Resident Evil Zero filmat

Robot
Medlem
Resident Evil Zero filmat

Bara det inte är lika dåligt gjort som RE: Archives, går inte ens att spela i full screen, bara en liten ruta i mitten.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelade Resident Evil Zero på emulator för lite mindre än en vecka sedan. Bland ett av de roligaste RE-spelen jag har kört. Bra grafik, RIKTIGA zombies, hygglig AI osv.

Verkar dock inte vara några stora förändringar på wii-versionen, så jag säger meh.

Medlem

Wartex, emulator på datorn?????


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Inget värkar förändrat... enbart Wii kontroller? För ett spel som definitivt INTE är gjort för det.... Lyckat

Varför bara inte fortsätta sälja gamecube vern? jag menar, för de som vill spela det lär det vara 50 ggr billigare att köpa den och spela den på sitt Wii.

Personligen tycker jag RE0 var det bästa i serien, tyvärr var det också den enda innan spelet blev ett mainstream shotter utan någon som helst speciell poäng. Inte nog med det... de tog bort zombies.... Och RE5 tog bort det sista Re4 hade gemensamt... skrivmaskin saves.

Medlem

nä nu är jag trött på det här varför kommer det massa wii exkusiva RE spel nä nu skaffar jag ett wii

och mugimugi jag håller med det sista bra RE spelet var 4:an
5 var en skam för serien feta majinis som praktiskttaget var
människor ..och de använde AK-47 !!! och auto save det är inte survival horror det är TPS FFS! gött att det fins många remakes
och att ett par klassiker ska släppas på psn.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Inget värkar förändrat... enbart Wii kontroller? För ett spel som definitivt INTE är gjort för det.... Lyckat

Det finns inga speciella rörelser du kan göra i Wii, kontrollen funkar som vilken kontroll som helst, i alla fall i RE: Archives.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Wartex, emulator på datorn?????

Bryter in o meddelar att emulator för gamecube/wii heter Dolphin och som har mognat rejält sista tiden, [http://www.dolphin-emu.com] (äntligen har jag förpassat min skruttiga gamecube till källarn)

Medlem

Hoppas de slänger in något extramaterial av något slag. Annars kan man hitta gamecube enheter på tradera för mindre pengar än ett nytt spel.

Inaktiv

Det är så här ett RE spel ska se ut!
Tack för emulator-tipset cribban och Wartex! Ska genast kolla upp dolphin igen (sist var ngt år sen) och försöka få tag på RE Zero.

Sitter själv och kör igenom RE3: Nemesis på Dreamcast och sen blir det Code Veronica efter det.
Mysigt!

1
Skriv svar