Paradox tillkännager nya titlar

Medlem
Paradox tillkännager nya titlar

Det där spelet utvecklade av fansen är helt klart det mest intressanta för mig. Agceep-modden är så jäkla bra

Medlem

Tycker det är dags att dom gör ett spel i modern tid!

Inaktiv

EU3 blev ett perfekt spel med "in nomine" en till expansion kan bara göra det bättre. Victoria 2!... herre gud vad man blir varm om hjärtat. Det har man verkligen väntat på. Synd bara att Hoi3 blev ett fiasko, det kommer att fixas men uch var tråkigt att vänta ännu längre för spelet att bli klart, jag vill inte vara en beta testare. Skärp er nu för fan paradox, skäm inte ut er med ett till buggig realese.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Kan knappt vänta!

Medlem

JAAA!! Victoria 2!! Jag måste ha spenderat 100 tals timmar på föregångaren. Blir detta bara hälften så bra så är det gott nog.

Medlem

Fy fan så glad man blir! Victoria 2!
Victoria är nog det bästa Paradoxspelet all-round, faktiskt. POP-systemet är helt fantastiskt.

For The Glory verkar också rysligt intressant.

Inaktiv

jag som var inne på paradox forum igår och kollade om det fanns några uttalanden om vicky 2, så kommer det idag! vad kommer härnäst, diablo 3? nice!

Inaktiv

For the Glory använder en moddad EU2-motor. FtG blir kanske vad EU3 borde ha varit. Jag säger inte att EU3 är dåligt, men jag har ärligt talat inte haft lika kul med EU3 som med EU2. EU3:s brist på historiska events gjorde det visserligen mer öppet, men också väldigt innehållslöst. Det fanns liksom ingen skillnad mellan länderna, ingen känsla. EU3-motorn kom som en otrolig besvikelse också. 3D:n är totalt onödig och bidrar ingenting alls på något sätt, allting ser ut som skit, det är svårt och bökigt att markera saker... EU2-motorn är smidigare och ser på något mystiskt sätt bättre ut eftersom den satte ribban lägre. Det är elegantare med nån som trots allt hoppar över ribban än snubblar och lyckas spetsa sig själv på den.

Med det sagt ser jag ändå fram emot EU3-expansionen också. Den plus Magna Mundi, mums.

I övrigt undrar jag vad som hände med det där haveriet EU: Rome... Kanske bäst att försöka glömma.

1
Skriv svar