Sony avslöjar Playstation-siffror

Robot
Sony avslöjar Playstation-siffror
Medlem
Sony avslöjar Playstation-siffror

Jämförelser! WE WANT FLAME WAR

annars skäms jag lite över att jag aldrig har ägt ett PS 2. Jag älskade väl PS 1 för mycket.

Medlem

Statistik!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Wow! över 10 st ps3or sålda i europa, satan vilken exklusiv grupp man tillhör ! Nu kommer alla brudarna vilja se ens ps3a, lätt!

Medlem
Skrivet av chewiee:

Wow! över 10 st ps3or sålda i europa, satan vilken exklusiv grupp man tillhör ! Nu kommer alla brudarna vilja se ens ps3a, lätt!

Du fattade inte vad de menade eller? De menade 10 miljoner.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av chewiee:

Wow! över 10 st ps3or sålda i europa, satan vilken exklusiv grupp man tillhör ! Nu kommer alla brudarna vilja se ens ps3a, lätt!

Du fattade inte vad de menade eller? De menade 10 miljoner.

Och du fattade inte vad han menade eller?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

FZ, jämför man siffror måste man vara tydlig med vilka mått man använder!

Så svårt är det väl inte?


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av chewiee:

Wow! över 10 st ps3or sålda i europa, satan vilken exklusiv grupp man tillhör ! Nu kommer alla brudarna vilja se ens ps3a, lätt!

Du fattade inte vad de menade eller? De menade 10 miljoner.

Och du fattade inte vad han menade eller?

Ohhh, snyggt!


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

This is so wierd.. :S:S:S:

Medlem

Goda statistiker! PSP är mycket imponerande i säljtoppen tycker jag verkligen


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Är det inte dags för nästa konsoll snart. De kan lika väl hoppa direkt till Playstation 5 med superfett graffe + massa minne, så får vi något att bita i.

Någon som vet varför Sony valde ett svagare grafikkort än Xbox 360 fast PS3 kom senare?

Frågor om slimversionen

Varför ta bort Linuxstödet och inte köra med touch-knappar längre?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av svendolph:

Är det inte dags för nästa konsoll snart. De kan lika väl hoppa direkt till Playstation 5 med superfett graffe + massa minne, så får vi något att bita i.

Någon som vet varför Sony valde ett svagare grafikkort än Xbox 360 fast PS3 kom senare?

Frågor om slimversionen

Varför ta bort Linuxstödet och inte köra med touch-knappar längre?

Grejen är att Cell processorn ska ta hand om det RSX idag gör (RSX är grafikkortet) Så det behövs inte ett lika kraftfullt grafikkort.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av svendolph:

Någon som vet varför Sony valde ett svagare grafikkort än Xbox 360 fast PS3 kom senare?

Någon som vet varför Microsoft valde att tillverka en konsol vars hårdvara är så dålig att >50% av alla konsoler går sönder när man använder dom?


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Men ge mig en miljon, ingen komme rsakna den jag lovar !

Medlem
Skrivet av chewiee:

Wow! över 10 st ps3or sålda i europa, satan vilken exklusiv grupp man tillhör ! Nu kommer alla brudarna vilja se ens ps3a, lätt!

Och 17 st PSP i våra trakter... yey.

jag äger en ps2 :S så jag är väl bara en i mängden


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

En av dessa konsoller har hittat hem till mig. :heart:

Medlem

Trodde inte att PSP hade så många sålda "enheter". Att PS2 har sålt bäst av alla spel-konsoller någonsin visste jag men inte att dem sålt så många som 138,8 miljoner. Det gör att man blir stolt att vara en ägare av ett Playstation 2.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar