Ju-On: The Grudge skrämmer vårt arkiv

Robot
Medlem
Ju-On: The Grudge skrämmer vårt arkiv

Haha fan va lättskrämda de var i videon. Visst jag är också lättskrämd, har inte klarat lira Doom3, Dead Space eller BioShock p.g.a. min lättskrämdhet. Men jag hoppas det är mer läkigt när man väl lirar

Och ja, den där "hunden"... (lät iallafall som en hund) det såg ut som något helt annat haha.. något manligt.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Detta såg rätt så kul ut. Det har iallafall potentialen till att skrämma, men det tror jag sumpas på grund av att spelet ser ut som ett tidigt PS2-lir.

Medlem

Var inget fan av filmerna men detta såg intressant ut. Men jag tror att det här kan man bara spela en gång sen så vet ju man vad som händer om man spelar det igen. =/

Om inte det blir annorlunda varje gång såklart.

Får se om det blir nå' köp. Denna gång tänker jag lyssna på vad recenserarna har att säga.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Jag är väldigt lättskrämd så jag skulle säkert få asdålig poäng på detta

Medlem

fan vad dåligt "rösten" lät. alldeles för snabb och ljus

inK
Medlem

Filmerna är ju inte mycket att ha, varför skulle spelet vara det.
Däremot är det kul att det kommer lite fler skräckspel.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Wow, jag tror det här kan bli ett av de första läskiga spelen sedan.. dunno.. clocktower 1? Hoppas att det är mer än en berg-och-dal-bana bara, men det verkade gå på räls i trailern. Inte mycket till replayability isåfall.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Wow, jag tror det här kan bli ett av de första läskiga spelen sedan.. dunno.. clocktower 1? Hoppas att det är mer än en berg-och-dal-bana bara, men det verkade gå på räls i trailern. Inte mycket till replayability isåfall.

Har ju iofs kommit några läskiga spel sen dess, iaf om man frågar mig.

Spel så som Hauntings grounds, forbidden siren 1/2 och project zero tycker jag iaf alla platsar som läskiga.

Inaktiv

Vad var det med den skällande kuken?


signatur

When I'm not here, people die.

1
Skriv svar