja dom håller på att jobba på det och dom borde få igång det för oss också!

Förövrigt är det en skit grymt bra trailer.

Öhh, jag spelade spelet på vista 64 bit utan problem. Nu kör jag det på windows 7 64 bit också utan problem. Så du behöver inte oroa dig.

Medlem

mm videon var helt klart korrupt. underdelen av skärmen fastnade då å då och började laggade efter.

händer en bit in så tro inte att den är perfekt bara för att dom första 10-15 sekunderna är det.

Inaktiv

Mm alla har inte problem. Med enligt NCsoft själva så har många installationsproblem med Windows Vista 64 bits. Men aja dom kommer nog lösa det tills släppet!

Har nu laddat ner en Game Advisor som har gått igenom min dator.

Medlem

Inte överdrivet ny film ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Filmen är ju trasig? Den hackade och blev korrupt typ vart 5'e sekund, både i opera och explorer.

Och i Firefox.

Medlem

Me like kommer bli grymt kul


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

spelets system för betalning är ju perfekt för en blivande student som jag, betalar för en viss tid och spelar man inte så sparar man tiden man har kvar. Då man inte kan lira pga studier

Medlem

Tycker ni kommer med gammla filmer och nyheter om Aion rätt så ofta? Ni kanske får kolla upp det bättre och hålla er uppdaterade

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Ser helt galet bra ut! Videon hackade lite för mig men det kanske bara var nå tillfälligt. Underbart spel, så sjukt snyggt och tunga häftiga miljöer!

i lördags när jag spelade betan med alla grafikinställningar på max så såg det inte ens i närheten ut av att vara lika snyggt som på trailern,..texturer och växter ser inte alls bra ut,vattnet ser iofs bra ut och så är det hyffsad snygg ljussättning stundtals, men inget märkvärdigt alls med spelets grafik, den känns inte ny alls,,typ som en upphotning utav wow.
spelet i övrigt påminner väldigt mycket om wow när det kommer till utseende och känsla.. jag gillar inte wow alls.
men det kanske bara är i betan man upplever det som jag gjort vem vet...har iaf förbokat limitid edition och hade tänkt testa gratismånaden i väntan på att dom släpper expansionen till age of conan.

Medlem
Skrivet av Alex1987swe:

spelets system för betalning är ju perfekt för en blivande student som jag, betalar för en viss tid och spelar man inte så sparar man tiden man har kvar. Då man inte kan lira pga studier

Jag är ganska säker på att det kommer att kosta pengar varje månad för att spela Aion, precis som WoW (ungefär samma pris). Man köper inte timmar som kina (och korea?) gör.

Medlem
Skrivet av Ankan:
Skrivet av Alex1987swe:

spelets system för betalning är ju perfekt för en blivande student som jag, betalar för en viss tid och spelar man inte så sparar man tiden man har kvar. Då man inte kan lira pga studier

Jag är ganska säker på att det kommer att kosta pengar varje månad för att spela Aion, precis som WoW (ungefär samma pris). Man köper inte timmar som kina (och korea?) gör.

Nä, tyvärr kommer det vara månadsavgift, kollat upp det. Systemet med att man köper timmar har de tyvärr bara i Kina och Korea, men man kan ju hoppas att de lanserar det här också intå så långt efter release

Inaktiv

Gillade inte betan, inget speciellt.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Mm spelet har gått guld medans vi på Windows Vista 64 bits ska få en passa problem. Aja dom håller på att jobba på det och dom borde få igång det för oss också!

Förövrigt är det en skit grymt bra trailer.

Men herregud hur många gånger ska man säga det.
Har inga problem med x64 alls. Noll.
Och har spelat ett bra tag.

Inaktiv

Gameguard i det här spelet även här i EU?
Inget köp eller prov för min del isf

Medlem

laggfilm, vad fasen använde den för codecs?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Herr krabba:

Gillade inte betan, inget speciellt.

Körde du till lvl 15-20 äns? Det är inte mycket drag i varken Aion eller WoW förrän lvl 13+.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar