Ingen flerspelarbeta till Modern Warfare 2

Robot
Medlem
Ingen flerspelarbeta till Modern Warfare 2

F*TTA

Jevla Activison

Medlem

Skönt, bara fjantigt att kalla det en beta då bara en liten fraktion av alla rappoterar buggar, resten spelar ändå bara gratis.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Då får man väl bara hoppas på en singleplayer-kampanj värd pengarna.
Minst 40h speltid för att ta sig igenom och oförglömliga intensiva upplevelser.
...men jag tvivlar.

EDIT: Det här tror jag kommer öka piratkopieringen.

EDIT2: Haha, jag tror jag är trött. Ska gå och lägga mig nu.
Jag läste: "Inget flerspelarläge till Modern Warfare 2".


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

å varför skulle piratkopieringen öka pga att dom inte släpper en beta?
MP kommer ju vara nästan samma i grunden som på första cod modernwarfare fast med lite nytt gottigott i. så folk kommer köpa spelet iaf.

BME
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Skönt, bara fjantigt att kalla det en beta då bara en liten fraktion av alla rappoterar buggar, resten spelar ändå bara gratis.

Tänk vad glest befolkade servrarna skulle vara om det enbart var folk som rapporterar buggar som spelade. De som bara spelar fyller en funktion de med


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Jasså, det var en beta till Cod4? Det enda jag lirade innan det kom var demot! Hoppas de släpper ett demo i år också!

Medlem
Medlem

Detta spelet skall jag boka snart!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Antagligen har dom gjort så för att majoriteten av potentiell kunder ska inse att det är bara modern warfare i knappt ny förpackning.

Medlem

Det gör inte mig så mycket, men trist för andra. Men, är det inte bättre att det gör ett bra spel istället för att de försöker fylla det med massor av extra funktioner...

Medlem

Det är ju inte bara för att testa buggar, det är ju för att stresstesta deras stats-system, servrar, m.m. Även banbalansering, där de ser var flest folk dör, etc.

Inaktiv

Hade inte Call of Duty 4 14 miljoner spelare bara på Xbox live? Detta kommer slå rekord, antar jag.

Medlem

Lika bra det, många som vill bara spela gratis.
Dom såg väl det med MW1 betan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Vilka tider det var.

Kom hem från skolan, Sätter på 360n, Söker en match.

AHHHH!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Lika bra det, många som vill bara spela gratis.
Dom såg väl det med MW1 betan.

Skrivet av ALiENiD:

Det är ju inte bara för att testa buggar, det är ju för att stresstesta deras stats-system, servrar, m.m. Även banbalansering, där de ser var flest folk dör, etc.

som sagt, en öppen beta är knappast bara buggrapportering.

Mig gör det inget, bara dom får spelet bra när det släpps. Ska köpa ny rigg i dagarna, så detta köps när det släpps. Svårt kåt på MW2!

Medlem
Medlem
Medlem

Bryr mig inte, en demo lär ge tillräcklig god uppfattning om detta blir bra eller dåligt. För det lär väl släppas.

Medlem

En öppen beta brukar väl även vara bra för att stress-testa servers och kolla rigg-specifika buggar (om det är på PC).

Medlem
Skrivet av Jiggaren:

Vilka tider det var.

Kom hem från skolan, Sätter på 360n, Söker en match.

AHHHH!

:heart:

Kommer ihåg att jag blev medlem på FZ just för att knipa en nyckel till 4:ans beta.
Sen fick man en nyckel från Activision till WAW för att man hade VIP-status sen den tidigare betan.

Synd, hade hoppats på en extra special-invite till MW2-betan för lång och trogen tjänst. Gah, bara jag får spelet i min hand den 10:e så är jag nöjd.

Inaktiv

Själv har man beställt Prestige Edition, från game.se. Herrejävlar vad bra jag mår!

1
Skriv svar