Spana in Lost Planet 2-trailern

Robot
Inaktiv
Spana in Lost Planet 2-trailern

Finns ett demo ute med, filmade litegrann på det. Finnes @ http://www.youtube.com/watch?v=_eIrciuCP8Q&hd=1


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

ser ju onekligen bra ut : o

Medlem

Verkar bättre o roligare än ettan.
Ungefär samma sug som när ettan kom oyeah ^^

Medlem

Ser riktigt fett ut! Och dom har förbättrat vapen ljuden avsevärt från ettan!! Det var det enda jag hade att klaga på från ettan, så nu är jag nöjd som fan!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ser mycket intressant ut.. Ser mer ut som ett co-op action med alla teammomenten som va i trailern


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Haha, det var inte lite Rambo-feeling över det där! Springer full fart överallt och bara mejjar ner allting som rör på sig utan tanke på något som helst beskydd (förutom snubben med en blå sköld som var med i 2sekunder).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Djääklar. Såg ju ypperligt ut!

Medlem

Monster hunter kopia, men för HD konsoler. ja det kan bli kul. Det är co-op som gör spelet intressant för min del iaf.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bara jag som ser Final Fantasy VII rätt igenom?
Hela Midgar blandat med Junon finns ju blandat i denna video! I like!

Inaktiv

Haha omg vilket spel! Liknar lite GOW2 faktist!

Medlem

Grafiken var ju helt otrolig...

Medlem

Känns lite för konsol för mig. :/

Inaktiv

Jag tyckte Lost Planet var riktigt roligt och särskilt bossfighterna stod sig i en hög klass. Grafiken var riktigt bra. Så jag ser fram emot denna!

Medlem

Ser ut som 400 st andra fps-shooters. Ettan var riktigt ruttet. Spelade 30 min och tog sen bort det.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Får hoppas co-op split-screen finns med. Överlägset roligaste spelsättet.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Ser ut som 400 st andra fps-shooters. Ettan var riktigt ruttet. Spelade 30 min och tog sen bort det.

Inte för att vara petig, men det är en tps inte fps?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

( O___________________________O )


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

demot är sjuuuukt kul jag har spelat ettan och tvåan det här och detta skiter i facet på ettan detta äger striderna är EPISKA
pröva demot och visst ja.. detta är inte som alla andra 400 shooters som finns


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar