Panau - en riktig paradisö

Robot
Medlem
Panau - en riktig paradisö

Såg riktigt skoj ut.

Inaktiv

Har lite svårt för brudens röst. ^^

Medlem

såg otrolig fejk ut..typ wtf man spränger en hummer och föraren ramlar ut wtf was that typ

Medlem
Skrivet av Pojii:

såg otrolig fejk ut..typ wtf man spränger en hummer och föraren ramlar ut wtf was that typ

Så du menar att om man spränger en bil så kommer förmålen i bilen sitta kvar trots trycket som blir och att rutor och dörrar flyger bort? Hur tänkte du nu?

Ser jävligt kul ut:D hoppas de fixar fordons fysiken nu för den var nå grymt dålig i första!:O


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

jag ser några som skolkade från fysiken ...

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Pojii:

såg otrolig fejk ut..typ wtf man spränger en hummer och föraren ramlar ut wtf was that typ

Så du menar att om man spränger en bil så kommer förmålen i bilen sitta kvar trots trycket som blir och att rutor och dörrar flyger bort? Hur tänkte du nu?

Ser jävligt kul ut:D hoppas de fixar fordons fysiken nu för den var nå grymt dålig i första!:O

nee men du kan ju inte tro att det kommer se ut som i filmen dem visade att han blir ståendes utslängd och landar på fötterna..såg ut som fett dåligt kodad bara

Extrem over the top-action. Jag gillar vad jag ser!

Medlem
Medlem

Ser ut som en dålig actionfilm.

Medlem

får massa far cry vibbar och crysis, sen påminner mig resten av visa scener av battlefield:v och gta. bara jag som tycker det?

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Ser ut som en dålig actionfilm.

word

Medlem

btw är det inte konstigt att en Ö som har både tropisk klimat,öken och snötäckta berg...undrar vart i världen den ön ligger alltså

Medlem

Ser ut som ett roligt tidsfördriv.


signatur

Jag borde verkligen skriva någonting meningsfullt här...

Medlem
Skrivet av Pojii:

btw är det inte konstigt att en Ö som har både tropisk klimat,öken och snötäckta berg...undrar vart i världen den ön ligger alltså

Varit till Nya Zeeland någon gång? Sett en bild på Nya Zeeland någon gång? Tänkte inte det ...

Medlem

Men herregud vad folk klagar! Det här spelet är inte siktat på realism, det ska vara overkliga actionsekvenser och exotiska landskap!

Jag tycker det ser asskoj ut!

Medlem
Skrivet av Pojii:

såg otrolig fejk ut..typ wtf man spränger en hummer och föraren ramlar ut wtf was that typ

Kanske det... men snarare:

Står stadigt kvar efter bazookaskott mot jeep 2 meter bort? jajja .. så är de väll inte ens i gta?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Storymässigt förväntar jag mig inte särskilt mycket. Men att glida runt på dom där öarna med alla möjliga stunts ser ju GRYMT UT!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Så detta är fritt som GTA eller är det så att man kan bara hålla sig till uppdrag?

Inaktiv

stelt så in i helvete


signatur

a"C"RED -

Medlem

Det ser mycket roligare ut än 1 an.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kan hålla med om att fysiken ser lite ofärdig ut. Men tänk då på att det är först nästa år spelet släpps och att de fortfarande har lång tid kvar att putsa på detaljer. Jag tycker iaf det verkar jäkligt roligt!

Medlem

Första gången jag fick ett intresse för JC2.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Detta ser ju typ 1000gånger bättre ut än 1:an som va katastrofalt dålig

Medlem

Ettan var ett helt ok spel, men inte mer. Men det här ser faktiskt riktigt bra och roligt ut!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:

Så detta är fritt som GTA eller är det så att man kan bara hålla sig till uppdrag?

Ska nog gå att leka också skulle jag tro.

Medlem

citat:
Kanske det... men snarare:

Står stadigt kvar efter bazookaskott mot jeep 2 meter bort? jajja .. så är de väll inte ens i gta?

Är ju faktiskt så att "bazookas" som du kallar det , även kallade pansarskott är rekylfritt vilket gör att du inte rör dig speciellt mycket när du skjuter det. Då är det mer konstigt att den spräng på 2 meter, eftersom pansarskott har en armeringssträckan på typ 30m.

1
Skriv svar